אוהבים את A-WA? זו ההזדמנות שלכם לראות אותן בחינם

ההרכב המצליח במופע חינמי, סרטי סטודנטים בתל-אביב וגם: הערב הגדול של סצנת ההארדסטייל • כל ההמלצות לבילוי השבוע

A-WA
A Wa | צילום: צילום: יח"צ

מוזיקה: עדי אולמנסקי בהופעה

 

מתי: 20.03, 20:30

איפה: מועדון הבארבי, תל-אביב

 

נראה שכבר אי אפשר להתעלם מעדי אולמנסקי שאחרי שנים של עשייה בחו"ל הפכה גם לאחת השמות החמים ביותר בתעשיית המוזיקה בארץ כמפיקה מוזיקלית וזמרת שמביאה לארץ מוזיקה ומופע לייב מהמשובחים ביותר שיש, בדיוק כמו אלו של במות ענק בעולם.

 

"Snow", השיר האחרון שיצא מ-EP, זכה להצלחה מסחררת והפך ללהיט ענק ברדיו ובשטח כשהגיע לנתונים מדהימים והתברג לו במצעד גלגל"צ בין סטטיק ובן-אל ואייל גולן במקום ה5, לעשרות השמעות, כבש את MTV כשהגיע לצמרת המצעד היומי והמצעד הוויראלי, והגיע למקום 6 במצעד שזאם הישראלי וליותר מ-21 אלף שיזומים, מספר חסר תקדים לשיר של יוצרת ישראלית בארץ.

 

המופע של עדי אולמנסקי הוא מופע מעורר השראה ומיוחד של פרפורמרית חד פעמית בנוף הישראלי המשלבת מופע לייב עם ביטים ושירה שלה לצד DJ, מה שהופך אותו למופע אלקטרו-פופ/היפ-הופ משובח ומקפיץ המתאים לבמות הגדולות ביותר של חו"ל. מופע שלא משאיר אף אדם אדיש בקהל, וזכה לביקורות ושבחים ממבקרי המוזיקה הגדולים ביותר.

 

עדי הופיעה בחודשים האחרונים על הבמות הנחשבות ביותר בארץ ובעולם כשהופיע לצד כוכב הפופ העולה Alex Aiono בטור אירופאי ענק, לקחה חלק במופע המרכזי לאיחוד ירושלים בבית הנשיא, הופיעה ביום הסטודנט המרכזי בי-ם, בבמה המרכזית של מצעד הגאווה בי-ם, חיממה את Major Lazer באמפי לייב פארק, וסיימה סיבוב הופעות מוצלח בכל הארץ ומתוכם גם מילאה את בארבי ת"א פעמיים תוך שהמופע שלה זוכה לביקורות נלהבות.


..."כל המרקם הזה הופך את אולמנסקי לאחת היוצרות החשובות, פורצות הדרך והמיוחדות במחוזותינו ומחוצה להם " (דודי פטימר, 10.TV)

 

במופע יתארחו: טונה, איזי, סוויסה ועטר מיינר.

 

מחיר: 70₪ באתר, 80₪ בקופה


כרטיסים ופרטים נוספים ניתן למצוא כאן

 

תערוכה: "אנו מכריזים בזאת"

 

מתי: 23.03, 11:00-13:30

איפה: מובי: מוזיאוני בת-ים

 

בבהיותה תערוכת פרס, "אנו מכריזים בזאת" מבקשת לחגוג את הישגיהם של אמנים עכשוויים שפועלים בישראל, ושעל יצירתם זכו בפרסים מטעם משרד התרבות. כותרת התערוכה מציעה לחשוב על יבול העבודות בה, על הגיוון והשוני שביניהן, מתוך ההקשר בו מתקיימים היחסים שבין אמנות ומדינה בישראל. לכן, אמנם זו אינה תערוכת נושא -אך בהיותה תערוכה המציגה חתך מסוים מהיצירה החזותית בישראל בתקופה האחרונה, "אנו מכריזים בזאת" לא רק מציגה עבודות אמנות מוצלחות של אמנים שזכו להכרה ועידוד לפועלם, אלא גם פונה לאקלים התרבותי העכשווי והתנאים בהם התערוכה מוצגת. לצד התערוכה יתקיימו אירועים, מפגשים ודיונים, שיפרשו את מגוון הצורות בהם יחסי האמנות והמדינה מקבלים ביטוי.

