אוהבים סרטי אימה? זה הפסטיבל בשבילכם

פסטיבל אוטופיה נפתח, היהודים במופע מיוחד לחנוכה וגם: רונה קינן בערב מחווה ליונה וולך • כל ההמלצות לבילוי השבוע

The Villainess
The Villainess | צילום: יח"צ

וידאו/תמונה

היהודים


מוזיקה: "היהודים" במופע מיוחד לחנוכה

מתי: 15.12, פתיחת דלתות: 13:30

איפה: זאפה הרצליה


"היהודים"- להקת הרוק הישראלית, מהמצליחות והמובילות בארץ, מציינת השנה 22 שנות פעילות מוזיקלית במופע רוק מיוחד.

 

במשך השנים מיקמה הלהקה את מעמדה בצמרת המוזיקה הישראלית עם 5 אלבומי אולפן ו- 2 אלבומי הופעה חיה שהגיעו למעמד זהב ופלטינה, עם שלל הופעות בפסטיבלים בארץ ובחו"ל. שירי הלהקה הפכו זה מכבר לחלק בלתי נפרד וחשוב בפסקול המוזיקה הישראלית. ביניהם: הזמן שלך, הימים שלנו, אם כבר, לא קל, אלה, אצלך בעולם, מחפש תשובה, סמי, חופשי, מלחמה שקטה, עוד ארון אחד, גניבה, אין לך מקום, שחק אותה, זוג יונים, I guess it's for you ועוד.

 

מחיר: 134₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

היהודים וידאו

וולך


מיוחד: חְַלֵב כוכבים - רונה קינן במחווה מוזיקלית למשוררת הנועזת יונה וול


מתי: 14.12, 20:00

איפה: רחוב שלוש 42, תל-אביב


מרכז נווה שכטר בתל-אביב יקיים ערב מחווה ליונה וולך במסגרת סדרת אירועי "העִברים" בשיתוף היוצר יאיר קדר.
רונה קינן, מהזמרות ומהיוצרות המרתקות בישראל, במחווה מוזיקלית למשוררת הנועזת יונה וולך, תשיר משירי המשוררת ומהרפרטואר שלה.

 

בתחילת הערב יוקרן הסרט "שבעת הסלילים של יונה וולך" מסדרת "העברים" מאת יאיר קדר, וכן תוצג לראשונה תערוכה צנועה בה יוצגו כתבי יד מקוריים של יונה וולך באדיבות ארכיון גנזים - אגודת הסופרים העברים.

 

20:00 - הקרנת הסרט
21:00 - מופע באולם

 

מחיר: 65₪ במכירה מוקדמת, 75₪ בערב המופע

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן


וולך תמונה

רונה קינן
רונה קינן | צילום: עמית ישראלי

אנגינה פקטוריס


תיאטרון: "אנגינה פקטוריס"


מתי: 14.12, 20:30

איפה: צוותא 3, תל-אביב


סאטירה. שר הביטחון, דן יסעור, זקוק להשתלת לב. כמה חודשים לפני כן הועבר בישראל חוק שהשר הוביל ותמך בו בכל לבו: יהודים אינם יכולים לקבל תרומת איברים ממי שאינם יהודים. עכשיו הלב היחיד שבנמצא הוא לב טרי, צעיר ומבטיח - של בחור פלסטיני.

השר צריך לקבל החלטה, או שהוא לוקח את הלב ועובר על החוק - או שהוא מת (והלכה האופציה להתמודד על ראשות ממשלה). כי זה מאוד מצחיק כשזה לא מצחיק.

מחזאי: מיכל אהרוני
במאי: ציון אשכנזי
שחקנים: דב גליקמן, זהר שטראוס / ציון אשכנזי, שמעון מימרן, טלי בן יוסף / בל וענונו, שרון פרידמן

מחיר: 110₪

 

לפרטים נוספים וכרטיסים לחצו כאן


אשכנזי תמונבה

אנגינה פקטוריס
אנגינה פקטוריס | צילום: יח"צ

אוטופיה

 


קולנוע: לבטל את האפוקליפסה!: פסטיבל אוטופיה 2017

מתי: 10.12-16.12

איפה: סינמטק תל אביב, המכללה הישראלית לאנימציה וברחבי העיר


פסטיבל אוטופיה למדע בדיוני ולקולנוע פנטסטי חוזר. הפסטיבל זכה במהלך שנותיו למעמד כאחד מפסטיבלי הקולנוע האיכותיים בישראל וכבית חם לאוהבות ואוהבי קולנוע נועז ופורץ דרך. כבכל שנה, לצד הפעילות הקולנועית, יתקיימו בפסטיבל כנסים, מפגשים, סדנאות ותערוכות העושות שימוש ביצירה הבדיונית ככן שיגור אל עבר דיונים מרתקים בסוגיות של טכנולוגיה, מדע, חברה והעתיד.

