בחמישי זה קורה: מאלומה בישראל

כוכב הרגאטון הגדול בעולם בלייב פארק ראשון לציון, ג'ונאס בלו בתל-אביב וגם: פסטיבל הקולנוע של חיפה • כל ההמלצות לבילוי בחוה"מ וחג שני

מאלומה
מאלומה | צילום: צילום מסך-

פסטיבל המוזיקה ראשון לציון


מיוחד: פסטיבל המוזיקה של ראשון לציון


מתי: 05.10-10.10

איפה: רחבי העיר
פסטיבל המוסיקה הגדול במדינה  חוגג יום הולדת 30 עם למעלה מ- 100 אמנים והרכבים המופיעים בפני שלוש מאת אלף צופים ב- 6 מתחמי הופעות , חלקם פתוחים לקהל הרחב וחלקם בתשלום . חגיגות ה-30 לפסטיבל תכלול סידרה של הופעות ייחודיות בלייב פארק , היכל התרבות , "הרובע" כיכר העירייה, גן המושבה, בית העם והמדרחוב.

 

הפקת הדגל של הפסטיבל תהיה חגיגה לציון יום הולדתו ה- 70 שנה של יהונתן גפן.  בניהולו האמנותי של בנו אביב גפן יעלו ויצדיעו לפועלו של יהונתן, שלום חנוך, יהודה פוליקר, מתי כספי, דיוויד ברוזה, דני ליטני, קורין אלאל, יעל לוי ואחרים.

 

החברים של נטאשה חוגגים 25 שנה לאלבום המופת שינויים בהרגלי הצריחה. לרגל האירוע המיוחד יארחו הנטאשות את מארינה מקסימילין , אמיר דדון ואביב גפן.

 

אייל גולן במופע מיוחד וחגיגי לרגל יציאת אלבומו "זה לא פשוט להיות פשוט". דני סנדרסון יהיה אורח מיוחד של תזמורת צה"ל בהפקה מיוחדת לפסטיבל בשיתוף פעולה, אריאל זילבר יהיה אורח מיוחד של התזמורת הסימפונית - ראשון לציון, מירי מסיקה תארח את גליקריה בהופעה חגיגית לרגל יציאת אלבומה החדש "אלוהי הדברים הקטנים".

 

בנוסף, צביקה פיק מארח את רמי קלינשטיין ואפרת גוש במופע פסנתר בהפקת מקור לפסטיבל, הראל סקעת יארח את זהבה בן במופע מיוחד לפסטיבל . משה פרץ יארח את אגם בוחבוט בחגיגה ים תיכונית  ועדו ועוד ועוד.

 

מחיר: משתנה ממופע למופע

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן


 

פסטיבל ראשון

אביב ויהונתן גפן
אביב ויהונתן גפן | צילום: יוסי אלטרמן

הקרקס הסיני


מיוחד: הקרקס הסיני המלכותי


מתי: 05.10-10.10

איפה: היכל מנורה מבטחים, תל-אביב והיכל רוממה, חיפה

 

לאחר שנקנה על ידי "דיסני", ענקית הבידור העולמית למופעי פארק ברחבי ארה"ב, הקרקס הסיני המלכותי יגיע לראשונה לישראל ל-10 מופעים בחול המועד סוכות.

50 אמנים סינים בהם אקרובטים, פעלולנים, רקדנים ושחקנים, חברי "CIRQUE DU SOLEIL" לשעבר מבצעים תרגילים מסוכנים ומורכבים המתבססים על מופעי הקרקס המסורתי של סין העתיקה ויוצרים יחד מופע אקלקטי עוצר נשימה המשלב את בין מסורת ומורשת לבין עכשוויות המתורגמת למלתחה של תלבושות ססגוניות וצלילי מוסיקה סינית מתובלת באקורדים קצביים. המופע משלב תרגילים של אומנות לחימת הקונג פו, ריקוד האריות, צלחות מסתובבות באוויר, מופע שדונים, לוליינים על טישיו, קטעי שירה מהאופרה הסינית ועוד.

