אוהבים מוזיקה אלקטרונית? זו ההזדמנות שלכם לחגוג ולתרום לילדים חולי סרטן

פסטיבל דוקו בספרייה הלאומית, פסטיבל אור בבאר שבע וגם: קהילת הרייבים של ישראל למען ילדים חולים סרטן • כל ההמלצות לבילוי השבוע

רייברס מושיטים יד - מסיבת תרומה לילדים חולי סרטן
רייברס מושיטים יד מסיבת תרומה לילדים חולי סרטן | צילום: omri silver

דוקו


קולנוע: פסטיבל "דוקו. טקסט."


איפה: בספרייה הלאומית

מתי: 6-10/8

 

שבוע של סרטים דוקומנטריים העוסקים בזהות ושייכות, זרות והגירה וגיבורי תרבות בחברה הישראלית לצד הקרנות הסרטים תתקיים רצועה מיוחדת לבני נוער וכמו כן יתקיימו סיורים מודרכים בספרייה הלאומית, מפגשים עם יוצרים ובמאים והופעה של מיקי גבריאלוב במסגרת שיתוף פעולה עם פסטיבל דוקאביב, מקיימת הספרייה הלאומית זו השנה השלישית את פסטיבל "דוקו. טקסט." - חמישה ימי הקרנות של סרטים דוקומנטריים נבחרים הנוגעים בנושאים מתחום התרבות והזהות הישראלית והיהודית לצד סרטי תעודה נבחרים מחו"ל.

השנה הפסטיבל גם נותן במה לסרטים העוסקים בסוגיות אקטואליות העומדות על סדר היום בארץ ובעולם כמו ההגירה והבריחה ההמונית ממשטרים פונדמנטליסטיים באפריקה ובאסיה אל היבשת האירופאית, גזענות ויחס אל מיעוטים, התנגשות בין תרבויות ועוד. כל אלה מוצאים ביטוי בסרטים מטלטלים כמו: "זר בגן עדן", "רייב איראני", ו"אני לא הכושי שלכם"- סרטים שרלוונטיים ואקטואליים כמעט לכל מדינה בעידן הנוכחי.

 

כניסה להקרנה בודדת - 15 ₪ ; כרטיס יומי (המקנה כניסה לכל ההקרנות + סיור) - 35 ₪; כרטיסים ל 6 סרטים - 70 ₪; כרטיסייה ל 10 סרטים - 100 ₪.

לעוד מידע על הפסטיבל ורכישת כרטיסים באתר הפסטיבל: www.nli.org.il. מספר המקומות מוגבל.

ד

דוקו
דוקו | צילום: יח"צ

מוזיאון


הפנינג הקיץ של מוזיאון תל אביב
איפה: מוזיאון תל אביב
מתי: כל לילות חמישי בחודש אוגוסט מהשעה 21:00 ועד חצות
חמישי, 10.8 - יוקדש לתערוכה "קולקטיב" - תערוכה משותפת ראשונה של כל אוצרי מוזיאון תל אביב לאמנות, החושפת את האוסף העשיר והייחודי של המוזיאון מזוויות שונות ומרתקות. כל אחד מהאוצרים בחר להציג סיפור אחד מתוך האוסף. הנושא יהיה "אוצרות ואוספים" והאוצרים ינחו את המפגשים ויעניקו הצצות אל מחסני המוזיאון ויתקיימו מפגשים עם האנשים שמאחורי הקלעים. סדנת הערב- הדפסה על חולצות מאובייקטים שונים שיהיו מונחים על שולחן גדול, בו כולם ישבו יחד ליצור.
לרשימת האירועים המלאה: www.tamuseum.org.il

דיקהלה

מוזיאון תל אביב
מוזיאון תל אביב | צילום: יערה אורן

זוהר דרומי

 


פסטיבל "זוהר דרומי", פסטיבל האור של באר שבע

איפה: העיר העתיקה באר שבע

מתי: בין התאריכים 09-10.08.17 משעה 19:00 ועד 01:00

 

במהלך הפסטיבל יוצגו עבודות אמנות ואור בלב העיר העתיקה של באר שבע, במרחבים הציבוריים וברחובות במסגרתם יציגו מיטב האמנים בארץ מרחבים דמיוניים של מיצבי אור בהם האור משמש כמדיום ומתפקד כשחקן ראשי, יוקרנו עבודות וידאו מרהיבות, מיצגים ועבודות אמנות.

 

בנוסף לעבודות האמנות ייהנו מבקרי הפסטיבל מהופעות מוזיקה, מסיבות, תהלוכות אור ועוד. הפסטיבל יתקיים באזור העיר העתיקה בבאר שבע, שנמצאת בשנים האחרונות בתנופת פיתוח אדירה, בסמטאות, בכיכרות העיר העתיקה ובסביבותיה וכן במספר מוקדים נבחרים ברחבי העיר.

 

לפרטים נוספים ועדכונים: באתר העירייה, בפייסבוק העירוני ובאתר חברת "כיוונים".

