כבר לא ילדה טובה: טיילור סוויפט מנהלת רומן מהצד בקליפ חדש

שון מנדס רומנטי מדי, ג'וליה מייקלס לא רוצה להתאהב ומארון 5 עושים בוב מארלי. חדשות המוזיקה מחו"ל

טיילור סוויפט
טיילור סוויפט | צילום: צילום מסך

שון מנדס פתח את השבוע עם חיוך תמידי ושיר מתוק על סף הסוכרת: Nervous, שיר פופ בניחוח ניינטיז על סיפור היכרותו הראשונית והתאהבותו בבחורה, החששות שלו מהפגישה והתאהבות המטורפת שלו (במובן החיובי) בה. חמוד חמוד חמוד!

 

דמיינתם איך טיילור סוויפט נשמעת כשהיא עושה קאנטרי פופ? אז תוכלו לראות זאת בקליפ החדש לשיר Babe (שם מקורי לחלוטין), שירה המשותף עם שוגרלנד. בקליפ נראית ג'ניפר נטלס, סולנית "שוגרלנד", כעקרת בית בשמלה ותספורת סיקסטיזית למהדרין המשקיעה בניקיון ובישול.

 

בעודה עמלה בבית, בעלה עובד במשרד 24/7 והיא לבדה בבית מבכה את היעדרו, בעודו מנהל רומן עם עובדת מהמשרד (סוויפט בתפקיד הפילגש מהצד).

 

בשלב מסוים היא מחליטה לעשות מעשה ולבקרו במשרד - עד שלתדהמתה היא תופסת אותו ואת סוויפט הפילגש "על חם" באמצע רגע אינטימי. והדמעות זולגות. קאנטרי-פופ מלנכולי שקשה לי לראותו הופך ללהיט ענק עבור סוויפט או שוגרלנד, אבל קליפ מושקע ונוגע.

 

ג'וליה מייקלס, היוצרת מאחורי הלהיטים של ג'סטין ביבר וסלינה גומז, ממשיכה לקדם את עצמה באור הזרקורים ולהזניק את קריירת הסולו שלה. השבוע שחררה שיר פופ חדש ועדכני - Jump יחד עם הראפר טריפל רד. בשיר מחליטה מייקלס, לאחר פרידה כואבת, לא להתאהב יותר, על אף חיזוריו של רד. האם היא הצליחה? חכו לסוף הקליפ.

 

"שלוש ציפורים קטנות" או בלעז Three Little Birds הוא הקאבר החדש שהקליטו "מארון 5" לשירו האלמותי של בוב מארלי. גרסה אמנם חמודה ושמחה, אבל למארלי אין מתחרים והטכניות של מארון פחות מצליחה להלהיב בביצוע הנחמד (ותו לא) הזה.

 

צפו: מאחורי הקלעים של צילום הקליפ ללהיט החדש של כריסטינה אגילרה ודמי לובאטו - Fall In Line