הסדרה הכי מצחיקה בטלוויזיה חוזרת

הג'ירפות משיקים אלבום, מופע חדש ומסקרן לבת-שבע וגם: "רון" חוזרת לעונה שנייה • כל ההמלצות לבילוי השבוע

"רון"
"רון" | צילום: באדיבות YES

מוזיקה: ג'ירפות - "מי שלא חולם, כועס": מופע השקת האלבום

מתי: 14.09

איפה: בארבי, תל-אביב


אחת הלהקות החשובות והמצליחות במוסיקה הישראלית מציינת בימים אלה 25(!) שנות פעילות בהם הצליחו לשמור על מקוריות ורעננות, באלבומים הלא מתפשרים ובהופעות המיוחדות.

 

ממש בימים אלה שוחרר סינגל ראשון מתוך האלבום החמישי שבדרך. שיר הנושא "מי שלא חולם, כועס" כבר מנוגן בתדירות בפלייליסטים השונים ומצטרף לרפרטואר העשיר של הלהקה.

המופע משלב להיטים מארבעת האלבומים: "וואו", "רמי מואשם באחזקת סמים קלים", "יש לו בחורות כמו מים", "גג", "צריך לסגור הכל" "לא יודע למה זה קורה לי", "אין כניסה לפילים" ועוד.

 

מחיר: 85₪ בהזמנה מראש, 100₪ בקופה.

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 


זוהר דרומי

 


מחול: להקת מחות בת-שבע מציגה: "ונצאולה" מאת אוהד נהרין


מתי: 15.09,16.09, שעה: 21:00

איפה: בית האופרה - המשכן לאומנויות הבמה, תל-אביב


ב"ונצואלה" חוקרים נהרין והרקדנים את הדיאלוג המורכב בין התנועה לתוכן שהיא מייצגת ואת הקונפליקט ביניהם. ביצירה, נהרין בודק איך ניתן לכלול את הצופים בעושר האפשרויות הזה ובחופש הבחירה שגלום בו.

 

משך המופע כ-90 דקות

 

 

מחיר: 125-175₪

 

לכרטיסים ופרטים נוספים לחצו כאן


עדות

אנימקס


טלוויזיה: "אפיזודס" - עונת הסיום


מתי ואיפה: החל מה-13.09, ימי רביעי בשעה 22:30 ב- YES OH ובכל שעה ב-YES VOD


"אפיזודס" חוזרת לעונה חמישית ואחרונה בכיכובו של זוכה גלובוס הזהב על תפקידו בסדרה, מאט לבלנק.

עונת הסיום נפתחת מספר חודשים מאז הפעם האחרונה שפגשנו את מאט, שון ובברלי . השעשועון בהנחייתו של מאט מצליח מאוד , אבל לצערו הרב הוא נחשב עכשיו למנחה שעשועונים בלבד וכל שנותיו כשחקן נשכחו לגמרי. שון (סטיבן מנגן) ובבוורלי (טמזין גריג) אומללים באותה מידה. שותפו-לשעבר השנוא של שון אחראי כעת על התוכנית החדשה שלהם והם נאלצים לסבול בשקט את חוסר הכישרון וחוש ההומור שלו, כשהם צופים בו הורס כל חלקה טובה בתוכנית.

ד

בית גוברין


תיאטרון: "הנידפים" - פנטזיה עירונית מטלטלת על אהבה ובדידות.

מתי: 12.09, 13.09, 16.09

איפה: תיאטרון נוצר, נפחא 2, בת-ים

המחזה "הנידפים" מאת ירון אדלשטיין הוא קומדיה שחורה נועזת ובועטת המתארת את קורותיהן של תשע נפשות אבודות במטרופולין הישראלי.

אבות הוא משורר מתוסכל שמתפרנס בעל כורחו ככתב חדשות מזג אוויר בערוץ 51 הזניח. ערב אחד הוא נקלע לפיגוע תופת בלב העיר. הוא מסקר את הפיגוע בשידור חי בפריים-טיים ולראשונה בחייו זוכה לרגע של פרסום והכרה.

 

התחושה החדשה מטלטלת את כל ישותו וחייו משתנים מן הקצה אל הקצה. דודו מגיש החדשות המרכזי בערוץ 51, מאבד את עבודתו ומעמדו לטובת אבות שזוכה להצלחה מטאורית בעקבות סיקור הפיגועים, הצלם הבינלאומי הנודע ז'יל מתחיל להירדף על ידי חיילים מתים שחוזרים מעברו הרחוק, צ'רלי - קוסם ימי הולדת - נפצע אנושות בפיגוע ואשתו אבישג בוחרת לוותר על הקשר עם המאהב שלה, דודו, ולהתמסר כל כולה לטיפול בו, ילדם הקטן של איגי ונור נעלם באופן מסתורי והם יוצאים למסע חיפושים נואש אחריו ברחבי העיר, צליל דיילת האוויר מאחרת לטיסתה ונאלצת להישאר לראשונה בחייה על הקרקע ולחפש בית, וליידי כלבתו הזקנה והגוססת של דודו, חוזרת אליו פעם אחר פעם למרות ניסיונותיו להיפטר ממנה.

