מסיבת הצבע הגדולה בעולם מגיעה לישראל

רייב ענק בראשון לציון, חגיגת קולנוע ישראלי ברחבי הארץ וגם: אליעד נחום ונתן גושן על במה אחת • כל ההמלצות לבילוי השבוע

"Life In Color"
"life In Color" | צילום: יח"צ

מוזיקה: פסטיבל Life In Color

 

מתי: 07.09.17

איפה: לייב פארק, ראשון לציון


פסטיבל Life In Color הוא מסיבת הצבע הגדולה בעולם ואחד מסיבובי ההופעות המסקרנים ביותר בסצנת המוזיקה האלטקורנית עם למעלה מ-100 הפקות בערים ברחבי העולם. הפסטיבל, שהגיע לישראל ב-2015, הושק בחדרה בהצלחה חסרת תקדים ומשך כ-15,000 איש מכל רחבי ישראל. ההיענות המדהימה של הקהל לטירוף הובילה לפסטיבל השני שהתקיים בחיפה. לאחר ההצלחה המרשימה של הפסטיבל השני, חזרתו של הפסטיבל לסיבוב שלישי, גדול ומרשים הרבה יותר, הייתה בלתי נמנעת.

 

הפעם הגיע תורה של ראשל״צ לארח את ההפקה השלישית בגודלה של Life In Color בעולם! כבכל שנה, במת הפסטיבל תתהדר בנושא מסוים, והשנה בסימן עשור להולדתו של הפסטיבל המצליח. הליינאפ של הפסטיבל תמיד מתהדר בהדליינרים שהם השמות החמים ביותר בסצנת הEDM הבינלאומית. גם השנה, סוללת האמנים המרשימה שתגיע לישראל נפתחת בהדליינר או יותר נכון הד ליינריות - צמד האחיות האוסטרליות הלוהטות אוליביה ומרים א.ק.א NERVO .

 

התאומות האוסטרליות הפיקו מוסיקה עם ועבור כל האליטה של המוסיקה, מאייקוני פופ כמו ביונסה, קייטי פרי, מיילי סיירוס, דיוויד גואטה, סטיב איוקי, דימיטרי וגאס ולייק מייק ועד שורה ארוכה של רבים וטובים. הן דורגו במקום 16 ברשימת Top 100 של DJ Mag ומגיעות בשיא ההצלחה שלהן לסט מיוחד שכולל תקלוט והופעה חיה.

 

אליהן יצטרפו אמנים ישראלים ובינלאומיים מן השורה הראשונה: Headhunterz, Vini Vici Warriros, Blaster Jaxx, Teamwork

מחיר: 149₪ לכרטיס רגיל, 269‎₪ לכרטיס VIP

 

לפרטים נוספים וכרטיסים לחצו כאן

זוהר דרומי

 


תערוכה: תערוכה של הקולקטיב הגרמני KLUB7!

מתי: 05.09.17, 20:30

איפה: בית העיר, תל-אביב


בית העיר - מוזאון לתרבות אורבנית של תל אביב-יפו, ממקד את פעילותו השנה בקולקטיבים נבחרים של אמנים מגוונים מהארץ ומהעולם, ומאפשר להם "להשתלט" על מרחב המוזאון עם יצירות בתחומים שונים: אמנות פלסטית, מוזיקה, פרפורמנס, מדיה דיגיטלית ועוד. סדרת התערוכות של הקולקטיבים היוצרים חושפת את הקהל לחשיבה חדשנית, מקורית, רלוונטית ובועטת. תערוכה זו היא השניה בסדרה, שנפתחה בתערוכה של הקולקטיב הישראלי PrettyMess, אליה הגיעו אלפי מבקרים.

קולקטיב KLUB7 - קולקטיב אמנים מברלין ומהלה (Halle), בגרמניה. בעבודותיהם, מחפשים חברי הקולקטיב הגרמני KLUB7 את ה"נופים" שהמקומיים חולפים על פניהם בשגרה כאילו היו בלתי נראים. בחיפוש, הם מקלפים שכבות ומגלים תופעות חברתיות מקומיות, שמהוות נקודת מוצא ליצירה. KLUB7 שואפים לקרוא את התנאים של אזורי הרחוב ולהבינם, ולאחר מכן - לעשות עיבוד מחדש של אותם אלמנטים ואזורים, תוך קיום תקשורת מלאה עם המרחב הציבורי והאדריכלות הסובבת. כך גם בתערוכה שתיפתח בבית העיר שבמתחם ביאליק, תל אביב-יפו:
"תל אביב אינטנסיבית במיוחד", מוסרים חברי הקולקטיב. "אנחנו מתרשמים מהצורות הברורות של אדריכלות הבאוהאוס בניגוד למבנים האקראיים של חפצים, חומרים ואשפה, אשר רוב האנשים מסווגים כזבל, ובעינינו הם יפיפיים, ונראים כמו דחפים ומעשים יצירתיים מודעים, מלאים במתח ומעוררים". בתוך הקונסטרוקציות הללו ייצרו חברי KLUB7 התערבויות אמנותיות ספונטניות, באמצעות גיר, ריסוס, איור או סידורם מחדש של אובייקטים אקראיים.

