"אחרי שהוא אנס אותי, הוא ניצח": מחריפות התלונות כנגד המפיק הארווי ויינשטיין

לאחר שהצטברו טענות על הטרדות מיניות כנגד המפיק הארווי ויינשטיין, נחשד כעת המפיק גם באונס. לכל הפרטים

הארווי וויינסטין, מפיק הוליוודי בכיר
הארווי וויינסטין, מפיק הוליוודי בכיר | צילום: רויטרס

בעקבות החשיפה על הטרדות מיניות שביצע המפיק ההוליוודי הידוע הארווי ויינשטיין, עולות כעת טענות חדשות השופכות אור על הפרשה ומחמירות עם ויינשטיין. לאחר שגם שחקניות בכירות כמו אנג'לינה ג'ולי וגווינת' פאלטרו הודו כי הוטרדו מינית על ידי המפיק, תחקיר חדש של מגזין ניו-יורקר מעלה חשד לאונס.

 

על פי העיתון, מציינת אישה בשם אסיה ארגנטו כי ויינשטיין כפה עליה מין אוראלי. "רק הגוף שלו, הנוכחות שלו, הפנים שלו, מחזירים אותי לילדה הקטנה שהייתי בגיל 21. כשאני רואה אותו, זה גורם לי להרגיש קטנה וטיפשה וחלשה. אחרי האונס, הוא ניצח," היא אומרת. הדוברת של וויינשטיין הכחישה את הטענות הללו בהצהרה שהעניקה לערוץ החדשות CNN.

 

עוד באותו נושא:

אנג'לינה ג'ולי וגוונית' פאלטרו: הארווי ויינשטיין הטריד אותנו מינית

בעקבות חשדות להטרדה מינית: הארווי ויינשטיין פוטר מתפקידו

 

צילום: אינסטגרם

כאמור, כנגד המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין ("ספרות זולה", "להציל את טוראי ראיין") הועלו לאחרונה בעיתון "ניו יורק טיימס" האשמות בגין הטרדות מיניות מפי שחקניות שעבדו עימו. גם השחקניות אנג'לינה ג'ולי וגווינת' פאלטרו חוו הטרדות מיניות מצידו. "כתוצאה מכך בחרתי שלא לעבוד איתו יותר ואני גם מזהירה אחרים לגביו," אמרה ג'ולי. לאחר שמתלוננות נוספות יצאו כנגדו בטענה שהטריד אותן מינית, פוטר ויינשטיין מעבודתו. גם אשתו נפרדה ממנו אשתו ותמכה במתלוננות.

 

הטענות לאונס מביאות כעת את הפרשה סביב ויינשטיין לשלבים מתקדמים, ונראה כי אין כבר מקום להכחשה או לצמצום חשיבות האירועים. הימים בהם איש עסקים בכיר יכול לנהוג כך הולכים וחולפים מהעולם, וווינשטיין מבין זאת בימים אלה, כמו גם השחקניות שעבדו לצידו וחוו השפלות, הטרדות ואף אונס.