כשגולדה מאיר נשארה אחרונה בבית "האח הגדול": ההצגה שאתם חייבים לראות

נפרויקט של רביבו חוגגים 5 שנות פעילות במופע מיוחד, מחול אמריקאי וגם: פסטיבל הקומדיות הצרפתיות נפתח • כל ההמלצות לבילוי השבוע

גולדה מאיר
גולדה מאיר | צילום: דוד רובינגר

בלקן וידאו

הפרוייקט של רביבו
הפרוייקט של רביבו | צילום: אלוני מור

רביבו


מוזיקה: הפרויקט של רביבו חוגגים 5 שנות פעילות במופע מיוחד

מתי: 12.11, פתיחת דלתות - 20:00

איפה: רדינג 3, תל-אביב

 

הפרויקט של רביבו פועלים ביחד כבר 5 שנים שבמהלכם הספיקו להוציא 8 אלבומים, להופיע ברחבי הארץ וגם באירופה וארה"ב וכן להחזיר למוזיקה המזרחית את האותנטיות שכל-כך חסרה לה.

 

במופע מיוחד יבצעו יחד את מיטב הלהיטים של הפרויקט מכל הזמנים: "תן לזמן ללכת" , "לילה שלי", "עופרה", "התחלה חדשה"", "אלה", "סלאם עליכום" ועוד לצד מגוון מחרוזות אהובות ומוכרות במופע קצבי, תוסס, סוחף ומהנה.

 

מחיר: 145₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

בלקן תמונה

גולדה


תיאטרון: "גולדה - הדיירת האחרונה"


מתי: 15.11

איפה: צוותא 2, תל-אביב


מסע תיאטרוני אל תוך נבכי נפשה של ראשת הממשלה היחידה עד כה בישראל: הגב' גולדה מאיר. בבית "האח הגדול", תכנית הריאלטי הכי גדולה, נותרה מאיר הדיירת האחרונה מול המשימה האחרונה - לערוך חשבון נפש עם עברה, מהיום הראשון לכהונתה ועד לשלהי מלחמת יום כיפור ולימים שיבואו אחריה.

מלחמת יום כיפור מסמנת יותר מכל נקודת מפנה בחברה הישראלית, נקודת שבר. זו גם היתה המלחמה הראשונה ששודרה בטלוויזיה. לראשונה יכלו אזרחי ישראל לצפות במלחמה מביתם, ולראשונה מצאה עצמה ראש ממשלה בישראל חשופה לעין המצלמה - העין הקולקטיבית- הסקרנית, המציצנית והשופטת.

 

כתיבה ובימוי: יערה רייך
שחקן: אברהם שלום לוי

 

מחיר: 50₪

 

לכרטיסים לחצו כאן

 


לסבית קטלנית סרטון

"גולדה - הדיירת האחרונה" | צילום: יח"צ

קומדיות


קולנוע: "או לה לה!" - פסטיבל הקומדיות הצרפתיות

 

מתי: 16/11-05/12

איפה: סינמטקים בכל רחבי הארץ ובתי הקולנוע נבחרים

 

"או לה לה!" פסטיבל הקומדיות הצרפתיות השלישי יפתח ב-16 בנובמבר.

את הפסטיבל ייפתחו  צמד הבמאים המצליח אריק טולדנו ואולבייה נקש עם סרטם החדש "סה לה וי" Le sens de la fête. בסרטם החדש עוקבים שני הבמאים בעין החדה והמדויקת שלהם אחר יממה אחת בחייהם של המשתתפים והמארגנים של חתונה פומפוזית ברוח המאה השמונה עשרה בטירה קסומה בצרפת. כל מה שיכול להשתבש משתבש, אבל כל הכאוס הופך בהדרגה למסע קסום, מלא רומנטיקה ואהבת אדם. אחרי הכל "כאלה הם החיים". הסרט יופץ מ- 23 בנובמבר ברשת הקולנוע לב.

 

לאחר שנתיים בהם הגיעו אלפי צופים לתכנית המיוחדת שמציע הפסטיבל, המהדורה השלישית יוצאת לדרך ושוב הם מזמינים את הקהל לצחוק וליהנות משלל סרטים המשלבים בין הסרטים הבולטים בתחום הקומדיה שהוצגו בצרפת בשנתיים האחרונות לבין מבחר קלאסיקות, וכמו בכל שנה עוד קלאסיקה עם לואי דה פינס.

