האם רגב הוד מנסה לרכב על הגל הלטיני?

רגב הוד מוציא שיר לטיני, ספיר סבן מרגשת, דניאל יפה מאכזבת ואתם מוכרחים לצפות בקליפ החדש והמרהיב של נצ'י נצ'. סיכום מוזיקה ישראלית

רגב הוד. יושב על הבר. לבד
רגב הוד. יושב על הבר. לבד | צילום: רפי דלויה יח"צ

השבוע נפתח עם השיר "הולה אמיגו", שירו החדש של רגב הוד יחד עם דניאל די אנגלו, שיר פופ שמנסה להתחקות אחר הגל הלטיני שרותם כהן ומשה פרץ החלו. הכל טוב ויפה מלבד שמדובר בטקסט די בנאלי שכולל פזמון גימיקי מאוס שמשלב חצי ספרדית חצי עברית ("הולה אמיגו ביילה קונמיגו אל תדאג זה רק שנינו הלילה") ולחן די משעמם שנשמע כמו חיקוי לאלף שירים אחרים בסגנון. קולו של הוד לא משתלב היטב בביטים ונשמע מאולץ מדי וכן גם הביצוע של דניאל די אנג'לו פחות מצליח להרים את השיר מהנפילה. להאזין חצי פעם ולגנוז דחוף. בקצב הזה נישאר רק עם רגב, בלי הוד.

 

זוכת "דה ווייס", ספיר סבן, שועטת במרץ אל עבר אלבום הבכורה ומשחררת השבוע שיר חדש - "אמצע הלילה" שכתב והלחין טל קסטיאל לעיבוד והפקה מוזיקלית של סתיו בגר (TOY). בלדת פופ עם השפעות ים תיכוניות המספרת על שיברון לב שאחרי פרידה כואבת.

 

הלחן הבלתי שגרתי והמקורי יחד עם הטקסט הריאליסטי צעיר וביצוע כנה ומלא נשמה של סבן הופכים את השיר ללהיט פוטנציאלי שמתאים עצמו היטב לתו התקן העכשווי ביותר של התקופה.

 

ומזוכת "דה ווייס", נעבור לזוכת "אקס פקטור" - דניאל יפה, שממשיכה לנסות מזלה בלהמציא עצמה מחדש והפעם עם שיר פופ חדש שכתבו והלחינו רון ביטון ומאור שיטרית להפקה מוזיקלית של ג'ורדי - "מי יחבק אותי".

 

אני חייב להודות, שבהאזנה חוזרת ונשנית לשיר, לא מצאתי את עצמי מתעניין או נסחף יותר מדי בתוך השיר. הוא מזכיר את שיריה הקודמים של יפה ונשמע כמו שירי פופ סטנדרטיים ללא "טוויסט בעלילה" או איזה אלמנט מיוחד וקליט שבאמת תופס את האוזן ולא מרפה. שיר נחמד ותו לא. לא פחות ולא יותר.

 

זוכרים את חדוה עמרני? זמרת הפופ הותיקה משנות ה-60 וה-70 שהתפרסמה בשל להיטים כמו "אני חולם על נעמי", "שנינו יחדיו" ו"בלב אחד" ("סאלאם עלייכום") חבקה השבוע אלבום הופעה חיה חדש - "הופעה חיה במוזיאון תל אביב". בחירת השירים מעולה, הביצועים נהדרים, העיבוד די מיושן ופחות סוחף והדואטים עם יובל כספין די גורעים מההנאה באלבום, אך עם זאת - עמרני מצליחה תמיד לרגש ולשמח את הלב והרי זה מה שחשוב, לא?

 

צפו: הקליפ החדש והמושקע של נצ'י נצ' לשיר "פאנצ'ים". חלק 1 מתוך 2 (השני ייחשף לקראת הופעתו באמפי שוני ב-19.7) בבימויו ועריכתו של נאור סוקי.