קווין ספייסי יצא מהארון, אבל האם הרמזים היו שם קודם?

קווין ספייסי יצא מהארון לאחר שהואשם בהטרדה מינית של קטין בן 14. אבל לא שזה מפתיע: הרמזים היו שם לפני-כן

קווין ספייסי בטקס פרסי האמי 2016
קווין ספייסי בטקס פרסי האמי 2016 | צילום: ABC
קווין ספייסי בסרטון הפארודי ליום הולדתו של ביל קלינטון
קווין ספייסי בסרטון הפארודי ליום הולדתו של ביל קלינטון | צילום: YouTube

השחקן קווין ספייסי יצא היום מהארון בהודעה בטוויטר, לאחר שהשחקן אנתוני ראפ התלונן כי ספייסי הטריד אותו מינית בעת שהיה בן 14, בעוד ספייסי היה אז בן 31. "ספייסי הרים אותי והניח אותי על מיטתו וטיפס עלי. זה היה ניסיון לפתות אותי. הייתי מודע לכך שהוא מנסה לפתח איתי אקט מיני", אמר ראפ. ספייסי, בתגובה, התנצל והוסיף כי היו לו בעבר יחסים עם גברים ונשים. "התנסיתי במהלך חיי ביחסים גברים ונשים כאחד, אך התחברתי ואהבתי יותר את המפגשים הרומנטיים עם גברים לאורך כל חיי, ואני בוחר לחיות כגבר הומו".

 

מי שהתרועע עם קווין ספייסי בעבר לא היה מופתע מההצהרה הזו. למעשה, כבר שנים שרובצות שמועות בתעשייה באשר לנטייתו המינית של ספייסי. הוא עצמו סירב להתייחס לכך באופן גלוי וטען שזהו עניינו הפרטי, אולם הוא גם השתעשע לא פעם עם השמועות האלו באזכורים שונים לכך. בטקס פרסי הטוני השנה, למשל, סיפר על הבמה בבדיחות הדעת שהשחקן כריס קופר, איתו שיחק בסרט "אמריקן ביוטי", נישק אותו במוסך הביתי.

 

קווין ספייסי סיפר שהיו לו בעבר מערכות יחסים עם גברים ונשים כאחד, מה שמתבטא גם במספר סצנות בסדרה של נטפליקס, "בית הקלפים", שם גילם את נשיא ארצות הברית פרנק אנדרווד, שמפלרטט עם עם המאבטח האישי שלו, בידיעת אשתו קלייר, ומנשק אותו בנוכחותה.

 

 

קווין ספייסי השתתף גם בסצנה דומה בסרט "אמריקן ביוטי" מ-1999, כאשר גם בו נישק גבר במסגרת הדמות שגילם.

 

קווין ספייסי הוציא את השמועות גם מחוץ לפריים, אל השטיח האדום. ב-18.9.2016 הגיע לטקס פרסי האמי, בהיותו מועמד על תפקידו כפרנק אנדרווד, מלווה בסוכן טאלנטים בן 42. השמועות על הדייט הזה היכו גלים, אבל ספייסי לא הרחיב על כך.