 

עדות

באר שבע
באר שבע | צילום: דייגו מיטלברג

אנימקס


"אנימיקס" - הפסטיבל הבינלאומי לאנימציה, קומיקס וקריקטורה

איפה: סינמטק תל אביב

מתי: 12-8 אוגוסט 2017

 

"אנימיקס" תל אביב - הפסטיבל הבינלאומי לאנימציה קומיקס וקריקטורה יתקיים השנה בסינמטק ת"א בתאריכים 12-8 באוגוסט 2017. השנה מציין הפסטיבל 17 שנים להיווסדו ויעלה את מיטב היצירה החדשה מכל העולם, לצד מבחר מרתק של סרטי אנימציה סדנאות, מפגשי אמן, תערוכות, פעילויות לילדים, יריד דוכני קומיקס ועוד. הפסטיבל מהווה חגיגת קיץ מצויירת ומונפשת למבוגרים לילדים ולכל המשפחה.

 

הפסטיבל מציע מגוון עשיר של אירועים ובהם:

 

טראמפולינה- מפגש עם סם ויויאנו, המאייר הותיק והארט דירקטור של מגזין MAD בהנחיית עודד נעמן ובו יעלה על המוקד דונאלד טראמפ שהפך תוך זמן קצר לאייקון של כבוד במטווח הסאטירי של קריקטוריסטים, אנימטורים ויוצרי הומור מאויר. איך מציירים את הג׳ינג׳י המפורסם בעולם ומה יש בו שהפך אותו לנשיא האמריקאי המשורבט ביותר?
ובנוסף, יקיים הפסטיבל בהקשר זה את מקדונלדס - תערוכת איגוד הקריקטוריסטים הישראלים על הדונלד טראמפ...
מותגים יהודים בקומיקס- הרצאה בהגשת רותם חדד הלוי ובה יוצגו המותגים "כח חבקוק" ו"חבורת תריג" ובה תיבדק השאלה מה מייחד אותם ולמה הם כל כך חשובים ונחוצים בימינו. כמו כן ידובר על החזון להקמת פורמט עם תכנים ערכיים בסגנון דיסני היהודי ועל חשיבות הבאת תכנים יהודים וערכיים לעולם התרבות דרך ספרים, קומיקס ואנימציה.

מפגש עם יוצרת הקומיקס רחלי שלו - המאיירת את חייה בטור קומיקס אוטוביוגרפי שבועי במגזין מוצ"ש של מקור ראשון. החיים האינטנסיביים המשלבים אימהות לשלושה, קריירה וזוגיות הופכים לקומיקס מלא הומור ומחשבה ומתאר בסופו של דבר את מה שקורה בכל בית .

פאלאג׳י - רב ופיראט - הרצאת קומיקס בהגשת מושיק גולסט. "פאלאג'י" הינו קומיקס הרפתקאות שבועי המתפרסם במגזין 'אותיות' ומתבסס על דמותו האמיתית של רב-פיראט בימי הביניים במרוקו. בהרצאה יספר מושיק על תהליך העבודה, מקורות ההשראה ואיך זה להפליג ולפשוט על ספינות ספרדיות ביחד עם רב הפיראט פאלאג'י.
הגיע הזמן לאייר - סדנת קומיקס בהגשת נתנאל אפשטיין. סדנת איור דמויות בשלבים, מתוך התמקדות בבניית הראש, שיער, הבעות ואיפיון, על בסיס הדמויות מסדרת הקומיקס המצליחה "הגיע הזמן". ועוד.

 

קומיקס זאגור
קומיקס זאגור | צילום: ויקיפדיה

 


מיוחד: רייברים מושיטים יד - מסיבת תרומה לילדים חולי סרטן

 

איפה: Gango Bar, לשינסקי 22, ראשון לציון

מתי: 10.08, פתיחת דלתות בשעה 22:00

 

קהילת הרייברים של ישראל - "Ravers Of Israel" במסיבה באווירת חזרה מטומורולנד 2017 כש-100% ההכנסות ממכירת הכרטיסים יועברו לעמותת להושיט יד הפועלת למען ילדים חולי סרטן. להושיט יד מסייעת לאלפי ילדים חולי סרטן בישראל מכל הבתי חולים בארץ , העמותה מושיטה לכל ילד ומשפחה ויחד משתדלים לתת מענה לכל צורך ולכל מקרה לגופו.

 

באירוע ינגנו מספר DJ'S מקומיים: Yaron Mor שיעיף את הקהל עם סט פיוצ'ר האוס, Itay Ithzaki ינגן סט האוס טהור, Hoox (דור דקל) יביא את הגרוב לאירוע וA!nt That All (אור גילן) יביא את הצד המחוספס של המוזיקה האלקטרונית עם סט דאבסטפ וטראפ.

מחיר: 55‏₪

 

*כל ההכנסות ממכירת הכרטיסים יועברו לעמותת להושיט ילד הפועלת למען ילדים חולי סרטן*

 

לפרטים נוספים וכרטיסים לחצו כאן