קולקטיב KLUB7 הציג את עבודותיו בתערוכות בינלאומיות ועסק בפרויקטים בין-תחומיים רבים. יצירתם המשותפת מפגישה בין אמנות פיגורטיבית לאמנות מופשטת, ומעניקה לצופה מרחב רב לתחושות ופרשנות.

 

מחיר: כניס חופשית בערב הפתיחה, לאחר מכן - 20₪

 

פרטים נוספים ניתן למצוא כאן


 


עדות

KLUB 7
KLUB 7 | צילום: באדיבות KLUB 7

אנימקס


תיאטרון: 14/48 - פרויקט התיאטרון המהיר בעולם


מתי: 03.09.17-04.09.17, שעה 20:30

איפה: צוותא 1


תיאטרון מהיר. קונספט של יומיים רצופים בתאטרון בו המחזות נכתבים ב8 שעות, מבויימים ב8 שעות והשחקנים מקבלים 8 שעות ללמוד טקסט בעל פה. 7 מחזאים/יות 7 בימאים/יות 26 שחקנים/יות ללא ועדה אומנותית או צנזורה

 

מחיר: 50₪

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן


ד

14/48 פרויקט התיאטרון המהיר בעולם
14/48 פרויקט התיאטרון המהיר בעולם | צילום: יח"צ

בית גוברין


מוזיקה: 2 הופעות בערב אחד: אליעד נחום ונתן גושן


מתי: 07.09.17, פתיחת דלתות: 20:30

איפה: אמפי דשא בית גבריאל, צומת צמח

אליעד ונתן גושן, שני האמנים החמים והמצליחים של השנים האחרונות, מגיעים לאמפי דשא בית גבריאל שעל שפת הכינרת לערב חד-פעמי אחד שכולל שתי הופעות מלאות שלהם.

אליעד - גם השנה שחלפה הייתה שנה נפלאה עבור אליעד: הוא נבחר ל״איש השנה״ במצעד השנתי של גלגל״צ, לשנת תשע"ו, אלבומו ״אור״ מכר למעלה מ40,000 עותקים, הגיע למעמד פלטינה, 3 שירים (!) שלו כיכבו בעשירייה הראשונה במצעדים ובנוסף שיתף פעולה עם שמות ענקיים: שמעון בוסקילה וריטה.

המופע של אליעד שמח ומרגש כאחד עם מיטב השירים מ2 אלבומיו האחרונים כולל הלהיטים: "אור", "רוחות", "מיאמי", "נוסע" , ״מתוק כשמרלי״ והדואט החדש ׳לנשום׳.

 

נתן גושן - לרגל צאת האלבום הרביעי גושן ולהקתו מגיעים לאמפידשא בית גבריאל עם סיבוב הופעות הכולל את שירי האלבום החדש (ביניהם הלהיטים: "זה שלנו", "חיכיתי" ו- "26") לצד הרפרטואר העשיר מכל התקופות ("כל מה שיש לי", "איפה את", "גבולות הגיון", "יודע", "עוד", "דברי איתי יותר", "סערה"), הלהיט הבינלאומי שממשיך לשבור שיאים-Thinking About It והפתעות נוספות.

 

גושן, מהאמנים האהובים והמצליחים בישראל, מצליח להנפיק ברציפות להיטים ושירים אהובים וזכה בתארים "זמר השנה", "שיר השנה", "פריצת השנה" ו- "אלבום זהב". בנוסף, מחזיק גושן גם בקריירה בינלאומית מצליחה. תוך זמן קצר הצליח לרשום הישגים חסרי תקדים לאמן ישראלי בחו"ל - השיר "Thinking About It" שהגיע למעמד פלטינה עומד היום על מעל ל-80 מיליון (!!!) השמעות עולמיות ובקרוב ישוחרר סינגל נוסף בהפצה כלל עולמית בחברת הבת של סוני העולמית.

 

מחיר: 114₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 


כריסקו


מיוחד: יום הקולנוע הישראלי

מתי: 06.09.17
איפה: בתי קולנוע ברחבי הארץ

ביום רביעי, ה- 6 בספטמבר, יוקרנו בכל רשתות בתי הקולנוע ברחבי הארץ 33 סרטים ממיטב הקולנוע הישראלי לשנת 2017, חלקם בהקרנות בכורה, במחיר של 10 שקלים בלבד לכרטיס.

"יום הקולנוע הישראלי" יעמוד השנה בסימן מחווה לסרטו הראשון של אבי נשר "הלהקה" לרגל 40 שנה ליציאתו של הסרט לאקרנים. התאחדות הקולנוע תעניק לו אות הוקרה על מכירה של למעלה ממיליון כרטיסים מסרטיו בבתי הקולנוע.

 

בין הסרטים שיוקרנו, חמשת הסרטים המועמדים לפרס "הסרט הטוב ביותר" בטקס "פרס אופיר" 2017:
"געגוע" סרטו של שבי גביזון, "מוטלים בספק" סרטו של אלירן אליה, "לא פה, לא שם" סרטה של מייסלון חמוד, "פוקסטרוט" סרטו של שמוליק מעוז ו-"פיגומים" סרטו של מתן יאיר.

מחיר: 10₪

דיקהלה