 

האמנים המשתתפים בתערוכה:

 

פרס מפעל חיים: אריה (אריק) קילמניק.

 

עידוד היצירה: בועז אהרונוביץ', סרגיי בונקוב, איה בן רון, רונית ברנגה, הדר גד, יונתן הירשפלד, נטשה וולקוביץ', מיכל חלבין, אנה ים, דבורה מורג, חלי מזראי, אלכסנדר מנדלביץ', אלדד מנוחין, גוסטבו סגורסקי, רונן סימן טוב, שרון פדידה, אינגה פונר-קוקוס, טניה פרמינגר, ראובן קופרמן ועירית תמרי.

 

אמן צעיר: מידד אליהו, יובל אצילי, חליל בלבין, עידו ברקוביאר, צפיה דגני, ורה ולדימירסקי, פורת סלומון, רותי דה פריס, מחמוד קייס ופאטמה שנאן.

 

פרס העיצוב: קובי לוי-עיצוב גרפי, נעמה בנזימן- איור, דפנה קפמן-אופנה וטקסטיל, הדס רוזנברג ניר-עיצוב קרמי ועומר פולק-עיצוב המוצר.

 

אמנות הוידאו - אמן בכיר: הילה בן ארי, ניר עברון, נירה פרג, אמן צעיר: יסמין דייויס, תמר הירשפלד.

 

** הכניסה חופשית **

 

Ronit Baranga - Embraced #1, 2016
Ronit Baranga - Embraced #1, 2016 | צילום: צילום: יח"צ

מוזיקה: Milestone #3 DJ The Prophet

 

מתי: 22.03, 22:00

איפה: מועדון "The Gate", תל-אביב

 

אחרי שכבש את הבמות הכי גדולות וחשובות בסצנת ה-EDM באירועים כמו Tomorrowland, EDC ו-Defqon.1הגיע זמנו של מי שנחשב לאדם המשפיע ביותר בסצנה, הן כ-DJ והן כמייסד לייבל, להגיע לאירוע "Private" נדיר ומיוחד במינו בישראל.

 

כאישיות העומדת מאחורי "Scantraxx", הלייבל המוביל בהארדסטייל מאז ומעולם, חתום דה-פרופט בין היתר על טיפוחם והצלחתם של כמה מהשמות הבולטים ביותר בז'אנר וביניהם אמנים כדוגמת Wildstylez,Headhunterz, D-Block & S-Te-Fan ועוד. עם זאת, קריירת ה-DJ המפוארת והאישית שלו לא נותרה מאחור.

 

מאז שחיבר את ההמנון הראשון אי פעם של 'קליימקס', אירוע ה-Indoor החשוב ביותר סצנה, אי שם בתחילת המילניום ועד להכרזה על כך שיופיע בטומורולנד 2018, נמצא DJ דה-פרופט בחזית המובילה והמפתחת את הז'אנר, כשהוא לבטח מהווה את השם הגדול ביותר שהגיע ארצה עד כה, לאירוע אקסקלוסיבי שכולו על טהרת סגנונות ההארד-דאנס.

 

הסט של דה-פרופט, הצפוי להוות כנקודת הרתיחה של אותו ערב היסטורי, יימשך כ-120 דקות בהן ינגן האמן סט נדיר במיוחד הכולל הארדסטייל, הארדקור וכל מה שביניהם.

