בואו לראות איך נראה פסטיבל מוזיקה

ערוץ הכיבוד מגיעים לשרונה מרקט, הדוקו המעוטר של השנה מגיע ל-yes וגם: התערוכה שתכניס אותכם לעולם הפסטיבלים • כל ההמלצות לבילוי השבוע

FESTIVAL PHOTOGRAPHY EXHIBITION
Festival Photography Exhibition | צילום: עדן שוחט

מוזיקה: ערוץ הכיבוד - הכניסה חופשית!


מתי: 26.09

איפה: שרונה מרקט

 

מידי שלישי בערב המרקט מארחהופעות חיות, מיצגי אומנות בלייב, ותערוכות. באירוע הקרוב, אשר יתקיים ביום שלישי יופיעו ערוץ הכיבוד.


לידוי, אסטמה ושקד פררה - השלישייה שהביאה לנו את "עור ברווז", "טניה", "ככה זה אצלנו"

וממש לא מזמן את השיר החדש והממכר "קדאווה".

 

בנוסף אליהם יתקיימו בשרונה יתקיימו במקום מיצגי אמנות, מופעי סולו מוזיקליים והפעלות מיוחדות.  לרשות הקהל בר קוקטיילים מפנק ומנות שף ב-25 שקלים בלבד, כדוגמת השף שגב משה, השף ישראל אהרוני והשף יונתן רושפלד.

 

** הכניסה חופשית **

 

 

 


זוהר דרומי

 


טלוויזיה: בובי ג'ין - Bobbi Jene


מתי ואיפה: 26.9, 22:00 ב-yes דוקו ו-yesVOD


פרס הסרט הטוב ביותר, פרסי הצילום והעריכה - פסטיבל טרייבקה 2017; פסטיבל HotDocs 2017; פסטיבל דוקאביב 2017


היא התאהבה באוהד נהרין ורצתה לרקוד רק בשבילו, אבל אחרי עשר שנים בלהקת "בת שבע", בובי ג'ין סמית חוזרת לארה"ב כדי לחפש את דרכה כיוצרת עצמאית. בגיל 30, מבוגרת ממרבית חבריה ללהקה, בובי ג'ין מחפשת בית, מקום שבו תוכל לחשוף את כל כולה, מקום שבו - כהגדרתה - לא יהיה לה כוח להסתיר דבר. היא מוותרת על מעמדה, על הפרגון של הקהל המקומי ואפילו על סיפור אהבה מלא תשוקה עם רקדן תל אביבי צעיר. החזרה לבית הוריה באיווה והניסיונות לפרוץ אל תוך עולם המחול האמריקני התחרותי מעלים בה תהיות אישיות ומקצועיות עמוקות, אבל גם מובילים אותה ליצור יצירה מקורית, נועזת וכנה יותר מכפי שהעזה לדמיין.

 

בימוי: אלבירה לינד (90 דק', דנמרק/שוודיה, 2017)

עדות

אנימקס


מיוחד: פסטיבל הפיוט ה-10


מתי: 24.09-28.09

איפה: בית אבי חי, ירושלים


פסטיבל הפיוט, המופק ומתקיים ע"י בית אבי חי, יציין השנה עשור לקיומו. לרגל שנת העשור הוא יוקדש ויתמקד ביצירה מקומית חדשה בתחום הפיוט ובצליל אומנותי מקומי וייחודי שנוצר בישראל בדור האחרון ומבקש לפתוח מחדש ערוצים בשפה העברית, במוסיקה, במסורת, בתפילה, בזהות ובתרבות הישראלית.

הפסטיבל, שזכה לאורך שנות קיומו להצלחה רבה, שם לו למטרה לחשוף את הפנים המגוונות של הפיוט והמוסיקה היהודית - מסורתית לקהל הרחב ובתוך כך לעודד עיבודים עכשוויים המזמינים גם את הקהל הצעיר להכיר את העולם העשיר של שירת הפיוט והתפילה.

הפסטיבל, בניהולו האמנותי של יאיר הראל, מזמין את הקהל לפגוש את הפיוט והשירה כחלק ממכלול של התכנסות טקסית-אומנותית רב ממדית. במסגרת הפסטיבל יתקיימו מופעים מקורים ואיכותיים שיביאו ויחשפו חיבורים חדשים ומקוריים בין אומנים ויוצרים שונים לבין פייטנים וחזנים.