כל אחת מהנפשות נסחפת ברוח האירועים החזקה שמפשיטה וחושפת אותה במלוא מערומיה הנפשיים ומחייבת אותה להביט עמוק אל תוך נשמתה. סיפורי הדמויות במחזה שזורים שתי וערב, משקפים ומהדהדים זה את זה, ומצטברים יחדיו לכדי סיפור ההוויה האורבנית וחיפוש אחר משמעות קיומית בישראל ימינו.

 

מחיר: 60₪

 

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים לחצו כאן

 

 

"הנידפים" | צילום: ניקול דה קסטרו

כריסקו


טלוויזיה: "רון" - עונה 2

מתי ואיפה: שידור שבועי מדי יום חמישי והעונה כולה ב-BINGE החל מה-15.09 ב-YES VOD
למרות הניסיונות שלו "לקחת את עצמו בידיים" הוא די נשאר באותו מקום. הוא כבר בן 36 הוא התרגל לשגרה יומיומית, אפורה ומשמימה, וכשהוא מביט אחורה הוא רואה את מיטב שנותיו מנופפות לו לשלום.
הוא לא מצא אהבה, קריירה או כיוון כללי לניחוח של משמעות והדבר מתחיל להכביד לו על הנשימה.
בניסיון להתאפס על עצמו הוא מחדש קשר עם ענת ומנסה לשנות הרגליו על מנת להשיג פיסה קטנה של אושר.
אם נשפוט לפני 2 פרקי הפתיחה העונה השנייה של "רון" שונה במעט מהעונה הראשונה - היא מציגה את רון כדמות הרבה יותר אקטיבית וגם לא חוסכת בביקורת. עם זאת, היא עדיין כתובה בצורה מבריקה ומציגה את סיטואציות הקומיות ההזויות שהפכו אותה לסדרה הכי מצחיקה בטלוויזיה הישראלית.

הפנינג מוזיקלי: "Fanga extravaganza -Clash of Cultures" - חגיגה של צלילים צבעים ותרבויות

מתי: 14.09 יום חמישי - החל מהשעה 18:00 בערב
איפה: פאפאיתו סלמה 29 ת"א.

למי מיועד? לכל המשפחה.

 

מדובר באירוע ססגוני חגיגה של צלילים צבעים ותרבויות לכל המשפחה שבו מוזיקת עולם וגרוב,מאפריקה והאיים הקרייבים רב תרבותיות חוברים יחדיו ובאים לידי ביטוי בערב אחד שמחבר בין אנשים שפות מקצבים ואופנה - והכל קורה פה אצלנו בת"א במקצב הפאנגה.

 

 

 

מה בתוכנית ? ובכן החל משעה 18:00 יפתחו דלתות הפפאיטו והמקום יצבע בקרנבל אתני מעורר עם הפנינג של דוכני אמנות לייף סטיל ססגונים בניחוח אתני לכל המשפחה, תצוגת אופנה אפריקן סטייל וגם  שני מופעים מרכזיים:

מופע פתיחה-afro po , הרכב אפריקאי ישראלי עם מוזיקאים מרקעים שונים שנפגשו בכור ההיתוך של דרום ת"א בכדי ליצור מוזיקה מקורית עם מסרים של שלום, שיוויון ואהבה. ובשעה 22:00 המופע המרכזי של הילרי סרג'נט ולהקת פאנגה - שילוב מופלא של מגוון מקצבים אתניים ואפריקניים מן האיים הקריביים ועד המזרח התיכון. מוזיקת עולם עם גרוב שכל-כולו נשמה, חוויה מעצימה ובלתי נשכחת של תרבות הפאנגה.

 

 

Fanga extravaganza
Fanga extravaganza | צילום: רויטל דקל

לאורך כל הערב "עזיזי הנסיך התורכי" ינגן לכם הפקות מקוריות שמחברות אלקטרוניקה לרומבה, פסקולים בוליוודיים לאולדיז מהוואי וערבית עם ביטים אפריקאים ודיסקו סליז.טורקי.
הפקה משותפת : לילך ממן & הילרי סרג'נט
לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים לחצו כאן