רוצים לשמוע שירים של גידי גוב תוך כדי שאתם אוכלים את האוכל של אהרוני?

פסטיבל צילום ענק בתל-אביב, אהרוני וגידי בשף אנד שואו וגם: פסטיבל קולנוע ייחודי בסינמטק • כל ההמלצות לבילוי השבוע

גידי ואהרוני לבושים בכפתן מרוקאי
גידי ואהרוני לבושים בכפתן מרוקאי | צילום: צילום מסך -

צילום תמונה

קובי וולף, ללא כותרת, מתוך תחרות פרס מיתר
קובי וולף, ללא כותרת, מתוך תחרות פרס מיתר | צילום: יח"צ

צילום


מיוחד: PHOTO IS: RAELFESTIVAL - פסטיבל הצילום הבינלאומי החמישי

מתי: 23.11-02.12

איפה: מתחם מידטאון, דרך בגין 144,  תל-אביב

 

פסטיבל הצילום הבינלאומי הפך זה מכבר למוסד אמנות מוכר וידוע, המקבל בשעריו מדי שנה עשרות אלפי מבקרים, במסגרתו מוצגות עבודותיהם של למעלה ממאתיים צלמים בינלאומיים מובילים. הפסטיבל מהווה את נקודת השיא השנתית של פעילות עמותת פלטפורמה, אשר מקיימת אירועים רבים לאורך כל השנה.

 

הפסטיבל שם לעצמו למטרה לתת במה לקידום ערכי העמותה הכוללים בין היתר חדשנות בצילום, פעילות חברתית רחבה ומגוונת וכן בניית גשרים בינלאומיים דרך שפת הצילום. פסטיבל הצילום הבינלאומי מתקיים ביוזמת עמותת פלטפורמה, חברה עצמאית לתועלת הציבור (חל״צ) הפועלת ללא מטרת רווח, אשר פעיליה הם פילנתרופים, צלמים, אמנים ופעילים חברתיים העושים למען הקהילה בהתנדבות על מנת לקדם את החזון של ״חברה טובה יותר דרך שפת הצילום״. חברת פלטפורמה מקיימת לאורך השנה פעילויות רבות לקידום שיח חברתי דרך שפת הצילום וביניהן הפסטיבל.

 

בשבילנו צילום הוא שפה. זוהי השפה שבה אנחנו מדברים, מתקשרים ומתווכחים. בעזרתה אנחנו מתנדבים ומלווים עשרות קהילות מוחלשות ברחבי הארץ במטרה שיוכלו לשתף אותנו בחייהם.

 

בשבילנו צילום הוא גם חגיגה. פעם בשנה אנחנו חוגגים צילום בפסטיבל בינלאומי, שמספק במה לכל היוצרים המשתמשים בשפת הצילום ככלי להביע את עצמם ומקדם דו-שיח בין אנשים ומדינות. השנה נושא הפסטיבל יוקדש למושג "זהות" על קשת גווניה: מזהות מגדרית, דרך זהות אישית, זהות תרבותית ועד זהות פוליטית ועוד.

 

במסגרת הפסטיבל הקרוב יערכו מגוון רחב של תערוכות וכן אירועים מיוחדים, ביניהם יתקיים לראשונה בישראל מרתון צילום שבו יוזמן הקהל הרחב לקחת חלק באתגרי צילום ברחבי העיר; אירוע לילה לבן בגלריות הפסטיבל שישלב אמנות, מוסיקה ואלכוהול; וכן מגוון פעילויות כגון שיחי גלריה, סיורים מודרכים, סדנאות וכן פעילויות המתאימות לילדים ולכל המשפחה.

 

במסגרת התערוכות יוצגו פרויקטים מהארץ ומחו"ל, ביניהם תערוכה רטרוספקטיבית של האמן ההודי האגדי ראגו ראי (Raghu Rai) שבה יוצג גוף עבודות שמקיף חמישה עשורים של עשייה ובה תיאור ויזואלי שאין דומה לו בהודו, כמו גם הצגה של כל האירועים המרכזיים שהתרחשו בהודו; תערוכה של צלם העיתונות האיטלקי פאולו פלגרין Paolo Pellegrin)) המספר את סיפור הכאוס בעולם הערבי מאז הפלישה לעיראק ב-2003; I Believe I Am Gay, תערוכה שבה יוצגו דיוקנאות של אנשים דתיים מהקהילה הגאה המתגוררים בהולנד - נוצרים, מוסלמים, יהודים, בודהיסטים והינדים; תערוכה של הצלמת הברזילאית אנג'ליקה דאס, שבה יוצגו פורטרטים שיוצרים מגוון כרומטי של צבעי העור השונים של האדם; תערוכה שתסכם את הפעילות החברתית של הפסטיבל Photovoice, שמבקשת לאפשר לקהילות מוחלשות לספר את סיפורן באמצעות שפת הצילום; פרויקט משותף עם ארכיון יד בן צבי שבו יוצגו צילומים המתעדים את יהודי צפון אפריקה במהלך מלחמת העולם השנייה; תערוכת זוכה פרס מיתר לצילום של שנת 2016, ועוד.

