זה תמיד אהבה: כל ההמלצות לבילוי בט"ו באב

הסרט הרומנטי של השנה, דודו טסה ויובל דיין במופע, תערוכה מיוחדת וגם: נינט ועוד אמנים מתגייסים למטרה חשובה • כל ההמלצות לבילוי בט"ו באב

זוג שתיעד אהבתם
זוג שתיעד אהבתם | צילום: יו טיוב

בית גוברין


מוזיקה: "לילות אהבה באמפיתיאטרון הרומי בית גוברין"


מתי: 05.08-19.08

איפה: האמפיתיאטרון הרומי, בית גוברין


פסטיבל בית גוברין, המתקיים זו השנה ה-15 ברחבי המועצה האזורית יואב והמועצה האזורית לכיש, נערך ומופק בשנים האחרונות על ידי קבוצת זאפה, בשיתוף עם המועצות ורשות הטבע והגנים. לאורך שבוע הפסטיבל ייהנו המבקרים משלל פעילויות באזור. טיולי אופניים בערב למשפחות, ביקור במרכז מבקרים דליה אנרגיות, משחק ניווט למשפחות ביער חרובית, רחצה לילית בחמי יואב, אירוח מיוחד במסעדות ויקבי האזור, סיורי ערב למשפחות בכרמים של לכיש, ביקור בבתי אמנים, מספרי סיפורים, מופעי אור ואש בגן לאומי בית גוברין, וכמובן גולת הכותרת, ערביי הופעות של מיטב האמנים באמפיתיאטרון בית גוברין.

 

מועדי ההופעות:

 

5.8.17 שני מופעים בערב: דודו טסה, החברים של נטאשה.
7.8.17 שני מופעים בערב: יובל דיין, מירי מסיקה.
10.8.17 שני מופעים בערב: נתן גושן, אמיר דדון מארח את מארינה מקסימיליאן.
12.8.17 שני מופעים בערב: עברי לידר, אברהם טל.
17.8.17 שני מופעים בערב: יהודה פוליקר, אהוד בנאי.
19.8.17 שני מופעים בערב: שלומי שבן והפסנתר, שלום חנוך קונצרט רוק.

 

מחיר: 159-189₪

 

 

לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים לחצו כאן

 

 

 

ד

כריסקו


מיוחד: Wave Goodbye - מופע מחווה לכריס קורנל בשיתוף עמותת אנוש
מתי: 07.08, 21:30
איפה: רידינג 3, תל-אביב
ב-18.5.2017 החליט הזמר והיוצר כריס קורנל - אחד ממייסדי מוזיקת הגראנג' שפרצה בתחילת שנות ה-90, לשים קיץ לחייו. הגעגועים של המעריצים לא פוסקים וסיון פישמן, אחת מאותם מעריצים המומים, החליטה שצריך למצוא דרך להנציח את זכרו.

 

לאורך שנים, כריס התמודד עם דיכאון ואלכוהוליזם. שיריו התייחסו לא פעם לתקופות אלו והוא לא היסס לשתף את מעריציו בהתמודדות זו.

 

אנוש - "העמותה הישראלית לבריאות הנפש" - הוקמה במטרה לסייע למתמודדים עם מגבלה נפשית ולבני משפחותיהם. במהלך השנים פיתחה העמותה שירותי שיקום חדשניים ופורצי דרך, המבוססים על התאמה אישית ועל ערכי גישת ההחלמה, המאפשרים לאדם לחיות חיים מלאים ובעלי משמעות.

 

החיבור עם העמותה הוליד ערב מחווה משיריו של כריס קורנל בו ישתתפו אמנים רבים החולקים הערכה לפועלו המוזיקלי. הערב יכלול גרסאות מגוונות לשירים מנקודות שונות בקריירה הענפה שלו שיבוצעו על ידי אמנים מוכרים מכל קשת הגוונים של עולם הרוק הישראלי.

 

לטובת המחווה הגדולה והמטרה החשובה התגייסו כמה מהיוצרים הבולטים בישראל: ירמי קפלן, נינט טייב, עומר נצר, גדי אלטמן סיון טלמור ועוד.

כלל הרווחים מערב המחווה הינם קודש לטובת פעילות עמותת אנוש.

