הופתענו לגמרי: לא תאמינו מה גל גדות הציעה לג'ימי פאלון בשידור חי

אמש התארחה גל גדות בתוכנית האירוח של ג'ימי פאלון ולאחר שהקסימה את המנחה והתמודדה ראש בראש מול מיילי סיירוס קרה הדבר ההזוי הבא

גל גדות וג'ימי פאלון
גל גדות וג'ימי פאלון | צילום: צילום מסך

רגע לפני שוונדר וומן הישראלית, גל גדות, תשמש כמגישה אורחת של תוכנית הבידור הפופולרית ועטורת הפרסים סטארדי נייט לייב (SNL), בפרק השני של העונה שישודר מחר , שבת, ב-7 באוקטובר  - היא הספיקה לעצור על ג'ימי פאלון כחלק מקידום הופעתה בתוכנית. מה שהחל כראיון רגיל קיבל טוויסט מעניין ומפתיע לקראת סופו כשגל גדות הביאה עימה לג'ימי ממתק ישראלי מוכר מאוד.

 

הראיון נפתח כשפאלון התוודה שהוא גאה ושמח בהצלחתה של גדות ושל סרטה וונדר-וומן, בעיקר בגלל שזכה לארח אותה לפני שהסרט יצא לאקרנים. בהמשך השניים דיברו על סרטה הבא "ליגת הצדק" ועל ביתה הקטנה והדרך שבה היא מתמודדת עם העובדה שאמא שלה היא וונדרוומן. בשלב מסויים השניים החלו לדבר על מנהגי האלווין (חג ליל כל הקדושים) ועל כך שנהוג לתת ממתקים לילדים שדופקים בדלת, או אז פאלון שלף לפתע הפתעה שגל גדות הביאה עימה: שוקלד פרה עם סוכריות קופצות. מתברר שזה השוקלוד האהוב על גדות, ואלא אם כן היא כבר חתמה על חוזה עם שטראוס- אנחנו מריחים כאן קמפיין היסטרי בהתהוות.

 

 

 

פאלון הנלהב ניסה את השוקולד כשגדות מנסה ללמד אותו להגות את המילים "שוקולד פרה" ונקרעת מצחוק לכל אורך הקטע ( ואנחנו איתה). פאלון המשועשע הציעה לה בתמורה לנסות את החטיף האהוב עליו "Reese's Peanut Butter Cup" (ריסס, אתם מכירים את זה, שוקלד עם חמאת בוטנים?) - גדות לעסה את השוקולד שהביאו לה ואו שהיא ממש נהנתה או שיכולת המשחק שלה השתפרה פלאים כי לא הצלחנו להבין אם היא נהנתה או רק חיכתה לפלוט את ממתק השוקולד בעל הטעם האגרסיבי לאיזה עציץ קרוב.

 

via GIPHY

 

וכן לא נגמרה הופעתה בתוכנית, רגעים מאוחר יותר גדות התמודדה ראש בראש מול מיילי סיירוס במשחק מותח וקורע במיוחד של "שריידס" אותו משחק אמריקאי אהוב ובו מטרת המתמודדים היא לגלות שיר/סיפור/סרט או פתגם באמצעות רמזים שבן  או בת הזוג מעבירים בפנטומימה.

 

 

לא נגלה לכם אם גדות ניצחה או לא, אך נספר כי המשחק היה מפתיע במיוחד ובשלב מסויים גדות הותירה את הנוכחים המומים לחלוטין, ולא רק אותם - גם את גולשי יוטיוב שצפו בסרטון במהלך עשרת השעות שחלפו מאז עלה לאויר יותר מחצי מיליון פעמים.