בלעדי: מאחורי הקלעים של הקליפ "נמסטה"

לפני כשלושה שבועות יצא לאוויר השיר החדש של סטטיק ובן- אל שלמרות ביקורות מעורבות, הספיק לצבור עד עכשיו יותר משבעה מיליון צפיות. איך צילמו אותו? צפו

סטטיק ובן אל
סטטיק ובן אל | צילום: יוטיוב

בקצת יותר משנתיים סטטיק ובן- אל הוציאו שמונה להיטים ששברו את הרשת בכל פעם מחדש, התלבשו על תעשיית האופנה והפכו לכוכבים הבאים של הריאליטי. כדרכם בקודש, גם הם התנסו בסגנון מוזיקלי חדש - המתכון של "נמסטה" מורכב מתערובת ניו אייג'ית של צלילים הודיים עם נגיעות של רגאי, שמוגשים על מצע ביקורתי של משפטי מחץ.

 

השוס הגדול הוא הקליפ המושקע, אם בזהב הצמד קפץ לשנות החמישים, והגיע מהחלל עם טודו בום  - עכשיו הקונספט הוא מסיבת יער ג'מייקנית. העבודה הכוללת על הקליפ ארכה כשלושה שבועות ותהליך ההקמה של הסט, נמשך לא פחות מארבעה ימים. סה"כ לקחו חלק בפרוייקט הזה מעל למאה אנשי צוות שמתוכם 30 רקדנים. בסופו של דבר הקליפ צולם ביום אחד במשך 18 שעות.

 

גם הפעם כמו בכל הקליפים של הצמד, המוח מאחורי הטירוף הוא הבמאי רומן בוצ'צקי שעבד גם עם אליעד נחום, הווקה פיפל והתקווה 6. לנעליו של אינדיאנה ג'ונס נכנס כתב התרבות והבידור של חדשות 2  יונתן ריגר אחרי שאודי כגן הבריז ברגע האחרון. " זה הסט הכי יפה שראיתי בחיים שלי" מודה ג'ורדי וסטטיק מצטרף אליו: "נראה לי שזה הסט הכי מוגזם שאי פעם היה פה". בן- אל הגיע במצב רוח מאוהב: "אני אוהב את הצוות שיש פה, אני אוהב את הסטים של הביגוד שיש פה, אני אוהב את כל האנשים שעובדים איתנו, אני אוהב את הצוות שלי, אוהב הכל".