A-WA מארחים את טונה במופע מיוחד

טונה ו-A-WA על במה אחת, דוקו פמניסטי על התנועה הגברית וגם: מרינה מקסימליאן נרתמת למען מטרה חשובה • כל ההמלצות לבילוי השבוע

A-WA וטונה
A Wa וטונה | צילום: קולאז'

קודי צ'סנוט וידאו

קודי צ'סנוט


מוזיקה: A-WA מארחים את טונה


מתי: 01.11.17, פתיחת דלתות - 20:30

איפה: מועדון הבארבי, תל-אביב


אחרי עשרות הופעות הקיץ באירופה וארה"ב, בהן הביאו את הקסם התימני עכשווי לבמות של פסטיבלים גדולים ומועדונים יגיעו תאיר, לירון ותגל חיים אל הבמה התל אביבית האהובה, בליווי הלהקה ועם אורחים מיוחדים.

 

שלוש האחיות מהמדבר, תאיר, לירון ותגל חיים הן הסנסציה המוסיקלית הכי מסעירה של השנים האחרונות. פצצת אטום שנחתה ביום בהיר אחד ביוטיוב עם HABIB GALBI ומכאן השמיים והצוקים של יישוב שחרות הם ממש לא הגבול. נדמה שב-2016 הספיקו האחיות לקטוף הישגים של כמה שנים טובות.

 

אחרי אלבום הבכורה עטור השבחים שיצא בישראל, אירופה וארה"ב המשיכו האחיות להנפיק יהלומים כמו הסינגל המשותף עם רד בנד - SOMEBODY TO LOVE ME ועם הריליס החדש במסגרת APE RECORDS ,יחד עם גלעד כהנא ותמיר מוסקט, שיצא בהשקה בינלאומית ומלווה בקליפ שומט לסתות.

 

יחד עם העשייה הבלתי פוסקת הגיעו גלים של אהבה וחיזוק ממדינות ערב והתקשורת הבינלאומית שלא מפסיקה להתעניין ולפרגן להרכב הישראלי שהפך לשם דבר. הן ממשיכות להופיע ללא הפסקה בארץ ובעולם, בזמן שהן מבשלות אלבום חדש מקורי ומסקרן.

 

טונה, ששיתף פעולה עם 3 האחיות ב-"אבודים בחלל", יתארח במופע.

 

מחיר: 85₪ בהזמנה מראש, 100₪ ביום המופע

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

קודי צ'סנוט וידאו

אתגר קרת


טלוויזיה: בלי לפגוע, עונה 2


מתי ואיפה: החל מה-02.11.17, כל חמישי בשעה 22:00 ב-HOT HBO ובכל עת ב-HOT VOD


"בלי לפגוע" ("No Offence"), סדרת הדרמה הבריטית של Channel 4 והיוצר זוכה פרס ה"אמי" וה"באפטה" פול אבוט ("חסרי בושה", "שם המשחק", "לפגוע ולהחטיא"), חוזרת לעונה שנייה ושנונה לא פחות. כ-2.7 מיליון צפו בעונה החדשה של הסדרה, שהיתה מועמדת ל"באפטה" בקטגורית הדרמה הטובה ביותר ואף חודשה לעונה שלישית.

 

"בלי לפגוע" עוסקת בתחנת משטרה מתפוררת בחלק הלא-נכון של מנצ'סטר, בשוטרות העשויות ללא-חת שמנהלות אותה ובמיוחד בבלשית ויויאן דירינג (המועמדת ל"באפטה" ג'ואנה סקנלן, "אבק כוכבים"), העומדת בראש הצוות העייף והממורמר.

 

בעונה השנייה, ויויאן והצוות שלה מוצאים עצמם בקרב מול פושעת אכזרית ובלתי צפויה, נורה אטה. ויו חוזרת לתחנה אחרי מותו של בעלה ומוצאת שם בוסית אחרת שתפסה את מקומה - בלשית צעירה ושאפתנית בשם כריסטין ליקברג. בניגוד לשוטרת הוותיקה, שפועלת על פי האינסטינקטים שלה, כריסטין אוהבת לפעול לפי הספר ומתקדמת במהירות בסולם הדרגות, בלי ליצור חברויות בדרך. חברי הצוות של ויו מתאגדים מאחוריה - אבל על מי מהם היא באמת יכולה לסמוך?