מבין הסרטים הנוספים שיוקרנו בפסטיבל: "סיפור כיסוי", "מר וגברת אדלמן", "פתוח כל הלילה" בכיכובה של אודרי טוטו, "הבחירה שלה" עם אלכסנדרה לאמי, "ספירו הקטן" עם פייר רישאר אותו נזכה לראות גם כעלם צעיר בקלאסיקה הנהדרת "הבלונדיני עם הנעל השחורה" שהיה להיט ענק בישראל ובצרפת, ובו שיחק גם ז'אן רושפור שהלך לעולמו השבוע. בין הקלאסיקות נראה גם את לואי דה פינס בסרט "הקדילק הלבן" ואת הצירה "זאזי במטרו" של הבמאי לואי מאל.

את הפסטיבל יסגור הסרט "50 זה ה-30 החדש" של ואלרי למרסייה העוקב אחרי מארי-פרנסין הנאלצת לחזור לגור בדירת הוריה אחרי שבעלה עוזב אותה וזאת בגיל 50! הוריה מתייחסים אליה כילדה, אבל דווקא בחנות הסיגריות החשמליות שהם פתחו עבורה היא מוצאת אהבה חדשה עם מיגל, שף שלא מגלה לה שמצבו לא יותר מבריק משלה.

 

 

הלוואין תמונה

הקומדיה סה לה וי תוקרן בפסטיבל הקומדיות הצרפתיות
הקומדיה סה לה וי תוקרן בפסטיבל הקומדיות הצרפתיות | צילום: באדיבות קולנוע לב

דוקו


טלוויזיה: דוקו - "וילדרס: טראמפ נוסח אירופה"


מתי ואיפה: 12.11, 22:00 ב-yes דוקו ובכל עת ב-yesVOD

 

הצצה מקרוב אל חייו של "דונלד טראמפ ההולנדי".

סרט פוליטיופרובוקטיבי על חירט ווילדרס, איש הימין הקיצוני הבולט ביותר בפוליטיקה של הולנד.

במאי הסרט, סטפן רוברט מורס וניקולס המפסון, מלווים מקרוב את ווילדרס ב-70 הימים שלפני הבחירות הגורליות לפרלמנט ההולנדי וכך אנו נחשפים אל דעותיו הקיצוניות כלפי המוסלמים באירופה ובעולם, לומדים על עברו ומשפחתו, על חייו הנוכחיים תחת אבטחה כבדה ועל דעותיו לגבי הסכסוך במזה"ת ואהבתו הרבה לישראל.

בעידן טראמפ, ווילדרס נחשב לאחד הקולות הבולטים ביותר בפוליטיקה האירופאית החדשה והמסוכנת והסרט שלפנינו חושף אותו בצורה ישירה ובלתי מתפשרת.

בימוי: סטפן רוברט מורס, ניקולס המפסון (86 דק', בריטניה/ארה"ב/גרמניה/הולנד, 2017)

דוקאביב

מחול

 


מחול: להקת "פילובולוס" (Pilobolus), להקת המחול האמריקאית המצליחה בעולם, במופע חדש


מתי: 13.11-18.11

איפה: היכל אומנויות הבמה, הרצליה


המופע "שאדולנד 2 שהושק לראשונה ביולי 2016 הוא יצירה באורך מלא המשלבת צלליות ומחול ולוקחת את הקהל להרפתקה חדשה הצוללת עמוק לתוך המסתורין של עולם הצל והאור. הגיבורים בסיפור הם זוג נאהבים : יען שנחטף על ידי רובוט נבזי ותשעה רקדנים שמשתנים ללא הרף, מתרוצצים מאחורי מסכים, רקטות, מגדל אייפל, מכונית, כסא, מלצר ב"קפה על הגג", עדר שלם של יענים שאולי יצילו את העולם. שעה וחצי על במופע עליז ועם זאת עצוב שמדבר על חופש ואהבה, מוות וגידול ובקיצור על החיים.

 

במיוחד לקהל בישראל, תקדיש הלהקה במסגרת ערב זה, קטע שיצרה לשיר "ירח" של שלמה ארצי החוגג 25 שנה לצאת אלבומו המיתולוגי "ירח". ללהקה פינה חמה לישראל.

 

מחיר: החל מ-269₪

 

כרטיסים ניתן למצוא כאן

 

קובי אפללו