מועדי המופעים:

תל אביב - היכל מנורה מבטחים
5/10 יום חמישי, 12:00,16:00
6/10 יום שישי 10:00,13:30
7/10 יום שבת 11:00,15:00,18:30

חיפה - רוממה
8/10 יום ראשון 17:30
9/10 יום שני 15:45,18:45

 

מחיר: 99-149₪

 

כרטיסים ופרטים נוספים ניתן למצוא כאן

 


הקרקס הסיני תמונה

הקרקס הסיני
הקרקס הסיני | צילום: יח"צ

פסטיבל מוזות


מיוחד: פסטיבל מוזות בשוהם 2017

מתי: 09.10-10.10

איפה: גן החבל, שוהם

פסטיבל מוזות בשוהם ממשיך להביא את מיטב האמנים בישראל לשיתופי פעולה מסקרנים, איחוד משפחתי על הבמה ונכסי צאן ברזל לצד דור העתיד של המוסיקה הישראלית.

 

השנה יופיעו על הבמה אלון עדר שכבר מזמן הפך מהבטחה לכוכב, ויארח על הבמה לראשונה את הוריו - יהודה עדר ומיקי קם. מפגשים מסקרנים נוספים יתקיימו בין דנה ברגר ונועה ירון, על ספרות עכשווית, נגיעה יהודית, העצמה יהודית ומוזיקה משובחת ובין שילה ברבר ושהרה בלאו במסע תנ"כי מוזיקלי בעקבות הנשים האחרות של התנ"ך.

 

על הבמות השונות בפסטיבל יעלו להופיע מגוון אמנים, שחלקם מלווים את פסקול המדינה כבר עשרות שונים, ואחרים שפרצו לאחרונה וכבשו את המדינה במהרה. אריק סיני, שמלווה אותנו עוד משנות ה-80, במופע חדש, אופטימי ונוסטלגי עם מיטב הלהיטים שלו, אותם כתבו והלחינו גדולי היוצרים בישראל, לאה שבת, שכבר שחררה 8 אלבומים במהלך למעלה משני עשורים של פעילות, במופע חדש עם כל הלהיטים הגדולים לצד שירים חדשים, מוש בן ארי, שפרץ לתודעה לפני 20 שנה, ומאז לא עצר לנוח לרגע במופע שמח ומעורר נפש וגלעד ויטל שמעון ורואי לוי, יוצאי להקת שוטי הנבואה, במופע משותף מהעשייה רבת השנים שלהם, יחד ולחוד.

 

בגזרת האמנים הצעירים, יופיעו חנן בן ארי, שפרץ בשנת 2016 עם אלבום הבכורה והלהיט הענק "החיים שלנו תותים" ומאז הוא ממשיך להיות קול בולט במצעדים וכמובן הצמד הלוהט של השנים האחרונות - סטטיק ובן-אל תבורי עם שרשרת הלהיטים שאין אדם בישראל שלא מכיר.

 

גם הילדים יזכו לבמה מיוחדת עבורם, שם יוצגו 3 הצגות: הדייג ודג הזהב (העצבני!), בת הים הקטנה ושבת בבוקר יום יפה - מחזמר של תיאטרון הקיבוץ, המשלב את להיטיו של יוני רכטר.

 

עוד בפסטיבל: אמנים מקומיים, פסל אינטראקטיבי שהוצג לראשונה בפסטיבל ברנינג מן, המשלב מוסיקה וצבע של האמן איתי רונן, מתחם אומנים חוויתי עם סדנאות אומנות, תערוכות ומייצגים של אומני שוהם, מתחם ילדים עם יצירה אקולוגית של מיני סוכות ססגוניות, שקי אגרוף, תיפוף על כדורים, מתחם ג'ימבורי לקטנטנים ועוד.

 

** הכניסה ללא תשלום**

 

פרטים נוספים ניתן למצוא כאן

 


מוזות תמונה

סטטיק ובן אל תבורי
סטטיק ובן אל תבורי | צילום: יח"צ

ג'ונאס


מוזיקה: ג'ונאס בלו בישראל


מתי: 11.10, 22:30

איפה: ביתן 2, גני התערוכה, תל-אביב

הדיג׳יי והמפיק הבריטי גאי רובין הידוע בכינוי ג׳ונאס בלו, פרץ ב-2015 עם גירסת הטרופיקל האוס של ‘Fast car' עם הזמרת דקוטה. השיר הפך ללהיט ברחבי העולם עם למעלה מ-62 מיליון צפיות ביו טיוב.

