היישר מטומורולנד: DJ KSHMR מגיע לתל-אביב

אריק ברמן מגיע לבארבי, פסטיבל פנטזיה בדיזינגוף סנטר וגם: אחד ה-DJ'S הטובים בעולם מגיע לתל-אביב • כל ההמלצות לבילוי השבוע

טומורולנד 2017
טומורולנד 2017 | צילום: זוהר צלח

מוזיקה: KSHMR בישראל

 

מתי: 17.08, פתיחת דלתות: 22:00

איפה: האומן 17, תל-אביב


אחרי שכבש את הטומורולנד, KSHMR, ה-DJ המדורג #12 בעולם, מגיע לישראל לערב בלתי נשכח.

ה-DJ האמריקאי לא מפסיק להפתיע במוזיקה חדשה וייחודית בעלת אופי מובהק המשלב פסיי טראנס, אלקטרו ופרוגרסיב האוס עם טאצ' מהמזרח הרחוק הייחודי הייחודי רק לו.

 

קשמיר בלייבלים הגדולים בעולם: "Revealed Recordings של טייסטו, ו- "Spinnin' Records".

אחרי שכבש את הרשת עם עשרות מליוני מעריצים מסביב לעולם בזכות טראקים עם צלילים מרעננים ושיתופי פעולה עם הדיג'יים הבולטים בתעשייה, מיצב עצמו KSHMR כיוצר ודיג'יי מהמבוקשים ביותר בעולם, מגיע ה-DJ לסט מיוחד ואינטימי בישראל כשהלוקיישן, ההגברה, התאורה והלדים, האפקטים והלייזרים יותאמו במיוחד להופעתו.

 

אל הערב המוזיקאלי המשובח יצטרפו מיטב האמנים הישראלים, טימוורקס שהלהיטים שלהם נוגנו בבמה המרכזית של פסטיבל טומורולנד, "רייזינג דאסט" הישראלים עם הסאונד הייחודי, ההרכב הלוהט של דור דקל וגיא קחלון HOOX, יובל זך, אסי קוזאק הוותיק ויניב אמריו.

 

 

מחיר: 229₪, עליית מחירים בשני הקרוב.

 

*הכניסה לגילאי 18+ בלבד ומותנת בהצגת תעודה מזהה*

 

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

 

כריסקו


מיוחד: יריד הפנטזיה VOL 2
מתי: 17.08-18.08
איפה: דיזינגוף סנטר, תל-אביב

יריד הפנטזיה חוזר לאירוע נוסף בקיץ . מבקרי היריד ייהנו מעמדות משחק של פלייסטיישן, מהרצאות מרתקות, מתחמי משחקי קופסה, ישתתפו ויצפו בתחרות תחפושות נושאת פרסים ויצטיידו באביזרים ייחודיים בדוכנים מעולמות הפנטזיה. בין האטרקציות של היריד:
-עמדות משחק של פלייסטיישן עם המשחק האגדי inJustic2 יוצבו בחינם לרשות המבקרים: ניתן יהיה להילחם בתור באטמן, סופרמן, וונדרוומן, פלאש או אולי הג'וקר, קאטוומן או דדשוט. ההשתתפות במשחק היא חופשית וללא הרשמה מראש (ניתן לשחק אחד נגד השני או מול המחשב).

-ביום חמישי בשעה 19:00 תתקיים תחרות תחפושות נושאת פרסים ובה יזכו התלבושות המקוריות והססגוניות ביותר. מעריצי עולם הפנטזיה יתלבשו ויתחפשו לדמויות האהובות עליהם (יש להירשם לתחרות מראש באתר). בין הפרסים: שלל משחקים לפליסטיישן ול-xbox (2 batman lego, mainjustice ,avengersועוד).

