צריכים מוטיבציה? אלה הסרטים שיעזרו לכם

רוצים לעשות שינוי בחיים ולא מצליחים? מנסים להחליף עבודה, להתחיל עם בחורה, לשנות את הגזרה - ולא מוצאים כוחות? הנה 5 סרטים שאתם חייבים לראות בשביל קצת מוטיבציה והשראה

ג'יימס פרנקו בסרט "127 שעות"
ג'יימס פרנקו בסרט "127 שעות" | צילום: מתוך הסרט
סילבסטר סטאלון בסרט
סילבסטר סטאלון בסרט "רוקי" | צילום: מתוך הסרט

לכל אלה שרוצים אבל לא יכולים, לכל אלה שמסתכלים על האחרים ואומרים לעצמם גם אנחנו רוצים אבל זה לא בשבילי, הכנתי רשימה של סרטים שיעזרו לנו לשנות חשיבה, למלא אותנו במוטיבציה, לתפוס את עצמנו בידיים ולגרום לנו פשוט להתחיל ולרוץ. אז לקראת מרוץ הלילה של תל אביב-יפו ה- "Night Run Tel Aviv am:pm", שייערך ב-31.10, הכנו כמה המלצות לסרטי קולנוע שייתנו לכם מוטיבציה לנעול נעלי ספורט ולצאת אל המירוץ לשינוי.

 

נפלאות התבונה


נפלאות התבונה הוא מראה לחיים, הסרט מעביר את העוצמה שיש באדם באופן מדויק, דרך גיבור הסרט, המתמודד עם מחלתו בתמיכת אשתו, ומבין את חשיבות הדבקות במטרה, באמונה בעצמות, ובמימוש החלום שלו כנגד כל הסיכויים. זהו סרט אמיתי המראה לנו את רגעי הקושי של גיבור העלילה שלמעשה מקבילים לחיים של כולנו. אז טוב לדעת שלא רק לנו קשה אבל מי שחולם - מגשים.

 

127 שעות (127 Hours)


סרט ביוגרפי מורט חושים שמתאר את סיפורו האמיתי של מטפס ההרים ארון רלסטון. ארון רלסטון (ג'יימס פרנקו) נתקע בקניון ביוטה לאחר שסלע נופלת על ידו. במשך 127 שעות חייו של ארון חולפים מולו כאשר הוא נזכר בחייו, במשפחתו ובחבריו. במשך כל הזמן הזה הוא מתלבט מה עליו לעשות- האם לסיים את חייו תקוע תחת הסלע בקניון, או למצוא איזו שהיא דרך להשתחרר לחופשי. סרט מוטיבציה מעולה שיגרום לכם להעריך את חייכם מחדש  ולהבין שחבל על כל התלבטות צריך פשוט לקבל החלטה ולהתחיל לעשות.

 

שנה: 2010

 

המירוץ (Race)


מבוסס על סיפורו האמיתי של האצן האמריקאי ג'סי אוונס בזמן אולמיפיאדת ברלין שהתקיימה בגרמניה הנאצית בשנת 1936. ג'סי הוא בחור צעיר ממוצא אפרו -אמריקאי אשר ניחן ביכולות אתלטיות יוצאות מן הכלל בתחום הריצה והקפיצה לגובה. הוא נבחר להתחרות באולמיפיאדה הקרבה שהייתה אמורה להתקיים בברלין באותו הזמן, אך נאלץ להתמודד עם דילמות רבות בשל הגזענות הרבה שהייתה בגרמניה באותה תקופה בעקבות עלייתו של היטלר לשלטון.

 

האם יצליח ג'סי להשלים בהצלחה את התפקיד שהוטל עליו בייצוג ארה"ב באולימפיאדה ולנצח את יריביו הגרמניים?

זהו סרט המראה כמה נחישות וכוח יכולות להיות באדם גם כשכל העולם נגדך, ומציג התמודדות עם לחצים בעולם הספורט והאתלטיקה. סרט מרגש, סוחף ועוצר נשימה לכל אורכו. מומלץ מאוד!

 

שנה: 2016

 

השינוי


השינוי" הוא סרט שמבוסס על ספרו של ד"ר וויין דייר, סופר אמריקאי מצליח ומפורסם מאוד שנפטר לפני כמה שנים, אך לא לפני שכתב עשרות ספרי העצמה ששינו את חייהם של אינספור אנשים ברחבי העולם. בסרט "השינוי" (The Shift) דייר מופיע בתפקיד עצמו, והוא עוזר ל-3 דמויות מרכזיות להתגבר על משברי החיים השונים שלהם בעזרות עצות חכמות שכולנו יכולים להשתמש בהן. אתם מוזמנים לצפות בחינם בסרט המלא והמרגש הזה, ולהפיץ אותו לכל חבריכם שלהם אתם מאחלים חיים טובים ומאושרים יותר.

 

הסרט רוקי


רוקי בלבואה (סטלון בהיווסדו), תאגרף חצי מקצועי, גר בדירתו המעופשת בפילדלפיה ואוסף חובות למלווה בריבית קצוצה. אפולו קריד, אלוף העולם באגרוף למשקל כבד, עולה על רעיון לארגן קרב עם אנדרדוג אמיתי ולתת לו סיכוי לתואר הנכסף. רוקי, שנבחר להיות המתמודד המסכן, אינו מאמין שיש לו סיכוי ממשי לנצח ובכל זאת מנסה להוכיח לעצמו ולסביבתו שעדיין נשאר קצת אקשן באגרופיו. כי אחרי הכל רק אם נאמין ונתמיד נוכל להצליח.