 

 

אתגר קרת תמונה

דוקו


דוקו: הגלולה האדומה
מתי: 29.10, 22:00
איפה: yes דוקו (ובכל עת ב-yes VOD)

מסע פמיניסטי מפתיע אל תוך התנועה לזכויות הגברים.
קייסי ג'יי, קולנוענית צעירה ופמיניסטית, שחקנית לשעבר, מחליטה לצלול אל תוך העולם החשוך והמסתורי של תנועת "A Voice For Men" - התנועה הכי קונטרוברסלית באמריקה, שחרטה על דגלה את המאבק למען זכויות הגבר.
בתחילת המסע משוכנעת ג'יי שהתנועה לזכויות הגבר היא לא יותר מקבוצת-שנאה מיזוגינית, שמאיימת להחזיר את הגלגל לאחור בכל הקשור לזכויות נשים, אך לאחר שנה במחיצת מנהיגי וחברי הקבוצה, היא לומדת לגלות שלשוביניזם ופמיניזם יש פנים רבות ובמקומות רבים דווקא הגברים הם שמופלים לרעה.
הסרט שמאתגר את הצופים למשוך לאחור את הרעלה ולהעלות שאלות חדשות לגבי הנורמות החברתיות מציג בפנינו הסתכלות אלטרנטיבית על שיוויון זכויות, כוח וזכויות יתר.
בימוי: קייסי ג'יי (118 דק', ארה"ב, 2016)

הלוואין תמונה

זכוכית שבורה


תיאטרון: "זכוכית שבורה"

מתי: 01.11.17

איפה: צוותא 2, תל-אביב

 

המחזה מתרחש בשנת 1938 שבועות ספורים אחרי ליל הבדולח בניו יורק. סילביה, יהודיה, אשתו של גלבורג, איש נדל"ן מצליח ומתבולל, נתקפת בשיתוק ברגליה לאחר שהיא נחשפת לאירועי ליל הבדולח בעיתונים. הרופא שלה, יהודי גם הוא, מנסה לעזור לה להחלים. די מהר הוא מבין שהבעיה אינה פיזית אלא פסיכולוגית, והוא חותר להבין את הרבדים הנסתרים ביחסיהם של סילביה וגלבורג. תוך תהליך החקירה מתאהב הרופא במטופלת. הנאצים המשתוללים באירופה, וענני הסערה הנוראה המתקרבת משתלבים עד ללא הכר במערכת היחסים בין הדמויות ובשאלות של זהות יהודית, אך בעיקר זהות אנושית.

 

מאת: ארתור מילר
במאית: נולה צ'ילטון

 

מחיר: 70₪

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן

 


זכוכית שבורה

"זכוכית שבורה" | צילום: יח"צ

מופע התרמה

מוזיקה: מופע התרמה: רביעיית אלי דג'יברי מארחים את מארינה מקסימיליאן ואמלי באר


מתי: 29.10.17

איפה: כרם ברקן, יער חולדה

 

אלי דג'יברי, הסקסופוניסט, מלחין ומעבד הג'אז ולהקתו מארחים את הזמרת הוירטואוזית מארינה מקסימיליאן

ואת אמלי באר בת ה-16, הנחשבת לאחת מהכישרונות העולים של עולם המוזיקה.

נגנית הפסנתר/המלחינה/כותבת השירית האמריקנית, בת החסות של קווינסי ג'ונס, ערכה את הופעתה המקצועית הראשונה בפסטיבל ראוויניה כבגיל 5ומאז היא מופיעה באולמות המפורסמים ביותר ברחבי העולם. זו תהיה הופעתה הראשונה של אמלי באר בישראל.

 

** הכנסות המופע קודש לעמותת "הצל לבו של ילד" מבית חולים וולפסון. העמותה דואגת לניתוחי לב מצילי חיים ומעקב רפואי לילדים ממדינות מתפתחות **

 

מחיר: 185₪

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן

אמור טריילר

מוזיקה: ריצ'ארד קליידרמן

מתי: 1.11.17 -  תיאטרון ירושלים - שרובר (21:00). בימות: 6226*

2.11.17 -  היכל התרבות ת"א (18:00 ו - 21:00). לכרטיסים: 9066*

3.11.17 -  אודיטוריום חיפה (21:30)ברק כרטיסים: 8377777 - 04 )

4.11.17 - משכן לאומנויות הבמה ב"ש (21:00) .

 

פרטים: לאחר ההצלחה הרבה לה זכה בהופעותיו בביקוריו האחרונים בארץ , חוזר ריצ'ארד קליידרמן, מגדולי הפסנתרנים בני דורנו, ל - 4 הופעות בלתי נשכחות נוספות. קליידרמן, פסנתרן מחונן, הקליט מעל 12,000 יצירות, מכר למעלה מ-85 מיליון אלבומים וזכה ביותר מ-340 אלבומי זהב ופלטינה.

 

במופעים בארץ ינגן קליידרמן ממיטב יצירותיו בניהן: את 12 הדקות המפורסמות של TiItanic Symphony, וכן יצירות מתוך סרטים מפורסמים:

 

West Side Story, Harry Potter Melody, The Schindler List וכמובן יצירות מהרפרטואר הרומנטי המפורסם שלו: Ballade Pour Adeline , Love Story  Don't Cry For Me Argentina.

 

מחיר: 199-399