הסאונד הייחודי שלו המשלב דאנס עם נגיעות של פופ שהביא אותו לראשי המצעדים בעולם, יחד עם הסינגל השני שלו ‘Perfect Strangers' בשיתוף עם הזמר והיוצר JP COOPER Jonas Blue - Perfect Strangers ft. JP Cooper הגיע למולטי פלטינום וזהב ברחבי אירופה, אוסטרליה וארה"ב.
ה
במאי השנה חשף ג'ונאס את הסינגל הרביעי שלו ‘Mama' Jonas Blue - Mama ft. William Singe, בשיתוף עם הזמר והיוטיובר האוסטרלי William Singe שהפך להמנון הרשמי של קיץ 2017 והגיע לפלטינום באוסטרליה ושוודיה.

מאז שפרץ, ג'ונאס מופיע ללא הפסקה בפסטיבלים ברחבי העולם כולל "טומורולנד" ו"לולה פלוזה" ברלין.
במאי האחרון יצא לסיבוב הופעות באירופה. הופיע באמסטרדם, פריס, לונדון, ינגן בפסטיבלים נוספים ומוזמן לסטים באיביזה.

ג'ונאס, עם למעלה מ-2 ביליון השמעות ב- Spotify, הוא האמן היחיד ששני שירים שלו הופיעו בו זמנית ברשימה העולמית של הוידאו קליפים הכי מנוגנים של MTV בשנת 2016.

העלייה המהירה של ג'ונאס אל תוך המיינסטרים אפשרה לו למצב את עצמו כאחד האמנים המוכשרים שיצאו מבריטניה בתקופה האחרונה.

 

מחיר: 205₪

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן

ג'ונאס תמונה

פסטיבל חיפה


קולנוע: פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-33 בחיפה

 

מתי: 05.10-14.10

איפה: סינמטק חיפה ובתי קולנוע נוספים


פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-33 בחיפה יתקיים כבכל שנה בחול המועד סוכוץ הפסטיבל  יכלול 13 סרטים ישראלים עלילתיים חדשים, מתוכם תשעה בתחרות הרשמית; תשעה סרטים ישראלים תיעודיים חדשים, מתוכם שבעה בתחרות התיעודית הרשמית, 48 סרטים קצרים וסרטי אנימציה ו-10 סרטי יצירה צעירה.
בנוסף לקולנוע ישראלי בפסטיבל  יוקרנו מעל ל-200 סרטים זרים, חלקם בהקרנות בכורה חגיגיות.

 

בין הסרטים הבולטים בפסטיבל: "בלייד ראנר 2049", "אמא!", "פוקסטרוט" ועוד.

 

לפרטים נוספים על הפסטיבל, לוח הקרות ומלא וכרטיסים לחצו כאן

 


פסטיבל חיפה תמונה

"בלייד ראנר 2049" | צילום: יח"צ

מוזיקה: מאלומה בישראל
מתי: 12.10, פתיחת דלתות: 20:00
איפה: LIVE פארק, ראשון לציון
כוכב הרגאטון החם בעולם, מגיע לראשונה לישראל להופעה אחת בלבד. מאלומה נולד בקולומביה בשנת 1994.

לתודעת הקהל הוא פרץ כבר לפני שבע שנים, עם הלהיט "Farandulera", שהוביל לחתימתו בחברת המוזיקה Sony Music.

ב-2012 שיחרר את אלבומו הראשון וב-2015 שיחרר מאלומה את אלבומו השני, שכלל סינגלים מצליחים שהפכו אותו לכוכב בינלאומי. מאז הספיק לשתף פעולה כמה כוכבי על לטינים, ביניהם ריקי מרטין, שאקירה וג'יי באלבין.

** כל הכרטיסים למופע אזלו **