הפסטיבל "לסבית קטלנית" חוגג עשור

חגיגות עשור ללסבית קטלנית, בלקן ביט בוקס בבארבי, "פורטלנדיה" חוזרת למסך וגם: דוקאביב מגיע לגליל • כל ההמלצות לבילוי השבוע

"מילים שלא נאמרות"
"מילים שלא נאמרות" | צילום: יח"צ

בלקן וידאו

בלקן


מוזיקה: בלקן ביט בוקס בהופעה

מתי: 08.11, פתיחת דלתות - 20:30

איפה: מועדון הבארבי, תל-אביב

אחרי משחק מקדים של כמה חודשים, בלקן ביט בוקס, מההרכבים המצליחים בישראל, ומשתלטים על הזירה.

 

ומר יוסף, אורי קפלן ותמיר מוסקט מצעידים את ההרכב לעבר שיאים חדשים הישר ממעבדות האולפן התל אביבי.
האלבום החדש - "SHOUT IT OUT"  שיצא בנובמבר ,סגר את שנת 2016 בהתפוצצות של ביטים ממזריים וטקסטים בעלי משמעות אישית וחברתית.

 

ל-BBB אפשר להקשיב מהראש וגם מהרגליים, ומאות אלפים בכל העולם כבר עשו זאת, עם ארבעה אלבומים, מאות הופעות בארץ ובחו"ל ומיליוני צפיות ברשתות.

 

את הגלגול הנוכחי בחיי ההרכב מתרגמים מוסקט קפלן ויוסף גם לבמה במופע שכולל עיבודים מחודשים ללהיטי הענק והצגה ראשונה של קטעים מהאלבום החדש, שחלקם כבר יצא וזכה לחיבוק ענק מהשטח ומהרדיו כמו SHOUT IT OUT שיר הנושא, ו I TRUSTED U - אחד השירים והקליפים המדוברים של השנה.

 

מחיר: 125₪ בהזמנה מראש, 150₪ בקופה.

 

כרטיסים ופרטים נוספים אפשר למצוא כאן

 

בלקן תמונה

בלקן ביט בוקס
בלקן ביט בוקס | צילום: רן גולני, יח"צ

לסבית קטלנית


קולנוע: פסטיבל לסבית קטלנית

מתי: 10.11-11.11

איפה: סינמטק תל-אביב


חגיגות העשור ללסבית קטלנית, פסטיבל קולנוע לסבי ישראלי, המתקיים אחת לשנה ומביא אל הקהילה והקהל  סרטים איכותיים של לסביות, על לסביות ועם לסביות. הסרטים שנבחרים להציג בערב זה הם באורכים שונים ועוסקים במגוון נושאים - זהות, אהבה, פוליטיקה, מגדר, יחסים ותרבות.

כפסטיבל ראשון מסוגו, לסבית קטלנית פועל לקדם קולנוע לסבי ישראלי ולהוות במה וקרש קפיצה לנשים בתחום הקולנוע והטלויזיה.

 

התוכניה המלאה:


יום שישי, 10.11, אולם 4

 

15:30 - פתיחת דלתות

16:00 - מופע: ״פשוט״

סרטים קצרים
Lizzy the Lezzy Does Israel / רות סלווין
פיתיון / מיכל ויניק
געוואלד / נטעלי בראון
על גג העולם / מאיה קניג
פות ושבר! / יעל כץ וליבי טישלר
תעשי בכאילו / צורית הרציון

 

יום שבת 11.11

 

17:00 - פתיחת דלתות

 

20:30/17:30 - סרטים קצרים (אולם 3 ו-4):

צרות של לסביות / רוני צידון
מילים שלא נאמרות / סיון מלכא
היי שקטה / רוני צידון
קוקו בלוף / מורן נקר

 

סרטים באורך מלא (21:30/18:30)

 

מונטנה (אולם 3)


ישראל, 2017, 79 דק'

 

בעקבות הבשורה על מות סבה מחליטה אפי לחזור לעכו עיר הולדתה לחלוק לו כבוד אחרון. בעכו היא פוגשת את קרן מורה מחליפה, נשואה ואם לשניים. שתי הנשים מתאהבות באופן מיידי כשאפי פוגשת במאיה בתה הקטנה של קרן היא אט אט מגלה מה ומי גרם לה לעזוב את העיר לפני כל כך הרבה שנים מבלי לחזור. סיפור האהבה הופך למסע סגירת חשבונות ישנים.

