בוץ, ביטלס ומרציפן: כל האירועים החמים של הסופ"ש

מחווה לביטלס, צעדת בוץ בגן לאומי ירקון ואפילו פיסול במרציפן: כל מה שכדאי לעשות בסוף השבוע הקרוב

זמן צפייה: 03:41

תערוכה: סיפורם של בעלי חיים נכחדים בקצה העולם

רועי גליץ הוא צלם טבע מוביל בארץ ועטור פרסים בתחרויות בינלאומיות. בשבת הקרובה הוא ינהל שיח גלריה, על בעלי חיים החיים בשפיצברגן, טנזניה, קמצ׳טקה ואנטארקטיקה, מדובי הענק בקוטב הצפוני, דרך הדוב החום בקמצ׳טקה, הצ'יטות של מישורי אפריקה ועד לגורילות ההרים בג'ונגלים של מרכז אפריקה ומהקוטב הצפוני לקוטב הדרומי. שיח הגלריה יתקיים במוזאון הפתוח לצילום בגן התעשייה תל-חי, בתערוכתו של גליץ "עולם הולך ונעלם"- תיעוד בעלי חיים נדירים. בתערוכה מוצגים 70 צילומים שעוסקים בתיעוד בעלי חיים נדירים בעולם. תערוכה המעלה מודעות לאסון שינויי האקלים וגורל בעלי החיים בסכנת הכחדה.

מתי: שבת, 7.1, גן התעשייה תל חי, בשעה 11:00

כמה: 25 שקל

באר שבע: שבת עם הילדים בלונדע

מוזיאון הוא בילוי אידיאלי לימי החורף – החללים הסגורים והמרווחים מאפשרים בילוי משפחתי לאורך שעות. הכירו את הלונדע- המוזיאון הראשון בארץ, בו המתחמים הם רב-גילאיים ותוכננו במטרה לספק עניין משותף למשפחות שלמות יחד על מנעד הגילאים הרחב של ילדיהן. המוזיאון מחולק למרחבים בתחומים שונים, בכל מרחב יש כל מיני מתקנים שקשורים לאותו נושא. כך למשל מתחם רואים עולם העוסק התמצאות בכדור הארץ ובחלל, כולל מבוך, מגדל פיקוח, הכרת חיות העולם, הכרת מערכת השמש, כח המשיכה ועוד או מתחם משאבים, הכולל מערכת מתקנים שנקראת מסלול הכסף ומטרתה ללמד את הילדים מאיפה מגיע הכסף, איך מרוויחים, מה עושים איתו, איך מנהלים כסף המאתגר את הילדים לבצע משימות שונות ובזכות מה שהם "עבדו בשבילו" הם מקבלים כסף דמה שאיתו הם מדמים קנייה של דברים לפי תקציב.

מתי: המוזיאון פתוח ביום שישי בין 9:00-14:00, וביום שבת 9:30-18:30

כמה: כרטיס בודד-40 שקל לתושבי באר שבע, 55 שקל לתושבי חוץ. כרטיס משפחתי לארבע נפשות- 140 שקל לתושבי באר שבע, 180 לתושבי חוץ.

בילוי אידיאלי לימי החורף. מוזיאון הלונדע (צילום: גיל נמט)
בילוי אידיאלי לימי החורף. מוזיאון הלונדע (צילום: גיל נמט)

גן לאומי ירקון: צעדת בוץ, ביצות ומגפיים בבריכת הנופרים 

חודש דצמבר האחרון היה הגשום ביותר מאז שנת 1992 וזהו הזמן המושלם לצאת ביחד עם המשפחה לפעילות בוצית ומהנה במיוחד בגן לאומי ירקון. רשות הטבע והגנים מציעה לכם להצטרף לטיול בעקבות הביצה הגדולה שהייתה קיימת במקום עד שנות ה-50. לרשות המבקרים מסלול ארוך (5 ק"מ) ומסלול קצר (3 ק"מ).

מתי: שבת 7.1 בשעות 14:00–10:00.

כמה: מבוגר 28 שקל, ילד 14 שקל, חינם למנויי רשות הטבע והגנים

ברל'ה להבות חביבה: ביטלמניה - מופע משירי הביטלס

להקת Magical Mystery Tour במופע ענק ומיוחד, מזה 15 שנים, עם כל השירים והאלבומים הגדולים של הביטלס. מג'יקל מיסטרי טור משלבים את כל השירים והאלבומים הגדולים מכל הזמנים ומכל הסגנונות, ביניהם: "She Loves You", "I Wanna Hold Your Hand", "Hey Jude", "Come Together", "Hard Day's Night", "Let It Be", "Yasterday", "Can't Buy Me Love", "Get Back", "Twist & Shout"..

מתי: יום שישי 6.1, 22:30 - ברל'ה, להבות חביבה

כמה: 85 שקל

Magical Mystery Tour עם כל השירים הגדולים של הביטלס. שישי, 6.1, 22:30, ברל'ה להבות חביבה (צילום: יוכי בלושטיין)
Magical Mystery Tour עם כל השירים הגדולים של הביטלס. שישי, 6.1, 22:30, ברל'ה להבות חביבה (צילום: יוכי בלושטיין)

כפר תבור: מוזיאון המרציפן

מוזיאון המרציפן בכפר תבור. מוזיאון המשלב חוויה מתוקה ויצירתית לצד מפעל שקדים מקומי. כאשר ענף התיירות נפגע בצפון בעקבות מלחמת לבנון השנייה, שטח המוזיאון הצטמצם ובמקומו נפתח אזור בו נערכות סדנאות של שוקולד ופיסול במרציפן.  מקבלים מרציפן בשלל צבעים, כלים ועזרים ליצירת צורות שונות ומתחילים לפסל כמו בפלסטלינה. מי שיש לו כישרון וסבלנות יכול לחזור הביתה עם מיצג משל עצמו.

מתי:  א'-ו', 9:00-17:00

כמה: הביקור במוזיאון הוא בחינם, הסדנאות בתשלום. סדנת שוקולד ומרציפן ב 49 ש"ח וסדנת מרציפן בלבד ב 39 שקל.

היעדים הכי חמים של השנה עכשיו בפייסבוק שלנו

 אילת: קלאסיקאמרי 2017

פסטיבל קלאסיקאמרי יתקיים זו הפעם ה-19, במלון ישרוטל רויאל ביץ' אילת.  הפסטיבל הוא ארבעה ימים של חגיגת מוזיקה קלאסית והשנה, לראשונה, יתארחו במופע גם תזמורת סימפונט רעננה. בין המופעים: "Jewish In G": קונצרט עם יצירות של גרשווין, גולדמרק, גולד וגוטשלק, "המסגר פינת דה וינצ'י": כשהרוק פוגש את האופרה, להקת הסיקסטיז יחד עם תזמורת סימפונט רעננה. והמופע "קלאסיקה ישראלית": סולני האופרה הישראלית עם מיטב הזמר העברי והקלאסיקות הישראליות מכל הזמנים.

מתי: 5-7.1

כמה: מחירים מיוחדים לבאי הפסטיבל במגוון מלונות העיר. החל מ-282 שקל לאדם במלון ישרוטל ריביירה קלאב.

היעדים החמים של החורף עכשיו בפייסבוק שלנו