דודו טסה, מרינה מקסימיליאן ומוש בן ארי על במה אחת

מופע התרמה ענק, ערב מחווה ללאה גולדברג וגם: כלכלה עם ריק ומורטי • כל ההמלצות לבילוי השבוע

קולאז' זאפה
קולאז' זאפה | צילום: יח"צ

פסטיבל המוזיקה ראשון לציון


מוזיקה: Cory Henry & The Funk Apostles


מתי: 18.10.17, פתיחת דלתות - 20:30

איפה: מועדון הבארבי, תל-אביב


קורי הנרי, פעמיים זוכה גראמי, ממוקם על מנעד גרובי מפאנק דרך ג'אז ועד סול - מלבד היותו אחד מעמודי התווך בקולקטיב הנאו-ג'אז Snarky Puppy, פועל הנרי תחת פרוייקט הסולו שלו, בו הוציא ב-2014 את אלבומו הראשון, First Steps, ושנתיים לאחר מכן את האלבום המדובר, The Revival. שניהם מכילים חומרים דינמיים ואלתורי לייב מגוספל ועד סטיבי וונדר.

 

חמוש ב-Hammond B3, הנרי החליט לייצר הרכב משלו - Cory Henry & the Funk Apostles קורי הנרי ושליחי הפאנק. ההרכב, או למעשה התשוקה החדשה שלו, מורכב מטובי המוזיקאים בגלובוס כולל 2 מתופפים וסך של 7 נגנים, אותם בחר בקפידה כדי להגשים את הקונספט וחזונו האישי. בימים אלו קורי נמצא בסיבוב הופעות עם שליחי הפאנק, ובין ההופעות ברחבי ארה"ב, הספיק הפרויקט גם להופיע בתוכנית של ג'ימי פאלון, BBC, NPR, ובשידור לייב של הניו יורק טיימס בביצוע משותף עם אריקה באדו.

 

טבעו הסוליסטי, המכשף והכריזמטי, ייצרו עבורו מליוני צפיות ונוכחות ממגנטת בפלטפורמות החברתיות, וקהל מעריצים המתגבש במהירות ומצפה לבאות. האלבום העתידי של קורי הנרי ושליחי הפאנק יציג גם את יכולותיו הקוליות וידגיש את סגנון הסאונד החדשני אותו קורי הולך להביא אל העולם.

קורי הנרי והפאנק אפוסטלס יפתחו את הטור האירופאי שלהם בישראל

 

מחיר: 215₪

 

כרטיסים ניתן למצוא כאן

פסטיבל ראשון

הקרקס הסיני


מיוחד: ריק ומורטי סקול אוף אקונומיקס


מתי: 16.10, 20:00

איפה: מרדל- הברזל 34, רמת החייל ת"א


גלעד אלפר הוא מנהל מחקר בבית השקעות גדול, חבר במועצה המייעצת לשר האוצר והמועמד המוביל (מקום ראשון בפריימריז) במפלגתו החדשה של משה פייגלין, "זהות". אלפר מנתח בהרצאתו הסרטים המצוירים בהתאם להשקפתו הכלכלית הליברלית, המדגישה את זווית ראייתו של הפרט. אלפר מתכנן להעביר את ההרצאה שוב ב"Mardel" ב-16 לאוקטובר. אלפר העביר אותה בפסטיבל "אייקון" - הפסטיבל השנתי לפנטזיה ומדע בדיוני בישראל שהתקיים בחול המועד סוכות בתל אביב.

 

"ריק סנצ'ז היה מתקשה מאוד לחיות במשטר הכלכלי של מדינת ישראל", אמר אלפר בהרצאתו, "לאחר שסנצ'ז ברח מהכלא, הוא הפיל את האימפריה הגלקטית על ידי שינוי בערך המטבע. בואו ננתח את ההיגיון הכלכלי של הטקטיקה הזאת, ומה היא אומרת על העולם של ימינו. באופן מוזר, ריק, למרות הנטיות האנרכיסטיות המובהקות שלו, מכבד מוסכמות של כלכלת שוק. האם זה באמת מוזר או שאולי ריק יותר עקבי ממה שנראה במבט ראשון"?

 

פרטים נוספים ניתן למצוא כאן

 

 


הקרקס הסיני תמונה

ריק ומורטי
ריק ומורטי | צילום: יח"צ

פסטיבל מוזות


מיוחד: ימים לבנים - ערב מחווה ללאה גולדברג

מתי: 19.10, 20:00

איפה: רחוב שלוש 42, תל-אביב

מרכז נווה שכטר בתל-אביב יקיים את אירוע: ימים לבנים - ערב מחווה ללאה גולדברג, במסגרת אירועי הערב של: העברים.

במהלך הערב:
מלכת הגרוב העברי קרולינה במחווה מוזיקלית למלכה האם של השירה העברית לאה גולדברג.
אורחת: דאנה איבגי.

