דואה ליפה וקלווין האריס מדגימים שילוב מנצח מהו

ניקי מינאז' כברבי דול, סיה חוברת ללברינת' ודיפלו בלהיט פופ חדש, אד שירן שבור לב וג'ניפר לופז סקסית מתמיד, אם זה אפשרי. חדשות המוזיקה מחו"ל.

דואה ליפה
דואה ליפה | צילום: אינסטגרם

חודש שלהיט הדאנס-פופ החדש של קלווין האריס ודואה ליפה - One Kiss באוויר והשבוע יצא לאוויר הקליפ הרשמי של הדואט הנוסק של השניים.

 

בקליפ, לופה בלוק סקסי, נעמדת על הר עם הגב לים כשמאחוריה ומאחורי רקדניותיה שקיעה יפה כשהיא שרה על נשיקה אחת רומנטית. בשלב אחר של הקליפ היא ורקדניותיה בחליפות צבעוניות יוצאות מתוך פרח ענקי ומרהיב. במקביל, האריס, בחליפת טוקסידו מגונדרת, יושב בבריכה וממתין לבואה המיוחל וכשזה קורה, אין נשיקה לוהטת אלא מבטים קצת זרים על כוס מרטיני וליפה מסיימת את הלילה לבדה במיטת הצמר המסתובבת שלה.

 

 

"אני כלבה רעה", שרה ניקי מינאז' ומתפשטת בעדינות למול המצלמה עד שרואים את הלבוש החושפני שלה. בהמשך היא הופכת למריונטה בלונדינית שנעה ונדה על חוטים ואז הופכת (יחד עם רקדניותיה) לסוג של מארי אנטואנטיות ושרה על בובות ברבי. כל זה קורה בקליפ החדש לשירה החדש - Barbie Tingz. מינאז' בשיא הודה ותפארתה.

 

 

הזמרת סיה, הזמר והמפיק לברינת' ודי ג'יי דיפלו או במילים אחרות ההרכב החד פעמי החדש - LSD (גם מוזיקה היא סם, לא?) בשיר חדש - Genius שהותיר אותי פעור פה: פופ מתוק, קיטשי, נוסחתי וקליט (שנשמע כמו להיט בטוח) שמשלב אלמנטים של מוזיקה קלאסית, היפ הופ ואלקטרו. הקליפ לשיר, מקורי במיוחד, הוא כולו אנימציה קצת פסיכודלית ומעולה שמגוללת סיפור אהבה של מספר דמויות דרך שיברון הלב, החזרה לביחד ובעיקר האמונה בשלם ולא בחסר.

 

 

לא רחוק מעולם האנימציה אך קצת שונה: אד שירן, אחד הכוכבים הגדולים ביותר כיום, בבלדה רומנטית וחדשה - Happier בו שרה לאהובתו על אהבה חסרת גבולות. השיר זוכה לקליפ בובות המראה את שירן כבובה, אומלל מאהובתו שרחוקה ממנו. כתמיד, ליריקיסט מצוין שמצליח למזג בין מלודיה מתוקה לטקסט טוטאלי וקול כנה ומלטף.

 

 

לסיום, ג'יי לו לוהטת מתמיד חושפת את עצמה בעירום כמעט מלא בקליפ החדש לשירה הפופי הלטיני החדש - El Anilo ("הטבעת") בו מגלמת מלכה א-לה קליאופטרה שיש לה הכל: מלוכה, משרתים רק דבר אחד חסר לה: טבעת על ידה. היא שרה לנסיך לטיני אדיש שבסופו של דבר נכנע וכורע ברך (אך הטבעת מחליקה לו מהיד ונשברת). אחד הקליפים הסקסיים והמושקעים ביותר של ג'ניפר לופז בת ה-48.