הסדרה הכי (לא) פוליטיקלי קורקט חוזרת לעונה שניה

ההצגה שתיקח אתכם לנבכי חיי הנישואים, פואטרי סלאם בבית ביאליק, הפיקסיז מופיעים בקיסריה ואיסה ריי חוזרת בעונה שניה • כל ההמלצות לבילוי השבוע

לא בטוחה
לא בטוחה | צילום: צילום מסך -

לא בטוחה


טלוויזיה: "לא בטוחה" חוזרת בעונה שניה

מתי: 25.07.17

איפה: ב-HOT HBO וב-HOT VOD וב- סלקום tv

"לא בטוחה" ("Insecure") היא קומדיה צעירה ובועטת של HBO, מבית היוצר של כוכבת הרשת השנונה איסה ריי, יוצרת "Awkward Black Girl" (עם למעלה מ-20 מיליון צפיות ביוטיוב) שתככב בקרוב בסרט החדש "Empress of Serenity" לצידו של ביל היידר. הסדרה, שמאחוריה עומדים גם השואוראנר פרנטיס פני ("ברוקלין תשע-תשע") והבמאית זוכת הגראמי מלינה מטסוקאס, חוזרת לעונה שנייה שתשודר בסמוך לארה"ב ב-HOT HBO.

"לא בטוחה" עוקבת אחרי החברות הטובות איסה (ריי) ומולי (איבון אורג'י) בניסיונותיהן למצוא את דרכן בעולם - דרך החברות ביניהן, החוויות הגזעניות והמצוקות השונות אותן הן חוות. העונה השנייה נפתחת במקום שבו הסתיימה העונה הקודמת, כשאיסה מנצלת את ההזדמנות לחקור את חייה כרווקה אחרי הפרידה מלורנס (ג'יי אליס, "הסקס של מאסטרס", "משחקות את המשחק") - שבעצמו מגלה כי עולם הדייטינג הוא לא מה שציפה. הזדמנות בלתי צפויה בניו יורק עשויה לסכן את יחסיה החדשים של איסה עם חברתה לעבודה, פרידה ליסה ג'ויס ("בילי ובילי"), בעוד שתהליך השיפור העצמי של מולי מערער את מעמדה במשרד עורכי הדין שבו היא עובדת.

 

"לא בטוחה" היתה מועמדת לפרס "גלובוס הזהב" בעונתה הראשונה וזכתה לציון המושלם 100% באתר הביקורות Rotten Tomatoes. העונה ישובו נטשה רות'וול (תסריטאית עבר ב"סאטרדיי נייט לייב") ואמנדה סילס ("שוטר וחצי") לגלם את חברותיהן של מולי ואיסה, בעוד שילאן נואל ("The Hustle") יחזור לתפקידו כדניאל, האקס של איסה.

 

ד

צוותא


במה: "ערב שקופיות"
איפה ומתי: יום חמישי 27/07/17, 21:00, צוותא 3
תמונות אינטימיות מחיי עשרים שנות נישואין - מסע בנבכי גבריותו השבירה של בעל, אב ובן בתיעוד אישי וחושפני. כיצד הוא מתמודד עם משבר גיל הארבעים, השחיקה בחיי הנישואין, קשיי ההורות ושאר התסמינים האופייניים. דרך הנשים בחייו אנו נחשפים לזיכרונות ולזמנים, המתערבבים זה בזה כמו זרם תודעה ממעמקים הפורץ בהבהובים מפתיעים.
מחזה ובימוי: יפתח קליין
שחקנים: אלישבע וייל, אסתי קוסוביצקי, טלי שרון, יפתח קליין
מחיר: 70 ש"ח

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן

דיקהלה

פואטרי סלאם

 


מיוחד: פואטרי סלאם בבית ביאליק!

איפה ומתי: בגינת בית ביאליק, רח' ביאליק 22 , תל-אביב ביום חמישי ה-27 ביולי ב- 20:00 בערב


חגיגה פואטית של מילים, תווים ומקצבים באירוע מיוחד לסיום העונה הספרותית של בית ביאליק. שלושה משוררים ולשונם המושחזת במבחר קטעי ספוקן וורד, שירת רחוב, נבואות זעם ומונולוגים מנבכי מוחם הפואטי. יחד עם מוסיקאי קשוב, ספונטני ודינמי, הם יצרו מפגש חד פעמי של מילים וצלילים. הופעה ייחודית של קצב ולחן מאולתרים לטקסטים שזוכים לביצוע חדש ומרגש.