-דוכנים ממגוון נושאי הפנטזיה שיציעו תכשיטים, בגדים, גלימות, חרבות, פוסטרים ועוד במחירים מיוחדים. בין המציגים: take1 - תומר פוסטרים, ביץ' פליז, לימור שטרן תכשיטים ודברים קסומים ועוד, ממותה, הסטודיו להפקות פנטזיה, Ofek.muse.art , Freakshow, Miss Sunshine, Eila San, דוכן אנימה וויב, תעתועים, Ginger ועוד.
ביום שישי יתקיימו הרצאות מעניינות אליהם צריך להרשם מראש באתר:
11:00: רוני טל ישווה בין העולמות הקולנועיים הכי מרגשים של מארוול ו-DC: העבר, ההווה ומה צופן העתיד.
12:00: שני פרומקין תספר על מקרים בהם ז'אנר גיבורי העל משלב ז'אנרים אחרים, לרוב כשיוצרי הסרט מעוניינים שיתייחסו אלינו יותר ב"רצינות" או רוצים שהסרט יבלוט. לדוגמא: לוגאן + מערבונים, קפטן אמריקה: חייל החורף + ריגול, דדפול +קומדיית R.
13:00: סתיו ברזילאי מהאוזן השלישית תיקח אותנו למסע בזמן, התפתחות הג'וקר בקולנוע ובטלוויזיה משנות ה-60, דרך שנות ה-90 ועד היום.
*הכניסה חופשית*
פרטים נוספים ניתן למצוא כאן

דיקהלה

יריד הפנטזיה
יריד הפנטזיה | צילום: מאיה אילטוס

זוהר דרומי

 


במה: חיתוך.דיבור 

 

מתי: 19.08, שעה 20:00

איפה: תיאטרון תמונע


זוכת הפרס מטעם פסטיבל ישראל, פסטיבל עכו 2016.

 

חיתוך. דיבור עוסקת בזוגיות ויחסי כוח, דרך בחינה נפרדת ומשולבת של שפות-אם: שפה גברית, שפה נשית, שפת גוף ושפת לשון. אמנית תנועה ואמן מילים נפגשים להתגוששות פיזית ואמנותית , בניסיון לחקור ולדבר על תקשורת, כוח, שליטה, ברית ושותפות. האלמנט המרכזי ביצירה הוא סכין ודקירות סכין כאמצעי תקשורת מיידי. מדובר בזירה שהיא אינטימית וציבורית ובה מתקיימים סבבי קרבות בין שני בני זוג. לעתים כתרגול משותף, לעתים כאקט אינטימי ולעתים כקרב לחיים ולמוות.

 

יוצרים ומבצעים: נטע וינר וסתיו מרין
דרמטורגיה וליווי אמנותי: רז וינר
הפקה: שיר ברבי
עיצוב תלבושות: ענת מרטקוביץ'
תאורה: יואב בראל

 

מחיר: 60₪

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן

 


עדות

חיתוך.דיבור
חיתוך.דיבור | צילום: מאיה אילטוס

אנימקס


מיוחד: "סיפורים במונו" - להקת A-WA מארחת את הזמרת ברכה כהן


מתי: 15.08, 21:00

איפה: בית אבי חי, ירושלים

 

"סיפורים במונו" הינה סדרה בה מתארחים יוצרים מעולם המוזיקה המקומי במתכונת "שירים וסיפורים" - שיחה עם הקהל, סשן שאלות ותשובות וביצועים מיוחדים של מבחר שירים. כעת הסדרה חוזרת בעונה חדשה שבה כל אחד מהאומנים התבקש לבחור דמות משמעותית שהשפיעה על חייו האישיים או על היצירה שלו. האומנים השונים יארחו את הדמויות אותן בחרו במופע אינטימי שבו ישירו ויספרו את הסיפורים שמאחורי השירים ותהליך התפתחותם.

A-WA הוא הרכב מוסיקלי בו חברות שלוש האחיות תאיר, לירון ותגל חיים. ההרכב החל את דרכו כחלק מהמופע הבימתי של הבלקן ביט בוקס, והיום הוא הרכב עצמאי המבצע שירים תימניים מסורתיים בעיבודים מודרניים ובמקצבי פופ אלקטרוניים. בחיפושיהן אחר חומרים לביצוע, נתקלו האחיות בשיר "חביב קלבי ויא עייני", בביצועו של שלמה מוקעה. השיר התימני העתיק היה מוכר לאחיות עוד מילדותן, ודרכו התוודעו לשירת החול של נשות תימן, שעברה מאם לביתה במשך דורות רבים. שיר זה היה לסינגל הבכורה שהושמע והיה להצלחה גדולה בציבור הישראלי. אלבום הבכורה של ההרכב מכיל 12 שירים משירה זו.

במסגרת "סיפורים במונו", בחרו האחיות לארח במופע את ברכה כהן, זמרת תימנית בולטת הנאמנה לשפה, לניגון ולתרבות של בית אבא ומשמרת את השירה בלשון הערבית תימנית.