 

בין המופעים הבולטים: מופע לציון עשור לפרויקט 'אדומי השפתות' עם שולי רנד, מיכה שטרית, חיים לוק ושי צברי; בכורה עולמית ליצירתו של פרץ אליהו - עונות השנה ; חסידות המזרח התיכון עם נאור כרמי, חיליק פרנק ושלמה גרוניך; מסע בעולם התפילה של לאונרד כהן; פיוטים ממסורת יהודי אתיופיה עם אנסמבל אומנים מקהילת יוצאי אתיופיה; אירוע של פיוט ישראלי עם מור קרבסי, מורין נהדר, נטע אלקיים וענבל ג'משיד; רביד כחלני ועומר אביטל במופע חותם של תפילת ההלל השלם בלחן חדש ועוד.

 

לפרטים נוספים על הפסטיבל וללוח האירועים המלא לחצו כאן

 

 

תמונה פיוט כאן

שולי רנד
שולי רנד | צילום: דין אהרוני

כריסקו


מוזיקה: דווין טאונסנד בישראל
מתי: 26.09, פתיחת דלתות: 20:30
איפה: מועדון הבארבי, תל-אביב

המוזיקאי הקנדי והמצליח, דווין טאונסנד, מפיק מוכר שהחל את דרכו כילדון שפרט על הבנג'ו בגיל חמש ובגיל 12 כבר ניגן בגיטרה והחל לנגן בהרכבי מטאל צעירים. טאונסנד הצעיר התגלה על ידי הלייבל Relativity Records ב-1993 כנגן מטאל כבר בשנות התיכון, והוזמן להקליט את השירה לאלבומו של סטיב וואי, כמו גם ללוות אותו בסיבוב ההופעות העולמי של האלבום Sex & Religion. במקביל הוא הקים הרכב קצר טווח בשם 8IR יחד עם ג'ייסון ניוסטד (מטאליקה) וטום האנטיג (אקסודוס) שהקלטותיו יצאו לראשונה רק בשנת 2002 וסיבכו רבות את ניוסטד עם חברי להקת מטאליקה, שכעסו על כך שהוא משתף פעולה עם הרכבים אחרים.
בשנת 2002 הוא הקים באופן רשמי את להקת Devin Townsend Band שכללה צוות קבוע אשר ליווה את סיבובי ההופעות של אלבומי הסולו שלו. בשנת 2007 הוא פירק את שתי הלהקות והפסיק להופיע במטרה לחזור הביתה ולבלות עם משפחתו. לאחר פגרה בת שנתיים הוא הכריז על Devin Townsend Project, הפרויקט הוציא מספר אלבומים, כאשר כל אחד מהם הוקלט בהתמקדות על סגנון מוזיקלי שונה, במקביל הוציא המוזיקאי הפורה פרוייקט קאנטרי חדש שזכה להצלחה אדירה תחת השם Casualties of Cool (2014) וב-2015 שיחרר גם את האלבום Z2 בהרכב חדש הנקרא "Sky Blue" ולאחר סיבוב הופעות בינלאומי נוסף יצא שוב לפגרה ארוכה.
בשנים האחרונות חזר דווין לעשייה רבה ובחודש מרץ 2016 הוציא את אלבומו השביעי של הרכבו DTP (Devin Townend Project), לא לפני שב-2015 חזר ושיתף פעולה עם סטיב וואי.

לאורך שנות פעילותו הוציא המוזיקאי המגוון יותר מ- 23 אלבומי אולפן ושלושה אלבומי הופעות. מעבר לעובדת היותו מוזיקאי פורה במיוחד המצליח להפתיע ולחדש ומקיים עשייה מוזיקלית תחת מספר ישויות שונות, הוא מזוהה בעיקר בזכות יכולתו המרשימה לכתוב ולהפיק מוזיקה בעלת מנעד רחב היא שמסמנת אותו כאמן יחודי ומרתק אשר יכולותיו הושוו עד היום ליכולותיהן המרשימות של פיל קולינס ופרנק זאפה.כאמן אשר גדל והתפתח מתוך עולם המטאל הוא הצליח להפתיע רבים בעשייתו: החל מיצירותיו האלקטרוניות, כמו גם ביצירות הפרוג-רוק שלו, לא מעט מעשייתו כונתה גם "פופ מטאל" ולעיתים הרחיק לכת עד מחוזות הפולק, הקאנטרי ואף נגע במוזיקת עולם.

 

מחיר: 255₪

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן

דיקהלה