 

מחיר: 100₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

דיקהלה

זוהר דרומי

 


צילום: ט"ו באב מבעד לעדשה

 

מתי: א'-ה': 10:00-18:00, יום ו': 09:30-14:00

איפה: גלריית LUMAS, מקווה ישראל 18, תל-אביב

אחרי שכבשה את העולם ופתחה גלריות בניו יורק, סידני, וינה, פאריז, לונדון ודובאי, מגיעה רשת גלריות האמנות LUMAS לישראל. הרשת מציעה יצירות של אומנות הצילום, באיכות מוזיאונית, במחירים שהלקוחות יכולים להרשות לעצמם, בעזרת הפקת סדרות מוגבלות מכל יצירה, הממוספרות וחתומות על ידי האומן. הסניף הראשון שנפתח ברח' מקווה ישראל 18 במתחם לבונטין בתל אביב מעוצב כחללים המזכירים לנו את החדרים השונים של הבית. כך, יוכל הלקוח להתרשם מסיור אומנותי בביתו של חובב אמנות.

 

רשת LUMAS שנוסדה ב 2004 בברלין, מונה כיום כ-40 גלריות ברחבי העולם ומציעה מעל ל-3000 יצירות בלעדיות ומקוריות של כ- 300 צלמים בינלאומיים מובילים, לצד צלמים צעירים ומבטיחים וצילומים מארכיונים שונים הכוללים: צילומים מודרניים וקלאסיים, עבודות גראפיות ודיגיטליות. הסניף הישראלי בתל אביב משיק בימים אלו גם חנות מקוונת שמאפשרת לצפות, לבצע הזמנה און ליין בשקלים וליהנות מאמנות שמגיעה עד אליך הביתה וזאת מתוך שאיפה להכניס גם צלמים ישראלים לפרוטפוליו.

 

תשאלו עשרות צלמים מכל העולם מה הפרשנות שלהם למושג אהבה או יום האהבה ותקבלו מקבץ צילומים נדיר במהדורה מוגבלת שמוצג בבלעדיות כעת בגלרייתLUMAS בתל אביב.

 

דמויות של לגו מתנשקות, קלוז אפ על שפתיים מתקרבות, צלם אופנה שתיעד בשחור לבן , בונבוניירה אדומה שמחממת את הלב , איילים מתנשקים שצולמו על ידי צלם שעקב אחריהם שעות על גבי שעות ללא ידיעתם, צלם שמציב בובות ממלחמת הכוכבים והופך אותן לאנושיות ועוד.

 

 

 

עדות

Sweet Love
Sweet Love | צילום: Cathy Scola

אנימקס


סרט: "חולי אהבה"

מתי: כל יום

איפה: רשת בתי הקולנוע "לב"

קומיל מספר בדיחות למחייתו ויש לו הרבה דברים לצחוק עליהם. למשל המשפחה המשוגעת שלו, המנסה לחיות באמריקה כאילו היא עדיין בפקיסטן, ה"כלות הפוטנציאליות" שאמו מייעדת לו או השותף ההזוי שחולק איתו דירה.

 

אמילי לומדת פסיכולוגיה. כשהיא מגיעה ל"קומדי בר", ורואה את קומיל על הבמה, מתחיל ביניהם רומן שגרתי שמסתיים בכעס ובטריקת דלת. אלא שאז הוא מקבל תפנית לא צפויה.

 

לכרטיסים ומועדי הקרנות לחצו כאן



מוזיקה: האופרה שרה בצוותא- קונצרט מיוחד לט"ו באב

מתי: 07.08, 20:00

איפה: צוותא 1

 

אופרה בצוותא שרה אהבה. מחווה לגדולי הזמר העברי בערב מיוחד שכולל את שירי האהבה של פעם ועד לשירים של היום. שיר אהבה ישן, שבועה, תן לי יד, פרי גנך, הכל בגלל האהבה, לגור איתו, אני אוהב אותך לאה ועוד מבחר של שירי האהבה הגדולים שמלווים את פס הקול של המוזיקה הישראלית בהשתתפות מיטב סולני האופרה הישראלית.

 

מחיר: 140₪

 

 

כרטיסים ופרטים נוספים ניתן למצוא כאן