 

מלבד הכוכב הבינלאומי, האירוע הוא הזדמנות מצוינת לראות את הסצנה הישראלית במיטבה. AVIX הנהדר יפתח את האירוע ואחריו יעלו לסט B2B שניים מהיוצרים הטובים ביותר של הסצנה: PaceMakerz ו-Sanchuk. אחרי דה פרופט תעלה לבמה מלכת ההארדקור של ישראל - Infected By Madness ואת האירוע ייסגרוGold&Steel בסט פרנצ'קור קשוח. כל זה בניצוחו של MC PRIME.

 

מחיר: 159₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

קולנוע: מרתון סרטי הגמר השנתי של "סמינר הקיבוצים"

 

מתי: 19.03, 16:00-21:30

איפה: אולם 1, סינמטק תל-אביב

 

ביה"ס לתקשורת ולקולנוע של הפקולטה לאמנויות במכללת סמינר הקיבוצים יקיים את מרתון סרטי הגמר השנתי בסינמטק תל-אביב.

 

השנה בולטים נושאים חברתיים בוערים כמו גירוש פליטים, זהות מגדרית, יחסי יהודים ערבים, זיקנה ובדידות. הסרטים הזוכים מהשנה שעברה הוקרנו בפלטפורמות מובילות ובפסטיבלים בארץ ובחו"ל .

 

בין הסרטים שיוקרנו השנה: "מדבר" על פליט מאריתריאה המגיע לישראל ועובר מסע ייסורים עד התאקלמותו והקמת גן ילדים, "סהרה" על סיפור אהבה שנרקם בין צעירה ערביה לקצינת צה"ל, "מיכאל ומיכל" על סודות משפחתיים, "חיות סרטים" על שתי אחיות במרוץ להפקת סרט. בגזרת הדוקומנטרי: "מחסום" המספר על אחמד בן 13 שעזב את לימודיו ויצא לעבוד ולפרנס את משפחתו, "עד החתונה זה יעבור" המספר על סוזנה בת 85 צעירה ברוחה אך בגופה מרותקת לחדרה, "פעם אחת ואלף לא מספיק" על המאבק בהתמכרות לסמים ו"רן" על צעיר בן 20 השוקל לשנות את מינו.

 

** הכניסה חופשית **

 

"סהרה"(צילום: נופר כהן ) | צילום: צילום: נופר כהן

מוזיקה: A-WA במופע מיוחד

מתי: 20.03, 21:00

איפה: שרונה מרקט

 

שלוש האחיות מהמדבר, תאיר לירון ותגל חיים, הן הסנסציה המוסיקלית הכי מסעירה של השנים האחרונות. פצצת אטום שנחתה ביום בהיר אחד ביוטיוב עם HABIB GALBI ומכאן השמיים והצוקים של יישוב שחרות הם ממש לא הגבול. גם שאר העולם הצטרף לחגיגה ולא מפסיק לדבר על שלוש האחיות בגלביות הוורודות מהמדבר, ועל היצירה הייחודית והצבעונית שלהן - חידוש שירי נשות תימן העתיקה שנעטפים באלקטרוניקה חדשנית והרבה סטייל. אלבום הבכורה הופץ במלואו גם בשווקים של מערב אירופה וארה"ב תחת לייבלים מקומיים. חביב גלבי הפך ללהיט רדיו גם מעבר לים עם כניסה לפלייליסטים יוקרתיים של תחנות במערב אירופה וביניהן רדיו נובה הצרפתי, רימיקס שיצר הצמד ACID ARABשהפך ללהיט רחבות ענק בצרפת.

 

נדמה שכל הקלישאות נכונות במקרה של A-WA. מוסיקה שמצליחה לפרוץ מחסומי דת, תרבות, שפה, גבולות וירטואליים ופיסיים. האוניברסליות של ההרכב והיכולת של המוסיקה להגיע באמת ולגעת בקהל מצליחה גם לרגש את הקהל אך לא פחות את שלוש האחיות, שחוץ מ VIBE וגרוב מביאות מסר לא פחות חשוב - בעזרת אמנות אפשר וניתן להתגבר ולגשר על פערים בכל התחומים, מהשקפות עולם ועד גיל.

 

** הכניסה חופשית **