איפה אפשר לחגוג את ליל כל הקדושים?

יריד ליל כל הקדושים בסנטר, קודי צ'סנט בישראל וגם: סרט ישראלי חדש ומרגש • כל ההמלצות לבילוי השבוע

ליל כל הקדושים בדיזינגוף סנטר
לא כל דבר שיש לאחרים אנחנו צריכים גם לעצמנו | צילום: FOTOLIA פטור מתשלום

קודי צ'סנוט וידאו

קודי צ'סנוט


מוזיקה: CODY CHESNUTT בישראל, מופע פותח: AvevA


מתי: 23.10.17, פתיחת דלתות - 21:30

איפה: מועדון הבארבי, תל-אביב


קודי צ׳סנט מתעסק במפגש של סול, פאנק, ורוקנרול.

 

הוא פרץ לראשונה ב-2002 עם פרויקט הסולו הראשון שלו, אלבום כפול עם 39 שירים, ביניהם The Seed שהפך ללהיט . צ'סנט עושה היפ הופ עם גוון פואטי ונגיעות של R&B וסול. הגיטרה העמוקה והג'אזית, קולו הייחודי וכתיבתו החדה מנפקים הופעה גרובית, ווירטואוזית ומרגשת.

 

אלבומו החדש My Love Devine Degree שיצא בתחילת השנה, חלחל אל סצנת ההיפ הופ המבעבעת של החוף המזרחי והתאים כמו כפפה לרוח התקופה האקטיביסטית של ארצות הברית באיזוריה הליברליים. מעבר לפוליטיקה, המעבר של צ'סנט באלבומו החדש לביט-סול וסינת'-פאנק מאותתים על תקופה חדשה באבולוציה המוסיקלית של המפיק, הכותב והמבצע הענק שינחת כאן באוקטובר בפעם הראשונה.

 

עם מילים שדורשות צנזורה, גרוב חושני ולהקה עם קצב בשמיים מובטח ערב בטמפרטורה גבוהה.

 

מחיר: 140₪

 

לפרטים נוספים וכרטיסים לחצו כאן

 


קודי צ'סנוט וידאו

אתגר קרת


מיוחד: רוני קובן פוגש את אתגר קרת


מתי: 24.10, 20:30

איפה: מרכז אדמונד דה רוטשילד, תל-אביב


בסדרת הראיונות החודשית שלו במרכז רוטשילד נפגש רוני קובן, בין העיתונאים הבכירים בישראל, עם המוחות היצירתיים המובילים במדינה לראיון שנע בין שיחת נפש לכיתת אומן. החודש, רוני קובן פוגש את אתגר קרת, בין הסופרים הישראלים המצליחים בעולם, לשיחה על כתיבה והשראה.

 

** הכניסה חופשית **

 

ניתן להרשם כאן

 


אתגר קרת תמונה

אתגר קרת
אתגר קרת | צילום: מוטי קיקיון, יח"צ

הלוואין בסנטר


מיוחד: יריד ליל כל הקדושים

מתי: 26.10-27.10
איפה: דיזינגוף סנטר, תל-אביב

בדיזנגוף סנטר לא מפספסים סיבה למסיבה ויחגגו לראשונה, בימים חמישי ושישי ה-26-27.10, את ליל כל הקדושים. יריד ה"הלווין" (Halloween) מגיע כהכנה מקדימה לפורים, החג הכי שמח בלוח השנה, ויציע דוכנים ססגוניים ברוח החג עם ביגוד, תחפושות, אביזרים ייחודיים ועוד.
בזמן שבחו"ל ילדים מחופשים יקישו על דלתות בתים עם דלעות ויבקשו ממתקים, אורחי הסנטר ייהנו ממתחם עם תפאורה מושקעת ומקצועית, לצלילי מוזיקה גותית וקולות של שדים, מכשפות וזומבים. במקום יסתובבו דמויות מחופשות ויזמינו את המבקרים לשחק במשחק המסורתי של "ממתק או תעלול" ויפנו אותם לעמדות איפור, בהן מאפרת מקצועית תשדרג את התחפושת שלהם. הכניסה ליריד וההשתתפות בפעילויות בחינם.

היריד יתקיים ביום חמישי ה-26.10 בין השעות 22:00-13:00 וביום שישי בין 15:00-10:00 בגשר דיסקונט, בניין A, קומה 2 (סמוך לחנות ברוריה).

 


הלוואין תמונה

נשי ותהני


סטנד-אפ: "נשי ותהני" מגיעות למוזיאון אילנה גור

 

מתי: 26.10, פתיחת דלתות: 20:30

איפה: מזל דגים 4, יפו

לאחר שהרימו את תל אביב ומועדונים שונים ברחבי ישראל במופעים קורעים שכולם מדברים עליהם, צוות "נשי ותהני" מגיע למופע נשי אינטימי (אבל ממש לא לנשים בלבד!) במוזיאון אילנה גור ביפו העתיקה.

מרתון של שלוש סטנדאפיסטיות שפותחות ללא בושה על זוגיות, סקס, רווקות, אוכל, חדי קרן, אשכים, פותות-ענק, הורים, ילדים, כלבים ושעווה. מופע בועט, בוטה, וחסר רחמים ששוחט את כל הפרות הקדושות (אבל לא אוכל אותן, כי זה לא טבעוני וגם משמין).

 

למעוניינים יתקיים סיור במוזיאון לאחר ההופעה (כלול במחיר הכרטיס)

 

מחיר: 90₪

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן

 


נשי ותהני

"נשי ותהני" | צילום: יח"צ

אמור סרט

קולנוע: "אמור"

 

איפה ומתי: בבתי הקולנוע ברחבי הארץ

 

לאחר שלוש שנים של שוטטות באירופה, חוזר במפתיע הצייר דניאל (לירון לבו), אל בית ילדותו במושב חקלאי במרכז בארץ ואל אהבת נעוריו. אף אחד בסביבתו לא יודע היכן הוא היה, מדוע הוא חזר וכמה זמן הוא מתכוון להישאר.

 

במקביל, הצופים מתוודעים אל משפחת פריזר, שבעקבות תאונה, בתם היחידה לילה (אור אילן), מורה למחול לשעבר, משותקת ולא מגלה שום רצון להמשיך ולחיות. הסרט דן באופן מרתק על אהבה, זכרונות ואף על המתת חסד.

 

מדובר בסרט הישראלי הראשון שיצר רפאל רביבו מאז שנות השמונים, לאחר שנים רבות של פעילות ועשייה באירופה.

 

 

אמור טריילר

[brightcove_iframe video_id='ch10archive_bidur191017amor_1800' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_sibp35d9' duration='86'']