 

מחיר כרטיס: 45₪

 

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן

 

צילום תמונה 2

צילום: יח"צ

מחול


מחול: בת-שבע מארחת: "החדר השרוף":


מתי: 20.11, 19:00,21:00

איפה: מרכז סוזן דלל, תל-אביב


"החדר השרוף" היא עבודת מחול לחדר, כאשר הקהל יושב מסביב להתרחשות הבימתית ותוחם אותה בגופו. יחד עם הקהל נמצאים בחדר צמד רקדנים, והיוצרים, אשר אחראים על הפסקול החי והרב-ערוצי.

 

בולטים בעבודה סימני ההיכר המאפיינים את שיתוף הפעולה ארוך הטווח בין צוק ופישוף: התיאטרליות המדודה, תנועות של עולם בדוי, טקסים מומצאים, שפות לא קיימות וזיקה לאבסורד, ואיתם - יחסי הגומלין מורכבים בין הנראה לנשמע.

 

 

כוריאוגרפיה: נועה צוק, אהד פישוף | רקדנים: כרמל בן אשר, קלווין וו | מוזיקה: אהד פישוף | תלבושות: ארי נקמורה | תאורה: דני פישוף

 

 

מחיר: 80₪

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן

 


מחול תמונה

"החדר השרוף" | צילום: אפרת גולדמן

טסה


מוזיקה: דודו טסה בהאנגר 11, אורחים: אביב גפן ונצ'י נצ'

מתי: 23.11.17, 21:30

איפה: האנגר 11, תל-אביב


דודו טסה והלהקה חוזרים להאנגר 11 להשיק את אלבום ההופעה שהקליטו ב 2016.


בהופעה, יארח את טסה בין היתר את נצ'י נצ' (רביד פלוטניק), אחד השמות המרעננים של השנים האחרונות במוזיקה הישראלית.שיתוף הפעולה ביניהם החל לפני כשנתיים, כשעבדו יחד על הלהיט הגדול ביותר של נצ'י נצ' ואחד השירים הבולטים של השנה האחרונה "כל הזמן הזה".

 

בהופעה יבצעו דודו והלהקה את הלהיטים המצוינים מכל האלבומים: ״בסוף מתרגלים להכל״, ״מעליות״, ״הגולה״, ״אני רץ״, ״לולה״ ועוד.

 

מחיר: 175₪

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן

 

טסה תמונה

סינמטק


קולנוע: שבוע הקולנוע הפורטוגלי


מתי: 20.11.17-30.11.17

איפה: סינמטק תל-אביב


המהדורה ה-13 של שבוע קולנוע פורטוגל חוגגת את רעננותו של הקולנוע הפורטוגלי עם במאים פורטוגלים חדשים זוכי פרסים.

השנהיוצג בפני הקהל הישראלי מבחר עכשווי ותוסס של סרטים מאת קולנוענים פורטוגלים מובילים (ז'ואאו ניקולאו, סלומה לאמאס, גונסלו טושה, קלאודיהורזואו, פדרו פיניו ואחרים), המזמנים התבוננות חדשה, מלאת תשוקה ודמיון אודות מורכבות החיים.

הבמאי הפורטוגזי ז'ואאו ניקולאו יהיה אורח כבוד בערב הפתיחה בתל אביב שיתקיים ב-20.11.

 

מחיר: 39₪

 

פרטים נוספים, תוכניה מלאה וכרטיסים ניתן למצוא כאן

 


דוקאביב

מתוך:  A MAE E O MAR
מתוך: A MAE E O MAR | צילום: יח"צ

מחול

 


מוזיקה: Chef & Show: גידי גוב והשף ישראל אהרוני


מתי: 24.11.17, 15:00

איפה: זאפה חיפה


Chef & Show היא סדרת הופעות חד-פעמיות המשלבת מוזיקה וקולינריה ומציעה שילובים ייחודיים בין אמנים ושפים, אשר יכינו מספר מנות ספיישל, בנוסף לתפריט הקבוע של המועדון, המוצע לפני תחילת המופע של האמן.

 

אהרוני יציע לקהל מנות מהמטבח האסייתי שלו. "יבשת אסיה, מציעה מגוון מרהיב של מנות אוכל שהמשותף להן והמאפיין אותם הוא שפע של טעמים וניחוחות, איזון טעמים מדויק, טריות ורעננות ברורים, וקלות שמתכתבת עם טרנד האוכל הבריא של הזמן הזה. לא בכדי הם פופולאריים בעולם כולו ועוד לא נאמרה המילה האחרונה בנושא. אלה המטבחים האהובים עלי ביותר ומבחר קטן מאלה אבחר להגיש״, אמר השף.

גידי גוב יבצע את שלל שיריו באוירה כייפית, חביבה, מרגשת ובחן שכל כך אופייני רק לו.

 

מחיר: 154₪

 

כרטיסים ניתן למצוא כאן

 


קובי אפללו

אהרוני וגידי
אהרוני וגידי | צילום: צילום מסך-