כך צ'יילדיש גמבינו הפך לדבר הכי חם באמריקה

אנריקה איגלסיאס ופיטבול בלהיט חדש שהולך לשרוף לכם את הקיץ, ניקי מינאז' הופכת בסין למלכת סאדו וליאם פיין חובר לג'יי באלווין ללהיט קיצי • חדשות המוזיקה מחו"ל

צ'יידליש גמבינו
צ'יידליש גמבינו | צילום: יוטיוב

הקליפ הכי מדובר השבוע הוא הקליפ החדש של הראפר השנוי במחלוקת צ'יילדיש גמבינו - This Is America. מלבד שיר שנשמע כמו להיט משמיעה ראשונה עם כל הראפ, הגרוב והFאנק שבו, מצטיירת בקליפ המציאות האמריקאית הכואבת.

הוא מצטייר כאיש רחוב שמסתובב ברחובות ללא חולצה, לוקח אקדח ויורה בראש של אסיר ובהמשך נמלט למקהלת גוספל בכנסייה, לוקח קלצ'ניקוב ומחורר למוות את חברי המקהלה בכדורים. משם, ממשיך להימלט תוך שהוא רוקד (באמת טוב!) עם חבורת נערי רחוב ומוצא עצמו נמלט מהמשטרה ברחובות חשוכים ומשאיר לצופה את התהייה האם הוא נתפס בסופו של דבר או לא.

 

קליפ קשה לצפייה ועם זאת, הריקודים והבעות הפרצוף ההומוריסטיות של הראפר מקלות על המציאות הכואבת.

 

רגע לפני שהוא נוחת בפארק הירקון, אנריקה איגלסיאס משחרר דואט לוהט במיוחד עם פיטבול - Move To Miami שכולל פופ קליט במיוחד עם נגיעות לטיניות, סקס אפיל וקצב משכר חושים שתופס את האוזן משמיעה ראשונה לצד היפ הופ מיינסטרימי קל, שגורם לך לרצות לרקוד בלופ לצליליו המכשפים. אחד השירים המעולים שאיגלסיאס שחרר לאחרונה (אחטא ואומר שהשיר תפס אותי אף יותר מהלהיט המשותף שלו עם רותם כהן שלנו).

 

הקליפ לשיר, אגב, הוא סטנדרטי למדי ומתאר את השניים בערב בילוי טיפוסי עם נשים רוקדות במועדון וברחובות. אני מוכן עכשיו לעבור למיאמי. הללויה!

 

רגע לפני צאת אלבומה המדובר Queen, ניקי מינאז' חזרה להפגיז כמעט שבוע אחרי שבוע שיר או קליפ חדש והפעם מגיע תורו של Chun-Li. שכשמו כן, הוא נושא אותנו אל מחוזות סין ובו מוצאת מינאז' מאהב או עבד סיני שמצליף בה באקט סאדו-מאזו מיני ואז נראית מינאז' במלוא פאותיה ושדיה מתערטלת למול המצלמה וטוענת להיות קינג קונג.

 

אחד הקליפים החושפניים והמיניים של מלכת הפרובוקציה שמצטיירת כמלכת סאדו חסרת מעצורים. הטוקבקים, אגב, רובם קטלו את השיר, על אף שלדעתי האישית, הוא נשמע הרבה יותר טוב מ-Barbie Tingz שירה הקודם.

 

עוד שניים שמנסים לשאת את הבשורה החדשה בעידן הפופ הלטיני הם אקס-ואן דירקשיין ליאם פיין וכוכב הרגאטון הקולומביאני ג'יי באלווין - Familiar שמשחררים קליפ אולטימטיבי הכולל בית ופזמון קליטים ודי נוסחתיים, נשים חושניות רוקדות והרמוניות קוליות נהדרות בכימיה עשויה היטב.

 

צפו והאזינו: רק בשבוע שעבר ההרכב LSD (סיה, דיפלו ולברינת') חבקו את השיר Genius וכבר הם חובקים להיט חדש - Audio פופ עכשווי ומתקדם עם קריצת המשך לקליפ האנימציה של Genius.