הפסטיבל חוזר לפעילות השנה ומציג תכנית מגוונת מאי-פעם ובה עשרות סרטים, ישראלים ובינלאומיים, בכורות, הקרנות מיוחדת וקלסיקות. שיתוף הפעולה עם המכללה הישראלית לאנימציה מתחדש גם הוא: תכנית סרטי אנימציה עשירה ולצדה הרצאות ואירועים לקהל מקצועי ולקהל הרחב בהנחיית טובי המעצבים, האנימטורים ואשפי האפקטים בישראל - מורי ומדריכי המכללה.

 

בין הסרטים הנכללים בתכנית, תמצאו יצירות משובחות, שכיכבו השנה בפסטיבלים הבינלאומיים החשובים ביותר, רובם בהקרנת בכורה ארצית. בין הסרטים: להרוג אייל קדוש עטור התשבוחות של יורגוס לנתימוס ("לובסטר"), המרשעת, סרט פעולה דרום קוריאני מדובר של יונג ביונג-גיל וזומבילניום, סרט אנימציה צרפתי של ארתור דה פינס ואלכסיס דוקור (פסטיבל קאן), שיהיה לך יום טוב, סרט האנימציה הסיני האלים והמדובר של ליו ז'יאן והבר של אלכס דה לה איגלסיה, אחד מיוצרי הז'אנר המהוללים בעולם ("בלדה טריסטה") (פסטיבל ברלין), וכן האינסופי, להיט הפסטיבלים המותח והמסתורי של אארון מורהד וג'סטין בנסון (פסטיבל טרייבקה). יוצרי "האינסופי" ג'סטין בנסון ואארון מורהד, מי שנכללו לאחרונה ברשימת 10 ההבטחות של הקולנוע העולמי בעיתון וראייטי, יגיעו להתארח בפסטיבל ולשוחח עם הצופים אחרי הקרנת סרטיהם.

באגף הקלאסיקות יערוך הפסטיבל מחווה לשניים מיוצרי האימה הגדולים של כל הזמנים - טובי הופר וג'ורג' רומרו - שהלכו לעולמם השנה, ולהקרין בפסטיבל עותקים דיגיטליים משוחזרים של סרטיהם המכוננים המנסרים מטקסס וליל המתים החיים.

 

לתכניה המלאה, פרטים נוספים וכרטיסים לחצו כאן


קובי אפללו

אוטופיה 2017
אוטופיה 2017 | צילום: יח"צ

בארבי


מוזיקה: "Oh Wonder" בהופעה בישראל


מתי: 10.12-16.12
איפה: סינמטק תל אביב, המכללה הישראלית לאנימציה וברחבי העיר.

 

הסיפור של "Oh Wonder" הוא אחד מסיפורי הסינדרלה הגדולים של השנים האחרונות. כאשר ג'וזפין ואן דר-גוט ואנת'וני ווסט החליטו לנסות את מזלם בתעשיית המוזיקה - זה בכלל היה מאחורי הקלעים. הצמד המוזיקלי מהסצינה הלונדונית החליטו שהדרך להתקיים כלכלית ממוזיקה סלולה בלשחרר חומרים מוקלטים למשך שנה ולקוות שבסוף השנה הזו יוכלו למכור את השירים לאמנים מוכרים, עם שם גדול שיהפוך את השירים ללהיטים. הם לא חשבו שהשם הגדול הזה - יהיה הם.

 

השירים שהוציאו תפסו אוזניים ברשת וברדיו ואספו עשרות אלפי, ואז מאות אלפי האזנות ומהר מאוד חצו את קו המיליון. היום, אוסף השירים שהפך לאלבומם הראשון הקרוי על שמם ("oh wonder") מתקרב לחצי מיליארד האזנות אונליין.

 

הצמד נבחר על ידי BillBoard לאחת מ-5 פריצות השנה ב2015, ואלבום הבכורה העצמאי שלהם כיכב בטבלאות מסביב לעולם. סיבוב ההופעות שליווה את הוצאתו של האלבום כלל 162 הופעות ב112 ערים ו-5 בתקופה של 14 חודשים ומכר קרוב ל100,000 כרטיסים. לאחרונה הוציאו את אלבומם השני, "Ultralife", שהוכתר על ידי מבקרים כמו NME ו-Billboard כ"מהפנט" ו"מלאכה של מומחי כתיבת שירים". לישראל הם מגיעים אחרי שורה של הופעות קיץ מוצלחות בפסטיבלים הגדולים בעולם ומעמדה של אחד הכשרונות הפורצים המבטיחים ביותר בשנים האחרונות.

 

מחיר: 195₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן