בשבת זה קורה: קייגו בישראל! אז מה עוד כדאי לעשות השבוע?

ה-DJ הענק בגני התערוכה, אביב גפן במופע מיוחד וגם: התערוכה הכי מעוררת תיאבון שתראו • כל ההמלצות לבילוי השבוע

קייגו
קייגו | צילום: Joanneslovund

קייגו


מוזיקה: קייגו בישראל

מתי: 02.12

איפה: גני התערוכה, תל-אביב


קייגו, אחד ה-DJ'S החמים בעולם יופיע השבוע לראשונה לישראל.

 

ה-DJ הצעיר והמוכשר המדורג במקום ה-26 בעולם ע"פ המגזין "DJMag", יופיע לראשונה בישראל.

בגיל 25 בלבד מסתמן KYGO כאחת ההבטחות הכי חמות של עולם המוזיקה. ה-DJ הצעיר, יליד נורבגיה, הפך תוך זמן קצר מפסנתרן למפיק מוזיקת האוס טרופית (טרופיקל האוס) המוביל בעולם.

הוא זכה ליותר ממיליארד צפיות ב-YouTube - ו-SoundCloud ושיתף פעולה עם שמות כמו סלינה גומז, אד שירן, קולדפליי, ג'ון לג'נד, יו2, אלי גולדינג ואחרים. הלהיט הגדול ביותר שלו - FIRESTONE, עומד על 463 מיליון צפיות ביוטיוב.

סגנון הטרופיקל האוס הייחודי והטראקים החמים שמכונת הלהיטים הזו מייצרת, גורמים לכל הופעה שלו להיות חוויה מלאת אנרגיות ויוצאת דופן והופכים את המופעים שלו ברחבי העולם ל-Sold Out.

 

אל קייגו יצטרפו שירי מימון, שתבצע איתו את "It Ain't Me", הלהיט הגדול שלו ושל סלינה גומז ומייק פרי, ה-DJ המוכשר שעומד מאחוריי הלהיט "The Ocean".

 

מחיר: 349₪ למתחם הקהל, 469₪ לגולדן רינג

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

טסה תמונה

אוכל


תערוכה: תערוכת FOOD CHAIN PROJECT

מתי: 23.11-23.12

איפה: בית האמנים תל-אביב


לאחר שהוצגה במוזיאונים ובירידים ברחבי העולם, הפרויקט המדובר Food Chain Project של האמן הישראלי איתמר גלבוע מגיעה לישראל, לתערוכת פופ אפ בשרונה מרקט ולתערוכה בבית האמנים. גלבוע, מתגורר ויוצר באמסטרדם, ומזה כעשור עובד על פרויקט שרשרת המזון שזכה להצלחה בינלאומית כפרויקט בעל ערך אמנותי וערכי.

 

התערוכה מתבססת על שנה אחת במהלכה תיעד גלבוע, יום ביומו, את כל אשר אכל. השאיפה שלו הייתה לראות אוכל של שנה שלמה על שולחן אחד. בחלוף השנה, פיסל את כל מה שאכל, כ-8000 במספר, והציג אותם במיצב עצום במעין "סופר מרקט" שהקים: 133 מלפפונים, 567 פרוסות לחם, 155 לימונים, 32 ליטר דיאט קוקה קולה, 490 עגבניות, 3 תאנים ועוד ועוד.

 

הפרויקט מאפשר לצופה להיחשף מחד לחוויה פרטית, אינטימית וספציפית של האמן ומאידך לגעת בנושאים אקטואלים ורלוונטים לכולנו - אוכל, צריכה, שפע, איפוק, אורח חיים, הגירה, תרבות ועוד.

המיצג יפהפה בצורתו ועמוק בתפיסתו. גלבוע מעוניין להעלות את מודעות הציבור לצריכה הפרטית וליצור דיון רחב יותר בסוגיות המזון בעולם. המיצב הפרובוקטיבי, מצביע על צריכת היתר שלנו, בעוד מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם עדיין סובלים מרעב כל יום.

 

מעבר לכך, גלבוע מציע לקהל לקנות את הפסלים כאשר חלק מהרווחים נתרם לעמותות שמתעסקות בבעיות של מזון. מכאן שם הפרויקט 'שרשרת המזון'. גלבוע רצה שמה שהוא אכל יאכיל בסופו של דבר מישהו אחר. בישראל, הרווחים יתרמו לעמותת "נבט", המפעילה תכנית להכנת כריכים, הנמסרים בדיסקרטיות לילדים נזקקים ב-120 בתי ספר ברחבי הארץ.

 

התערוכה תכלול כ-1,000 פסלי פורצלן של פריטי המזון, פסלי כרום וצילומים מתוך הפרויקט, המציגים את מה שאכל ושתה גלבוע ביום מסוים, ובסך הכל לאורך שנה וחיתוכי רוחב נוספים הקשורים לצריכה. התערוכה בחסותם ובנדיבותם של "אלאלוף ספנות", שהובילה לישראל מאמסטרדם במבצע מורכב אלפי פסלי פורצלן שבירים, "דנונה" ושרונה מרקט.

 

במקביל, הפסלים של גלבוע יוצגו בהשקת "ART POP-UP MARKET", פופ אפ ייחודי לאמנות בשרונה מרקט, בין התאריכים 1.12.2017-1.1.2018. בפופ אפ תוצג תערוכה מוקטנת ובה עשרות פסלים יוצעו למכירה.

 

** הכניסה חופשית**

 

 

 

אוכל תמונה

Food Chain Project
Food Chain Project | צילום: יח"צ

בנאי


מוזיקה: אקוסטי במדבר: נועם בנאי במופע מיוחד שיכלול שירים של אביו - מאיר ז"ל

 

מתי: 30.11, 21:00

איפה: גן הפסלים של צ'צ'ה, משק 25, עין יהב


לאחר מסע בחו"ל, שכלל ביקור בהודו ונפאל, במהלכו החל לכתוב שירים ולגבש זהות ייחודית ושונה, שב ארצה והמשיך לחפש, לשאול, לכתוב ולהלחין. בהמשך חבר למפיק איתי צוק ויחדיו הוציאו את אלבום הבכורה של בנאי הצעיר- "זה יבוא". בימים אלו כאמור עובד נועם על אלבומו השני, כשרוב התכנים נכתבו בתקופה שלאחר מות אביו.

 

במופע שיתקיים בערבה תיכונה, ישלב נועם חומרים מקוריים מהאלבום הראשון ויחשוף חומרים מהאלבום שבדרך. בנוסף, יבצע שלל קאברים לשירים של אביו ז"ל.

 

מחיר: 50₪

 

פרטים והזמנות כרטיסים בטלפון 058-5666032


בנאי תמונה

אביב גפן


מוזיקה: אביב גפן עם ערן מיטלמן - מופע אקוסטי


מתי: 29.11, 22:00

איפה: כרם ברקן


אביב גפן, מהיוצרים היותר משמעותיים בשני העשורים האחרונים, מתיישב ליד הפסנתר ומגיש מופע של מוזיקה נטו.

 

יחד עם חברו, היוצר והמפיק המוזיקלי ערן מיטלמן, מגיש אביב גפן מופע מרגש של מיטב השירים מכל האלבומים בעיבודים אקוסטיים של פסנתרים וגיטרה אקוסטית.

 

מחיר: 165₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

 

דוקאביב

אביב גפן
אביב גפן | צילום: גבריאל בהרליה

מועדון הביט

 


מוזיקה: "ביטפסט" - פסטיבל הלהקות של בית הספר למוזיקה ביט

מתי: 30.11-01.12, משעה 19:00

איפה: מועדון הביט, חיפה


ב"ביטפסט" משתתפים הרכבים מבית ספר הביט בהופעות ענק, 7 הרכבים בכל יום ובמחיר סמלי לגמרי. הביט פסט, שהפך לאירוע תרבותי מוזיקלי המרכזי של להקות המקומיות בצפון הוא תוצר של עבודה קשה של ההרכבים שנוצרו וגדלו בביט ובחיפה, בני נוער ובוגרים מגילאי 13 עד 30 שמקבלים חשיפה ליצירות המקוריות שלהם. בית הספר למוזיקה ביט מטפח אמנים ויוצרים צעירים במסלול "פרויקט הלהקות", הילדים שמתחילים את דרכם בבית הספר בגיל צעיר ממשיכים את דרכם עד להתגבשות הרכב ויוצרים חומרים מקוריים הבמגוון סגנונות מוזיקליים מפופ דרך מטאל, רוק וג'אז מופיעים ומקליטים את החומרים.

 

אז מי יופיע?
ניחוחות בז"ן | האלה | Venus in fear | סינדרום
Hourglass | Night patrol | פרסונטה | Sloppy joe
The road show | Triangle island | Black rabbit

 

מחיר: 20₪ ליום, 30₪ ליומיים

 

כרטיסים לאירוע ניתן לרכוש כאן

 

קובי אפללו

סינדרום
סינדרום | צילום: יח"צ