איפה מבלים בראש השנה?

אביב גפן במופע מיוחד לגרעין הקשה של מעריציו, הדג נחש פותחים שנה וגם: הרייב המסורתי של עופר ניסים • כל ההמלצות לבילוי בראש השנה

אביב גפן
אביב גפן | צילום: יחצ

מוזיקה: אביב גפן והתעויוט: B-Side - גם הדיכאון צריך פגישת מחזור

מתי: 22.09.17, תחילת מופע: 21:00

איפה: זאפה אמפי שוני

 

כמו בכל שנה אביב גפן והתעויוט מנגנים בערב אחד שמוקדש לשירים שלא מנוגנים בהופעות הרגילות. הערב הזה מיועד לגרעין הקשה של הקהל שדווקא מחפש את השירים שהם לא הלהיטים והכי מוכרים.

 

האלבומים הקודרים יותר כמו ״אביב גפן 3״,״חלולים״,״שומקום״ ו״ממנטו מורי ״מקבלים יצוג יפה בערב הזה וזה נותן הזדמנות חד פעמית לאביב ולתעויוט לקחת נשימה אמנותית לערב אחד.

 

מחיר: 165₪


כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

כריסקו


קולנוע: "ליל המתים החיים" - לזכרו של ג'ורג רומרו

מתי: 21.09, 22:00

איפה: סינמטק תל-אביב

סרט מהפכני שהפך לאחד מסרטי הפולחן המצליחים בכל הזמנים ושינה לחלוטין את פני ז'אנר סרטי האימה בכלל וסרטי הזומבים בפרט.
קבוצה של אנשים מסתגרים בבית כפרי מרוחק, לאחר שבגלל קרינה רדיואקטיבית קמים המתים לתחייה ומנסים לזלול את החיים. במסגרת הנוקשה של חוקי הז'אנר מצליח רומרו לשלב אמירה חברתית אקטואלית לתקופת עשייתו של הסרט - מלחמת וייטנאם והמתחים הבין גזעיים בארה"ב. לראשונה בקולנוע נראה סרט אימה מפחיד באמת (שהאפקטיביות שלו לא פגה עד היום).
מחיר: 39₪
כרטיסים ניתן לרכוש כאן

זוהר דרומי

אנימקס


מיוחד: מסיבת ראש השנה עם עופר ניסים


מתי: 21.09

איפה: גן הסלעים, פארק הירקון


הקרנבל הכי צבעוני של השנה חוזר! עופר ניסים בסט ארוך עם כל מה שמרים ומעיף אתכם, קטעים חדשים, קלאסיקות שכולם אוהבים וכמובן - הופעות מפתיעות על הבמה.

 

המסיבות של עופר ניסים הפכו זה מכבר למסורת והשנה לאור הביקוש תתקיים המסיבה תחת כיפת השמיים בשבוע הגאווה תל אביב, עופר ניסים, מי שדורג לא פחות מ-4 פעמים ברשימת 100 הדי.ג׳ייז הטובים בעולם של DJ Mag, פתח הופעות של מדונה, שיתף פעולה עם הפט שופ בויז, מישל אובמה ועוד, באירוע ענק חד פעמי.

תל אביב תארח  קונצרט חי של האמן והיוצר הבינלאומי עופר ניסים, במסיבת ענק החל מהשקיעה. את האירוע יפיקו ""VIVO PRODUCTION" שהפיקו את בלומפילד וביתן 2 האחרון.

 

את האירוע המיוחד יוביל הדי ג'יי הישראלי הבינלאומי עופר ניסים, שהופיע בפעם האחרונה בהפקת הגאווה המדוברת בבלומפילד. ניסים יעלה על הבמה עליה כבר הופיעו בעבר אמנים בינלאומים מהטובים ביותר. בשנים האחרונות מופיע ניסים בפסטיבלי הגאווה הגדולים בעולם ונחשב אחד הדי ג'ייז והמפיקים המוערכים והעסוקים בקהילה.

 

מחיר: 240₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

עדות

בית גוברין


מוזיקה: הדג הנחש בהופעה


מתי: 22.09, פתיחת דלתות - 21:30

איפה: מועדון הבארבי, תל-אביב


אחת הלהקות המצליחות ביותר בישראל פותחת שנה.

 

הדג נחש מחזיקה בכל תואר אפשרי במוזיקת הישראלית - להקת השנה, שיר השנה, 3 פעמים ברציפות הוכתרו כלהקה האהובה ביותר על בני הנוער והחיילים, אלבומי זהב ואלבומי פלטינה ושירים שהם חלק חשוב מפס הקול הישראלי.

 

לאחרונה יצא השיר החדש הנושא את השם האופטימי "עוד יהיה טוב" וכולל דגימה מהשיר "עוד יהיה טוב בארץ ישראל" מתוך האלבום "הפסטיבל הישראלי לשירי ילדים מספר 10", בביצועו של דודו זכאי שכתב והלחין שייקה פייקוב ועיבד יצחק גרציאני ז"ל.

 

הדג נחש מקפידים להצדיע ולהוקיר את אבות התרבות הישראלית בכל אלבום, מאהובה עוזרי ז"ל דרך דקלון, יהודה קיסר ויצחק קלפטר ועוד רבים וטובים. ה

 

פעם חולקים הדג נחש כבוד לשייקה פייקוב, אחד הפזמונאים והמלחינים הבולטים בישראל בשנות ה-70-80 וליצחק גרציאני ז"ל שהיה שותף מרכזי לרגעי שיא רבים בתרבות שלנו. מאז ומתמיד הקפידו הדג נחש להרים את הראש ,להביט מסביב ביושר ולתרגם את מה שהם רואים ומרגישים לאמירה סובייקטיבית אך כנה. אמירה שעם השנים והאלבומים הפכה את הדג נחש ללהקה שההוויה הישראלית שלה היא מובהקת, אותנטית וישירה.

 

מחיר: 95₪ במוקדמות, 110₪ בקופה

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

 

ד

דיקהלה


קולנוע: קינגמן: מעגל הזהב

 

מתי: החל מה-21.09

איפה: בתי הקולנוע ברחבי הארץ


קינגסמן: השירות החשאי הציג את העולם של קינגסמן - שירות חשאי בינלאומי עצמאי וסודי ביותר שמטרתו העיקרית היא להפוך את העולם למקום בטוח יותר.ב"קינגסמן": מעגל הזהב", הגיבורים שלנו עומדים מול אתגר חדש.

 

כשהמפקדה שלה נחרבת והעולם כולו הופך לבן ערובה, המסע שלהם מוביל אותם לגילוי של ארגון ריגול בן ברית בארה"ב הנקרא סטייטסמן. ההרפתקה החדשה תבחן את הכוח והשכל של הסוכנים שלהם, שני ארגוני העלית האלה עושים יד אחת כדי להביס אויב משותף אכזר ולהציל את העולם.

 

בכיכובם של ג'וליאן מור, קולין פירת', טארון אגרטון והאלי ברי.