***
פואטרי סלאם הוא פורמט בינ"ל של תחרות קטעי שירה מדוברת, שהופיע לראשונה בשיקאגו ב-1984 באירוע שארגן המשורר מארק סמית' אשר לו מיוחסת המצאת הפורמט. בתחרות מופיעים כמה משוררים המקריאים שירה מודרנית בעלת מאפיינים דיבוריים שמזכירים היפ-הופ וראפ. לפני תחילת המופעים נבחרים חמישה שופטים שהם אקראיים ובלתי משוחדים, המנקדים כל קטע על סקאלה שבין 1 ל-10.

 

בהשתתפות:
אריק אבר, ענת אלינב, גלעד בלום
מוזיקאי
יובל בילגוראי

האירוע יתקיים בגינת בית ביאליק,
רח' ביאליק 22 , תל-אביב
ביום חמישי, ד' באב תשע"ז, 27 ביולי 2017
20:00 תחילת הערב

הכניסה חופשית!
מס' המקומות מוגבל . יש להירשם מראש

איילת ביתן שלונסקי, אוצרת ראשית ומנהלת מתחם ביאליק
יקיר בן-משה, עורך ספרותי בית ביאליק

 


עדות

פואטרי סלאם
פואטרי סלאם | צילום: צילום מסך -

הפיקסיז


מוזיקה: הפיקסיז בישראל

איפה ומתי: 25 ו-26 ביולי, אמפיתיאטרון קיסריה


עם קיץ גדוש בהופעות, ההרגשה היא כאילו היינו בירה אירופאית מן המניין, חסרת גבולות ומלאה בהופעות מקיר לקיר. מכירת הכרטיסים המהירה למופע של הפיקסיז מוכיחה שהקהל הנאמן אינו מוותר על הלהקה האהובה עליו, והפיקסיז לא מוותרים על האהבה הגדולה של הקהל הפיקסיז נוחתים אצלנו כחלק מסיבוב ההופעות של אלבומם האחרון HEAD CARRIER אותו הם מגדירים כסטירה לפרצוף כמיטב המסורת הפיקסיזית.

זאת ההזדמנות האחרונה לכולם לראות ולשמוע מקרוב את בלאק פרנסיס, ג׳ואי סנטיאגו, דייויד לוברינג ופז לנקנטין עם בריזה מהים באחד הלוקיישנים עם חוויית הצפייה הטובה ביותר בארץ. סיפור האהבה של הפיקסיז עם ישראל ארוך ומורכב, אבל מי שזכה לראות אותם על הבמה בבלומפילד ב- 2014 לא ישכח את הניצוצות שעפו שם. אחרי 30 שנה הם נשמעים טוב מאי פעם, מדויקים כמו חץ בלב.

 

הפיקסיז, נחשבת לאחת הלהקות המשפיעות ביותר בעולם בז'אנר הרוק האלטרנטיבי האמריקאי, ודור שלם של אמנים גדל עליה גם כאן. אלבומיהם "דוליטל" ו-"סרפר רוזה" זכו למעמד קאלט והכו גלים שנים ארוכות אחרי יציאתם והפיקסיז הפכו לתת- ז'אנר של עצמם, עם סאונד ייחודי שגרם לטובי האמנים לנסות ולשחזר וללמוד ולסמפל, אבל המקור נשאר המקור.

 

רוזנפלד


מוזיקה: רון רוזנפלד במופע בכורה

מתי: פאפאיתו, סלמה 29 ת"א, 27.07 שעה 21:00


רון רוזנפלד יוצר, מפיק, מלחין וזמר עצמאי, ממייסדי הלהקה פורצת הדרך "פורטרט", חלוצת הגרוב והפאנק של המוזיקה הישראלית, חוזר להקפיץ אתכם עם מופע חדש קייצי אנרגטי ובארומה מולקולרית.

המופע ישלב ממיטב להיטי "פורטרט" ("הכל מבינה" , "עד אליך" , "ואתם רוקדים" ועוד) לצד חומרים חדשים מאלבום סולו ראשון שבדרך.סינגל הבכורה מתוך האלבום " לשם מה" התקבל בהתלהבות וזכה להשמעות רבות בתחנות הרדיו ואף לווה בקליפ מושקע בו התארחו החברים איל קיציס, לירז צ'רכי, סיגל שחמון וסנסציית הרשת אליעד מלכי.

בימים אלה השתחרר סינגל שני ה-Dna שלך. מופע ראשון יוצא לדרך. אורחים במופע: לירון בן שמעון,שחר נהרי (התבלינים).