 

משחק: נעה בירון, נטע שפגילמן, אבי מלכה, חוה אורטמן, קרן צור
תסריט ובימוי: לימור שמילה
הפקה: חיליק מיכאלי, אברהם פרחי, תמי ליאון, משה אדרי, לאון אדרי
צילום: איתן חתוכה
עריכה: דפי פרבמן

 

מות המשוררת
ישראל, 2017, 75 דקות

בשני צירים מקבילים, במרחב ובזמן, נרקמת עלילתו הפואטית והעדינה של הסרט: האחד מתחקה אחר יומה האחרון של לני שדה, אשת אקדמיה תל אביבית, ובשני מתנהלת חקירה צולבת של יסמין נאסר, אחות סיעודית המשתייכת לקהילה הערבית ביפו. יד המקרה מפגישה אותן לערב אחד וגורלותיהן נידונים להיכרך זה בזה לבלי הפרד.

משחק: יבגיניה דודינה, סמירה סרייה, י' גולדברג.

תסריט ובימוי: אפרת מישורי ודנה גולדברג
הפקה: דנה גולדברג
צילום: אסי אורן
עריכה: קטיה שפליאבאיה

 

מחיר: 65₪

 

פרטים נוספים ניתן למצוא כאן, כרטיסים ניתן למצוא כאן

 

לסבית קטלנית סרטון

דוקו


טלוויזיה: פורטלנדיה

מתי ואיפה: החל מה-07.11 ב-HOT HBO בשעה 22:00 ובכל עת ב-HOT VOD

"פורטלנדיה" ("Portlandia") היא סדרת מערכונים עטורת פרסים מבית היוצר של הקומיקאים פרד ארמיסן ("סאטרדיי נייט לייב", "והרי החדשות") וקארי בראונשטיין ("טרנספרנט") והבמאי המועמד לשמונה פרסי "אמי", ג'ונתן קריסל ("סאטרדיי נייט לייב").

 

מאחורי הסדרה המוערכת, שגרפה ארבעה פרסי "אמי", את פרס "פיבודי" היוקרתי ופרס גילדת התסריטאים, עומד בית ההפקות של יוצר "סאטרדיי נייט לייב" וזוכה 15 פרסי ה"אמי" לורן מייקלס. בינואר האחרון חודשה הסדרה לעונה שמינית שצפויה להיות גם האחרונה.

 

כבכל עונה, גם בעונה הנוכחית יתארחו כוכבים מהשורה הראשונה - בהם זוכת "גלובוס הזהב" קלייר דיינס ("הומלנד"), אבי ג'ייקובסון ("ברוד סיטי"), ונסה באייר ("סאטרדיי נייט לייב"), נטשה ליון ("כתום זה השחור החדש"), יוצר "משפחה בהפרעה" וזוכה ה"אמי" מיץ' הורוביץ, זוכה "גלובוס הזהב" סטיב בושמי ("אימפריית הפשע", "פארגו"), קומיל נאנג'יאני ("עמק הסיליקון") ועוד רבים נוספים. גם זוכה ה"אמי" קייל מקלאכלן ("טווין פיקס") ישוב לתפקידו כראש העיר של פורטלנד.

הלוואין תמונה

"פורטלנדיה: עונה 7" | צילום: יח"צ

דוק אביב


קולנוע: פסטיבל דוקאביב ה-9 בגלליל.


מתי: 07.11-11.11

איפה: רחבי העיר


זו השנה התשיעית של פסטיבל דוקאביב גליל במעלות תרשיחא, החוגגת 60 שנה להיווסדה. הפסטיבל יתקיים במהלך חמישה ימים, בין 11-7 בנובמבר, בכמה מוקדים בעיר: היכל התרבות, אשכול הפיס ביה"ס אורט מעלות, המרכז לאמנויות ע"ש אפטר ברר ובתרשיחא.