בתחילת הערב יוקרן הסרט לאה גולדברג בחמישה בתים, מסדרת העברים מאת יאיר קדר, ובנוסף יוצגו יצירות מקוריות של לאה גולדברג בנדיבות ארכיון גנזים אגודת הסופרים.

 

מחיר: 65 ₪ במכירה מוקדמת, 75 ₪ בערב המופע.

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן


מוזות תמונה

קרולינה במופע ההוקרה לאריק איינשטיין
קרולינה במופע ההוקרה לאריק איינשטיין | צילום: אביב חופי

ג'ונאס


טלוויזיה: "תחנת ברלין" Berlin Station

 

מתי: 20.10

איפה: סלקום TV

"תחנת ברלין" היא סדרת ריגול שמתרחשת בברלין שבגרמניה ועוקבת אחר דניאל מילר (ריצ'ארד ארמיטאג', "חניבעל", "ההוביט"), סוכן שהגיע למשרדי הסי-איי-אי בברלין שבגרמניה. משימתו החשאית היא לגלות את זהותו של החפרפרת במשרד, כלומר מי האדם המדליף מידע סודי וחיוני תחת השם תומאס שואו.

בהדרכתו של הקטור דיג'ין (ריס איפאנס) שמנחה את מילר במשימה המוטלת עליו, הוא לומד להתמודד עם רזי המקצוע הקשוחים של סוכן השטח ולומד להכיר את עולם ההונאות והסכנות המוסריות.

יוצר הסדרה הוא אולן שטיינהאואר והשואוראנר הוא בראד וינטרס.

בנוסף לריצ'ארד ארמיטאג' ולמישל פורבס את הסדרה מעטרים שחקנים מהמעלה הראשונה שכוללים את ריצ'ארד ג'נקינס ("עמוק באדמה", "אוליב קיטרידג'"), ריס איפאנס ("ספיידרמן", הארי פוטר" "נוטינג היל"), ריצ'ארד דיליין ("ארגו") ועוד.

ג'ונאס תמונה


מיוחד: דודו טסה, מארינה מקסימיליאן ומוש בן ארי בערב שכל הכנסותיו קודש לעמותת "אורות של תקווה"
מתי: 16.10, תחילת מופע: 22:00
איפה: זאפה תל-אביב

דודו טסה, מארינה מקסימילאן ומוש בן ארי, יופיעו בערב שכל הכנסותיו קודש לעמותת "אורות של תקווה", המסייעת לילדים חולי סרטן. בערב המיוחד בזאפה ת"א יתקיימו שלושה מופעים, כשכל אמן יבצע את שירים ממיטב הרפרטואר שלו.

 

עמותת "אורות של תקווה-למען הילדים" מלווה, מסייעת ותומכת בילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם במסעם הקשה. העמותה עושה הכל כדי להיות שם עבורם, להעניק את האור והתקווה החסרים כל כך במלחמה על החיים, ללא הבדלי גזע, דת או מין. כולם ילדים של החיים.

 

מחיר: 185₪

 

כרטיסים ניתן למצוא כאן

אריק סיני

מוסיקה: אריק סיני- מופע מיוחד לרגל 40 שנות יצירה

מתי: 20.10.17 בשעה 21:30

איפה: אולם צוקר החדש בהיכל התרבות ת"א

מחיר: 134 ₪

לפרטים: זאפה - 9080*

 

היכל התרבות, התזמורת הפילהרמונית הישראלית, ועיריית תל אביב משיקים מתחם תרבות חדש בליבה של תל אביב

לרגל חגיגות ה- 60 להיכל התרבות, יושק אולם המופעים החדש - 'אולם צוקר' במסגרת ההשקה תתקיים סדרת קונצרטים מיוחדים ומופעים עם אומנים מובילים בשילובים מיוחדים

 

אירועי ההשקה של אולם המופעים החדש המונה כ - 400 מקומות ישיבה, יערכו בין ה12- ל-22 באוקטובר 2017, בכך יורחב מתחם התרבות סביב היכל התרבות ויהווה מרכז תרבות בלב ליבה של תל אביב. האולם החדש נקרא: 'אולם צוקר', בתרומתם של רבקה סקר ועוזי צוקר. בניית האולם התאפשרה בזכות שיתוף הפעולה בין עיריית תל אביב ל קרן התזמורת הפילהרמונית - שהחל בפרויקט שיפוץ ההיכל אשר הסתיים לפני כשלוש שנים ובבניית האולם החדש אשר קרן התזמורת גייסה את התרומה הראשית להקמתו.

 

הופעות נוספות במסגרת השקת האולם:

18.10 שלמה גרוניך מארח את אלון עדר בשעה 21:00.

19.10 חנן בן ארי- מופע סיום קיץ חגיגי - חשיפת שירי האלבום החדש בשעה 20:00.

20.10 רונה קינן מארחת את אסף אמדורסקי. שישי צהריים בשעה 13:00.

21.10 אוריינטל קידס גרוב (שבת בוקר 11:30), מופע מוסיקלי לכל המשפחה.

 

מגזין הורים וילדים
מגזין הורים וילדים | צילום: אריאל בשור