מה עושים השבוע? כל ההמלצות הכי חמות לבילוי

אחד היוצרים המוערכים בעולם מגיע לישראל, תערוכה חינמית ביפו וגם: יובל דיין מגיעה לירושלים. כל ההמלצות לבילוי השבוע

מתוך ההצגה "דמיון מודרך"
מתוך ההצגה "דמיון מודרך" | צילום: יוטיוב

מוזיקה: בונובו בישראל

 

מתי: 21.02

איפה: ביתן 2, מרכז הירידים, תל-אביב

 

יימון גרין AKA בונובו, מוכר בזכות סגנונו הייחודי המשלב אלקטרוניקה עם השפעות של ג׳אז, מוזיקת עולם ואמביינט לכדי תמהיל מדיטטיבי, עמוק ומרתק. רבים הכתירו אותו כחלוץ של ממש בקרוס-ז'אנר שגדל ותפס את קדמת הבמה של המוזיקה האלקטרונית בעשור האחרון. אלבומו האחרון Migration שיצא בינואר 2017 ב-Ninja Tune מועמד לשני פרסי גראמי השנה.

אלבום הבכורה של בונובו יצא בשנת 2000 והחל להכות גלים כשהוא ממצב את המפיק הבריטי כאחד ה-"new downtempo pioneers". האלבום הוקלט ע"י בונובו שגם ניגן בו על כל הכלים ביצירה שיצאה תחת הלייבל Tru Thoughts.

בונובו משתף פעולה עם שורה של מוזיקאים בולטים בינהם אריקה באדו, Rhye, אדריאנה טיראנה ואחרים ושיריו מככבים בפרסומות לסיטרואן, משחקי מחשב, פתיחים של תוכניות טלוויזיה וגם בפרק של ״בית הקלפים״.

עם השנים סגנונו של בונובו התפתח לכיוון יותר UPBEAT ומאז 2010 הוא מופיע בהרכב גדול וגאוני שבו הוא מנגן על מגוון כלים כשהוא מלווה בזמרות, גיטרות, תופים וכלי הקשה. זה המופע שנזכה לראות כאן, על במה שתעצים את הסאונד, הויז'ואל וגודל המאורע.

 

מחיר: 259₪

 

כרטיסים ניתן להשיג כאן

 

תערוכה: "תקווה" - תערוכת אמנות רב -תחומית

 

מתי: 21.02-24.02, יום ו' - 11:30-15:30, שאר הימים: 19:30-23:30

איפה: בית סטודיו אנקורי, רחוב עזה 13, תל-אביב יפו

 

ההתערוכה "תקווה " מהווה הדהוד לתערוכה "צנזורה" "האמנות - לשרוד" ו "הפגנה" אותן אצר לזרוב בשנים האחרונות. "האמנות - לשרוד" פתחה בהצלחה את חלל האמנות AZA13 בבית סטודיו אנקורי, ביפו ופקדו אותה בארבעת ימי האירוע אלפי מבקרים. מאז התערוכות המוצגות בחלל האומנות AZA 13 בבית סטודיו אנקורי, מאז הפכו לאירועי אמנות מדוברים ולמוקד למשיכה לאלפי המבקרים.

 

** הכניסה חופשית **

 

צילום סטילס מוידאו
צילום סטילס מוידאו | צילום: חן כהן ואיה צייגר

במה: "דמיון מודרך"

מתי: 23.02, 13:00
איפה: צוותא 2, תל-אביב

חמש נפשות לא מחפשות מחבר, אלא מקום בו יוכלו להימלט מעצמן. לפעמים נוצר קשר קצר ביניהן ולפעמים הוא נפרם. בצבא. בבנק. באוניברסיטה. בים. מישהו או מישהי פגשה אותם ומאז היא לא יוצאת להם מהראש. רביו קומי לירי על עולם כאוטי ולפעמים גם קצת פסיכוטי, שהדרך לשרוד בו היא דרך חלום, הומור, התחפשות ומשחק.

