לא מצליחים להתמודד עם החום של אוגוסט? זה הרייב שאתם צריכים

שון פול בישראל, דרמה אירופאית מרתקת בבתי הקולנוע וגם: הרייב הכי מרענן של הקיץ • כל ההמלצות לבילוי השבוע

Bassjackers
Bassjackers | צילום: צילום מסך -
שון פול בהופעה בישראל
שון פול בהופעה בישראל | צילום: בני דויטש

מוזיקה: פסטיבל שאקה - שון פול בישראל

 

מתי: 22.08, פתיחת דלתות: 18:00

איפה: לייב פארק, ראשון לציון


שון פול מגיע יגיע לישראל במסגרת טור חדש בינלאומי כשהוא בשיאו עם שרשרת להיטים שחורכים את הרדיו והמצעדים כולל שיתופי פעולה עם השמות הכי חמים במוסיקה, סיה, אן-מרי ועוד.

 

קולו יוצא הדופן , המקצבים והפזמונים הקליטים וההפקה הסופר מושקעת, כל אלה יחדו מהווים את המתכון המנצח של זוכה הגראמי והכוכב הבינלאומי - שון פול. נולד במקור בשם שון פול הנריקס בג'מאייקה ב 1973. הקריירה המוסיקלית שלו נסקה ב 2002 עם ההצלחה האדירה של אלבום האולפן השני שלו " Dutty Rock" בעיקר בזכות השירים " Gimmie The Light" ו- "Get Busy" שדורגו בפסגת מצעד הבילבורד (Billbord Hot 100 chart toppers). שון פול מצליח לשמור על הרלוונטיות שלו בתעשיית המוסיקה מאז הפריצה לתהילה בשנת 200 ועד היום עם שרשרת להיטים כמו: Cheap Thrills, Rockabye, No Lie, and Body.

שון פול למד באונברסיטה הטכנולוגית של ג'מייקה עם שאיפות לסיים עם מקצוע בתחום המלונאות אבל אהבתו למוסיקה היתה חזקה יותר. הסינגל Baby Girl היה הראשון לסמן את דרכו המוצלחת גם כאמן מקליט והוביל לאלבום הבכורה Stage One בחברת VP Records. נכון להיום, הוציא שישה אלבומי אולפן, החמישה האחרונים כולם היו מועמדים לפרס הגראמי המכובד.

 

שון פול יהיה האורח המרכזי ביום של מופעים הכולל את כל השמות החמים בסצנת ההיפ הופ, ראפ ואלקטרוני:
האולטראס, סטפן, שגיא ביטבוקס, פלד,אביאור מלאסה, קטריקס ודורון ביטון, טלסימאן, Warriors ו-Vini Vici.

 

מחיר: 254-404₪

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן

כריסקו


סרט: "פרנץ"

מתי: החל מה-24.08
איפה: בתי קולנוע ברחבי הארץ
זוכה פרס השחקנית הצעירה לפאולה בר בפסטיבל ונציה ופרס הזאר לצלם פסקל מרטי.
בעיירה גרמנית קטנה, מתאבלת אנה על קברו של ארוסה פרנץ שנהרג בצרפת במהלך מלחמת העולם הראשונה. היא פוגשת את אדריאן, צעיר צרפתי המגיע להניח פרחים על הקבר. נוכחותו, סמוך כל כך לתבוסה הגרמנית, מציתה תשוקות חדשות.
למועדי הקרנות בסינמטק תל-אביב לחצו כאן

דיקהלה

זוהר דרומי

 


מוזיקה: Bassjackers בישראל


מתי: 26.08

איפה: מדיסון סקוואר גארדן, הרצליה


הבייסג'קרס (Bassjackers), הצמד ההולנדי הלוהט המדורגים כיום במקום ה-34 בעולם (!) בדירוג הנחשב של DJ MAG, מגיע למסיבת בריכה לוהטת בישראל.

הצמד פרץ לראשונה כשאגדת המוזיקה האלקטרונית טייסטו שמע את הקטע "Mush Mush", היום כעבור 6 שנים ועם עשרות מליוני צפיות לטראקים שלהם ביוטיוב הם ממשיכים לכבוש כל במה אפשרית עם קטעים חדשים ושיתופי פעולה עם המפיקים הגדולים בסצנה.

שיתוף הפעולה האחרון שלהם עם KSHMR הוליד את הקטעים "Memories" ו-"Extreme" שעברו את רף ה-21 מליון צפיות ביוטיוב.