יואב קוטנר ינחה את הערב ויוסיף נופך עשיר לשיחה, מתוך הידע הרב שצבר והתחקירים המוסיקליים המעמיקים שערך במרוצת השנים על האמנים המשתתפים. הסדרה מעניקה גם הזדמנות נדירה להתקרב, לשוחח, לשאול ולקבל תשובות מכמה מהדמויות החשובות במוזיקה הישראלית.

 

מחיר: 60₪, סטודנטים: 30₪

 

 

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

 


 


ד

A-WA
A-WA | צילום: רותם לבל

בית גוברין


מוזיקה: אריק ברמן מגיע לבארבי בפעם הראשונה


מתי: 19.08, תחילת מופע: 22:00

איפה: בארבי, קיבוץ גלויות 52, תל-אביב


אריק ברמן, מהיוצרים והזמרים המוכשרים בישרלא, מגיע לראשונה ימועדון הבארבי לרגל צאת אלבומו החמישי "אהבה ואלוהים אחרים".

 

ארבעת אלבומיו הקודמים -  "I" "II" "הקלטות מרתף/חלק א'" ו"גבר,אישה והווילדרנס", הנפיקו להיטי ענק שכבשו את תחנות הרדיו ולבבות המאזינים, זיכו אותו בכל פרס אפשרי, וקיבעו את מעמדו במוסיקה הישראלית.

 

האלבום החדש הוא תוצאה של חיפוש ואיסוף חומרים במהלך חמש השנים האחרונות והתוצאה היא אלבומו הבוגר ביותר, הפוליטי ביותר והחד ביותר של אריק.

את האלבום הפיקה חברתו המוכשרת תמר אייזנמן ומנגנים בו מיטב המוסיקאים ביניהם-יהונדב הלוי יונתן לוי עדן לדין דניאל קורן פיליפ דיזק ואף תמר בעצמה.

 

במופע החדש מגיש ברמן את שירי האלבום החדש לצד שיריו המוכרים והאהובים.

 

אורחים: מוניקה סקס ורונה קינן

 

מחיר: 85₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

 

 


הרצאה:
מה קרה לצילום ולמה אנחנו כל כך פוחדים להעלם? יאיר ברק

איפה: בטיילור-מייד, אלנבי 99 תל-אביב.

מתי: 15.8.2017 ב-20:00.

 

מ-Como ל Fomo - מה קרה לצילום ולמה אנחנו כל כך פוחדים להעלם? הרצאה מרתקת מבית היוצר של הפקולטה לאומנויות במכללת סמינר הקיבוצים בשיתוף WIZE. בעידן בו כולנו אוחזים מצלמה בכל רגע נתון נשאל מהו ההבדל בין צלם לבין איש עם מצלמה. ננסה להבין מה קרה לצלם, למצלמה ולמושאיהם בעשרים השנים האחרונות. בין היתר, תיבחן סוגיית הצילום בעידן הרשתות החברתיות וה״פוסט-אינטרנט״ והאם משמעותה היא כי הצילום מת, או שהוא התחיל מחדש את חייו קצת אחרת. תיבחן השאלה מה קרה לצילום האיטי ולחשיפות הארוכות ומהי המשמעות של צילום עם תוחלת חיים של יממה (סטורי באינסטגרם וסנאפ צ'אט).

ההרצאה תסקור את עולם הצילום מאז המצאתו על-ידי הנרי פוקס טאלבוט על שפת אגם קומו בתחילת המאה ה-19 ועד שימושו היום בכל רגע נתון. מאז ועד היום, הפכה המדיה הזו להיות האמצעי התרבותי החשוב ביותר של המאה ה-20. במאה ה-21 עובר הצילום טלטלה מרתקת שמשנה את האופן שבו אנחנו חיים, צורכים ומתנהגים.

יאיר ברק, נולד ב 1973 הוא אמן צילום ווידאו, מרכז לימודים מעשיים ומרצה לאמנות במכללת סמינר הקיבוצים ובמכון הטכנולוגי בחולון, אוצר תערוכות וכותב על אמנות עכשווית.

 

הכניסה ללא תשלום ומותנית בהרשמה מראש בעמוד של WIZE

יאיר ברק
יאיר ברק | צילום: באדיבות סמינר הקיבוצים