 

במאי: אודי בן סעדיה

משחק: אוהד שחר, אביב זמר, ערן שראל, מאיה קופצ'יק, אנה סנגר

 

מחיר: 50₪

 

כרטיסים ניתן למצוא כאן

 

טלוויזיה: "בידיים טובות"

 

מתי: החל מה-22.02

איפה: yes London ו-Yes VOD

 

מה קורה כשחושפת השחיתויות מאבדת את כל היקר לה?

האחות המנוסה קאט הארדקר (ג'ודי ויטאקר, "דוקטור הו" החדשה), גרושה המגדלת לבדה את ביתה הקטנה מפוטרת מעבודתה בבית אבות לאחר שחשפה סדרת בעיות בטיפול בחולים.

 

ברגע של ייאוש היא גונבת את זהותה של חברתה הטובה ד"ר אלי סאטון ועוברת לאדינבורו, שם היא מתחזה לרופאה ומתחילה לעבוד בבית החולים המקומי. כד"ר סאטון, היא הופכת לחלק חשוב ממחלקת הטראומה של בית החולים ובניגוד לרצונה מתאהבת בעמיתה ד"ר אנדי ברנר (אמון אליוט, "קליקה").

 

במטרה להימנע מחשיפת ההונאה שלה היא נאלצת להמשיך ולשקר לא רק בעבודה אלא גם בבית עם אנדי וככל שהיא נכנסת לדמותה של אלי, היא צריכה לספר יותר שקרים. איך קאט תצליח לשמור על הגבר המושלם והחיים המושלמים כשהיא חיה בשקר?

 

מוזיקה: יובל דיין במופע "ליבי ער"

 

מתי: 20.02

איפה: זאפה ירושלים

 

שנתיים לאחר הצלחת אלבום הבכורה "לאסוף" שהגיע כבר למעמד פלטינה ולאחר שזכתה באשת השנה במוזיקה לשנת תשע"ד בתחנות הרדיו האזורי, ובתואר "תגלית השנה" של רשת ג'; והשיר ‘אל תאמר' הוכרז כשיר המושמע ביותר של השנה, ממשיכה יובל דיין להסתמן כאחת התגליות המבטיחות ביותר בתעשיית המוסיקה המקומית.

 

יובל התמקמה כקול נשי מעניין וייחודי בנוף התעשייה המוזיקלית. מלאת אמביציה, זמרת ויוצרת, כותבת ומלחינה את רוב שיריה.

 

מיד עם שחרורה משירות מלא בצה"ל, החלה לעבוד על האלבום החדש שכבר הוליד 2 להיטי ענק: "בשעה טובה" שהפך לאחד מהשירים המושמעים ברדיו ו-"ליבי ער" שיר הנושא שעורר סקרנות רבה ומיד עם צאתו זכה לביקורות מדהימות כשגם הוא כובש את המקום הראשון במצעדי ההשמעות בכל תחנות הרדיו, לצד סינגל חדש ושלישי שיצא בימים אלא "בדיוק כמו הירח".

 

האלבום החדש "ליבי ער" כולל 9 שירים שאת רובם כתבה והלחינה יובל בעצמה, לצד שירים שכתבו והלחינו אהובה עוזרי, דודו טסה, גלעד כהנא ודודי בר דוד, כשעל העיבוד המוסיקלי אחראי גלעד שמואלי (מלבד משני שירים בהפקת דודו טסה וניר מימון).

 

כעת יוצאת יובל במופע חדש ומושקע בו תבצע את להיטיה הגדולים משני האלבומים, ביניהם: "לאסוף", "אל תאמר", "עד שתחזור", "צבעים", "מי אני מולם", "בשעה טובה","בדיוק כמו הירח", "ליבי ער" לצד הפתעות נוספות.

 

מחיר: 144₪

 

כרטיסים ניתן להשיג כאן