 

בנוסף, יופיעו באירוע סוללת אמנים ישראלים:

 

הצמד הישראלי הלוהט אלכס מורמן ופול גורבולסקי הידועים בשם הבמה "קריסטל לייק".
הצמד חתום במה מהלייבלים הגדולים בעולם. המוזיקה של קריסטל לייק מנוגנת בקביעות ע"י האמנים הגדולים בעולם על הבמות הכי נחשבות. האמנים כוללים שמות כמו MARTIN GARRIX, TIESTO, DASH BERLIN, W&W ועוד.

 

תמיר מלכה AKA ריברו, מפיק מוזיקה אלקטרונית (EDM) כמעט 5 שנים. עבד על שיתופי פעולה עם אומנים כמו: DJ Chuckie, Tony Junior ועוד.

 

רוי אסייג - ROYA מוביל כבר שנים את הסצינה האלקטרונית בארץ ומנגן בכל במה גדולה אפשרית. פרוייקט הפסיי טראנס החדש שלו משלב וייב חדשני ואלמנטים של טראנס, איידיאמ וטכנו.

 

Mad Burgerz - צמד צעיר ומרענן שפעיל ביחד בסך הכל שנה. בשנה הזאת , Carnage הספיק לתמוך ולנגן 2 רמיקסים שלהם , ואפילו להוסיף אותם ללייבל החדש שלו. ההמבורגרים הכועסים מגיעים לפרק את המדיסון עם סט טראפ ודאבסאפ באווירה אמריקאית במיוחד.

 

 

מחיר: 120₪

 

לפרטים נוספים וכרטיסים לחצן כאן

עדות

אנימקס


תיאטרון: "נשים חזקות"


מתי: 24.08, שעה 20:00

איפה: המרכז לתיאטרון, עכו


ההצגה "נשים חזקות" בהפקת המרכז לתאטרון עכו מלווה שלוש דמויות של נשים דומיננטיות המגיעות ל'כף הקלע' בבקשן מחילה, ובשלושת השחקנים המגלמים אותן:

גולדה מאיר מתגלמת בתחיה סולימן.
אווה בראון מתגלמת במוטי תמם.
אנה קרנינה מתגלמת במריה רוזנפלד.

 

כל אחת משלוש הדמויות מבקשת לעצמה מחילה: אנה קרנינה על נטישת בעלה ובנה, אווה בראון על אהבתה לרוצח הנורא, וגולדה מאיר על אחריותה למלחמת יום הכיפורים. השלוש חייבות לזכות במחילה כדי שיוכלו לעבור אל העולם שמעבר, למנוחה הנכונה.

 

יצירה זו שמייצגת באופן מובהק את שפת העבודה שהתפתחה במרכז לתיאטרון עכו חושפת על הבמה את התהליך שעובר השחקן עד כניסתו לדמות. השחקנים בתחילה נחשפים בשמם האמיתי ולאורך ההצגה עוברים את התהליך עד לגילום הדמות שלהם שנכנסת כדיבוק לגופם.

 

מחיר: 60₪

 

כרטיסים בטלפון: 04-9913834

 

פרטים נוספים ניתן למצוא כאן

 

ד

נשים חזקות
נשים חזקות | צילום: אושרי כהן

בית גוברין


במה: "אסטרטגיית יציאה"

מתי: 24.08, 20:30

איפה: צוותא 2, תל-אביב

 

נעמה פלד, שחקנית עבר משתתפת בתכנית ריאליטי עם בעלה המשותק במטרה לזכות בפרס הנכסף והיוקרתי של המתת חסד. ככל שהתכנית מתקדמת, הולך ומתעצם האיום לנצל את סיפור האהבה האותנטי של נעמה עד תום, לרוקן אותו מתוכן ולהפוך אותו למעטפת חלולה שתשרת את הרייטינג.

נעמה מוצאת את עצמה נלחמת לא רק עבור מותו בכבוד של בעלה, אלא נגד החברה האנושית התובעת ממנה לספק את יצריה.

מאת: איתמר שדה
בימוי: רקפת בנימין
משחק: שירה פרבר

 

מחיר: באים, רואים ובסוף משלמים כמה שרוצים

 

פרטים נוספים ניתן למצוא כאן

אסטרטגיית יציאה
אסטרטגיית יציאה | צילום: יח"צ