דוקאביב גליל מציג את מיטב הקולנוע הדוקומנטרי הישראלי והבינלאומי ומעלה לדיון נושאים חברתיים ותרבותיים בוערים ורלוונטיים. לאורך כל ימי הפסטיבל מתקיימים מפגשים בין יוצרים דוקומנטריים וקהל הצופים, ההולך וגדל מדי שנה. הפסטיבל, שהפך לחלק בלתי נפרד מלוח השנה של חיי התרבות בגליל, הוא רק חלק מפעילותה של עמותת דוקאביב.

 

דוקאביב גליל הוא יוזמה והפקה של עמותת דוקאביב בשיתוף עיריית מעלות תרשיחא ובתמיכת משרד התרבות ו"פועלים בקהילה".

 

פתיחה חגיגית והקרנת הסרט זוכה פרס הבימוי והתחקיר בפסטיבל דוקאביב: "סאלח פה זה ארץ ישראל" ולאחריו שיחה עם היוצרים דוד דרעי, רות יובל ודורון גלעזר.

ערב חגיגות 60 שנה למעלות תרשיחא - הקרנת סרט דוקומנטרי בהשתתפות זאב רווח על סיפור הקמתה של העיר מעלות תרשיחא והופעה של התזמורת המשותפת מעלות תרשיחא: "פסקול חיינו" - מסע מוזיקלי מחצי האי הערב, דרך חבל אנדלוס ועד לצפון אפריקה. מוזיקה אנדלוסית וערבית עם קסם רב, המביאה נוסטלגיה וערגה לבית אמא.

∙ הקרנת בכורה ישראלית לסרט "ג'יין" - סרטו של ברט מורגן על חוקרת השימפנזים ג'יין גודוול. ההקרנה בשיתוף נשיונל ג'אוגרפיק.

∙ בכורה עולמית לפרק הראשון בסדרה החדשה אריק איינשטיין: שיר אהבה סטנדרטי שיצרו יואב קוטנר ואבידע לבני ליס דוקו. הקרנה בנוכחות הבמאי.

∙ הקרנת פרק מהסדרה החדשה של ערוץ שמונה "זוהר ארגוב: סוף עצוב וידוע מראש" של היוצרים דליה מבורך ודני דותן.

 

מחירי כרטיסים:
מחיר כרטיס לסרט/ סדנה - 20 ₪
מנויי ההיכל ותושבי אשכול גליל מערבי - 1+1 (לאותו הסרט)
סטודנטים וחיילים - חינם

 

לפרטים נוספים וכרטיסים לחצו כאן

דוקאביב

שף אנד שואו

מוזיקה: Chef & Show - קובי אפללו ושף אבי לוי


מתי: 10.11.17, פתיחת דלתות: 12:15

איפה: זאפה הרצליה

 

Chef & Show היא סדרת הופעות חד-פעמיות המשלבת מוזיקה וקולינריה ומציעה שילובים ייחודיים בין אמנים ושפים, אשר יכינו מספר מנות ספיישל, בנוסף לתפריט הקבוע של המועדון, המוצע לפני תחילת המופע של האמן.

 

שף אבי לוי ממסעדת "המוציא" שהפכה למוסד קולינארי בירושלים על טהרת המטבח הצפון-אפריקאי. יום שישי בצהריים, אוכל אלג'יראי-מרוקאי לקראת שבת עם מנות "אפרטיף" מדליקות מהמטבח שלו, בערב משותף עם קובי אפללו. אפללו, מלווה בנגניו, כובש את הבמה עם טקסטים עוצמתיים ומרגשים, עם שירים נוגעים ללב מתוך רפרטואר מפואר הכולל שלל להיטים ושירים אהובים בעיבודים חדשים ובהפקה מושקעת שהופכת את המופע לחוויה תוססת, מרגשת ובעיקר בלתי נשכחת .

 

מחיר: 144₪

 

לפרטים נוספים וכרטיסים לחצו כאן

קובי אפללו