נערות בהפרעה: דמי לובאטו וכריסטינה אגילרה בורחות מבית סוהר

ג'יי לו, די ג'יי קאלד וקארדי בי בערב פוקר ביתי, כריסטינה אגילרה ודמי לובאטו נמלטות מבית סוהר ומי שברה לזאין מאליק וניק ג'ונאס את הלב? חדשות המוזיקה מחו"ל

דמי לובאטו
דמי לובאטו | צילום: יוטיוב

ג'ניפר לופז, די ג'יי ק'אלד וקארדי בי חזרו השבוע לשנות ה-20 בקליפ חדש ומושקע ללהיט החדש שלהם - Dinero, היפ הופ פופ לטיני קליט ומעולה שזכה לקליפ בו מגלמות ג'יי לו וקארדי נשים אטרקטיביות עם מחשופים חושפניים שמלוות את הגברים שלהן במשחק פוקר ביתי ולא חוסכות מלחשוף ירכיים ורגליים למכביר. בשלב מסוים הן אף מפלרטטות זו עם זו באותה מיטה.

 

הקליפ, שצולם בשחור לבן, חוזר בסופו של דבר לשנת 2018 כשג'יי לו פצירה: I Just Want Dinero. ללא ספק להיט ענק ובטוח עבור השלישייה שיש בו את כל המרכיבים הנכונים לכך.

 

דמיינתם פעם את דמי לובאטו וכריסטינה אגילרה בבית הסוהר? אם כן, אז תוכלו לעכשיו לראות איך זה נראה. השתיים חברו יחד לבלדת פופ קיטשית למדי וצפויה בשם Fall In Love ובקליפ הן מגלמות שתי חברות ילדות שהתבגרו ומוצאות עצמן בנפרד מובלות לבית הסוהר ממנו הן נמלטות (דרך ביוב) וחוברות יחד לאחוות אחיות (בדיוק כפי שעשו כשהיו ילדות, לפי הקליפ). לחובבי אגילרה בעיקר.

 

 

זאין מאליק פתח את השבוע שלו עם שיברון לב רומנטי בשירו החדש Entertainer בו הוא מפזם על אהבה גדולה שהייתה ואיננה עוד, נזכר ברגעים הגדולים והקטנים עם אהובתו ונותר בסופו של יום רק עם דמותה בזכרונו בעודו משקיף לים ומאזין לרחש הגלים.

 

 

זאין אינו היחיד שמצא עצמו שבור מאהבה. ניק ג'ונאס חבר לדי ג'יי מוסטארד לשיר הרומנטי (מדי) - Anywhere הכולל דאנס פופ בהפקה עכשווית, סצינות אהבה סוערות ופרידה כואבת. למען הכנות, מלבד ההפקה הבאמת מושקעת, השיר נשמע מונוטוני ונוסחתי מדי, לא מתרומם באמצע ודי נשאר בסטטוס קוו יצירתי שלא מצליח "לעשות" לי את זה.

 

 

לסיום, אחת הזמרות האהובות עליי מהעת האחרונה שהמדור הזה עוקב אחריה ומסקר אותה מהסינגל הראשון - ג'סי רייז, שחררה השבוע שיר חדש - Body Count שזכה לקליפ בו מגלמת ג'סי אלמנה מתאבלת ובהמשך קורבן שעולה לאש כקורבן (אך עדיין ממשיכה לשיר, גם כשנשרפת).