רקדני הרחוב הכי טובים בישראל נפגשים באירוע מיוחד

הזמרת המוכשרת במופע חדש, מחווה ללאונרד כהן וגם: פסטיבל תרבות רחוב בתל-אביב • כל ההמלצות לבילוי השבוע

רקדנים ברחוב
רקדנים ברחוב | צילום: צילום מסך

תאגד


מוזיקה: "Easy Life" - מארינה מקסימיליאן בסיבוב הופעות חדש

מתי: 17.07.17

איפה: זאפה תל-אביב

 

שנה וחצי לאחר תום סיבוב ההופעות המצליח Step Into My Worldשליווה את אלבומה הראשון, ולאחר ששחררה השנה את אלבומה השני "ארמונות עשן", הזמרת מארינה מקסימיליאן חוזרת לסחוף את הקהל עם סיבוב הופעות חדש.

המופע החדש, ,Easy Life משלב בין העולמות המוזיקליים העשירים והמגוונים של היוצרת הורסטילית והמוערכת.

 

מעולמה הקלאסי לעולמה העדכני דרך שירים מאלבום הבכורה "Step Into My World"ושירים מאלבומה השני "ארמונות עשן", בעיבודים חדשים פרי שיתוף פעולה מסקרן עם אסף אמדורסקי, המפיק המוזיקלי של המופע החדש.

על הבמה ילווה אותה הרכב מורחב הכולל נגנים משובחים וזמרות ליווי.

גיטרות וסינטי: יונתן אלבלק, תופים: אביב כהן, קלידים וסינטי: דני עבר הדני.

 

 

*סולדאאוט*

ד

דיקלה


במה: "תשוקות"

מתי: 19.07.17, 21:00
איפה: צוותא 2, תל-אביב

מה עושה אשה כששתי התשוקות הגדולות בחייה לא יכולות להתקיים בו-זמנית? האם הניסיון לשלב אימהות וקריירה של אמנית הוא כישלון ידוע מראש, או מאבק שבו אחת מהשתיים המגולמות באמנית חייבת להפסיד?
במאית ושחקנית: שרון בורשטיין-ביצ׳צ׳י
מחיר: 50₪
פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן

דיקהלה

"תשוקות" | צילום: יחצ

עדות מקומית

 


מיוחד: פסטיבל תרבות הרחוב ה-14


מתי: 20.07.17, החל מ-20:00

איפה: דיזינגוף סנטר


דיזנגוף סנטר יארח את הפסטיבל האורבני התוסס המיועד לבני הנוער ולכל המשפחה יציע הזדמנות חד פעמית לצפייה באלופי העולם בברייקדאנס מקוריאה, שמגיעים במיוחד לישראל.

 

רקדני הרחוב הכי טובים בישראל, שופטים ורקדנים בינלאומיים, מאות רקדני ברייקדאנס, זמרי ראפ, תקליטני היפ-הופ (D.J) רקדני היפ הופ ומגוון סגנונות של ריקודי רחוב, מופע תאטרון מחו"ל של אלופי העולם בברייקדאנס מדרום קוריאה, הרכב - "JINJO CREW".

פעם בשנה אמני תרבות הרחוב מכל הארץ מתכנסים במקום אחד, השנה כולם מגיעים באופן טבעי לדיזנגוף סנטר, המשמש המשך ישיר לרחוב המרכזי של תל אביב. האמנים נמצאים בכל שכונה ובכל עיר בישראל, מעטים זוכים לראות את התרגילים המדהימים שהם מבצעים, הרחוב הוא זירת הפעילות שלהם, אך אין להם במה רשמית להציג עליה את היכולות המרשימות שלהם. בפסטיבל תרבות הרחוב לקהל יש הזדמנות לבוא ולראות תרבות רחוב אותנטית שהיא חלק מאורבניות עולמית.

האירוע המרכזי בפסטיבל - ""Battle Of The Year - "מוקדמות אליפות העולם בברייקדאנס 2017": התחרות בעלת שם עולמי ומוגדרת כליגת האלופות של הברייקדאנס. שופטי ברייקדאנס בינלאומיים יגיעו מחו"ל לשפוט בתחרות שהיא למעשה המוקדמות לאליפות העולם. הזוכים ייסעו לגרמניה לייצג את ישראל מול ההרכבים והרקדנים הטובים בעולם. בתחרות משתתפים הרכבי ברייקדאנס מכל הארץ שנלחמים על התואר היוקרתי של אלופי ישראל, במרוצת השנים התחרות הפכה למסורת נפלאה שבמסגרתה נותנים במה לרקדנים צעירים והזדמנות להגשים חלום בייצוג מדינתם בפני כל העולם.

בשעה 20:00 - מופע תיאטרון אורבני - הרכב גינגו - Crew Jinjo - לפסטיבל מגיע מדרום קוריאה הרכב ברייקדאנס מטורף בעל שם עולמי שנחשב כיום לכאחד ההרכבים הטובים בעולם. ג'ינג'ו פירושו "אש בוערת", הם החלו לרקוד כצוות בשנת 2001, וזכו להכרה עולמית ולהצלחה לאחר שהצטיינו בכל התחרויות הנחשבות בעולם הריקוד. ההרכב מונה לא פחות מ-11 רקדנים מקצועיים, הידועים במופעים דינמיים המשלבים עבודת צוות וכוריאוגרפיה ייחודית. בשנת 2014 הם קיבלו את פרס משרד התרבות, ספורט ותיירות בקוריאה.

Battle of The Year Israel 1vs1"" ("קרב השנה" יחידים 2017) - אליפות ישראל בברייקדאנס ליחידים שבה יוכרז אלוף ישראל בברייקדאנס. מכל רחבי ישראל מגיעים רקדני ברייקדאנס שהולכים להילחם ראש בראש בקרבות הכי חזקים שתראו בתחום הריקוד, המנצח באליפות יוכתר כאלוף ישראל ויטוס לייצג את ישראל באליפות העולם בברייקדאנס שתתקיים בגרמניה. שופטי התחרות- Crew Jinjo.

 

*הכניסה חופשית*

 


עדות

פסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי ה-14
פסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי ה-14 | צילום: Jinjo Crew

בת שבע


מיוחד: בשר ורוח - מוזיקה, שירה ושיחה על פי לאונרד כהן


מתי: 20.07.17, 20:00

איפה: מרכז נווה שכטר, רחוב שלוש 42, תל-אביב יפו


נווה שכטר, מרכז לתרבות ואמנות יהודית, יקיים את אירוע "בשר ורוח" - מוזיקה, שירה ושיחה על פי לאונרד כהן.
איש התקשורת קובי מידן והזמר-יוצר איתי פרל חוברים לרב ד"ר אהרון גלזר לערב אינטימי שמספר את סיפורו של לאונרד כהן: היהדות, הבודהיזם,

הנשים, הכתיבה, הסמים והאלכוהול, ההצלחות והכישלונות והפריחה המאוחרת בקריירה המופלאה בת שבעה עשורים. במהלך הערב יישא דברים הרב ד"ר גלזר, מחבר הספר Tangle of Matter & Ghost, אודות השקפתו הפוסט-חילונית של לאונרד כהן בשיריו, המיסטיקה היהודית ועוד.

 

מחיר: 50₪

 

כרטיסים ניתן למצוא כאן

סינמטק

 


סרט: מדינת הגמדים


מתי: במהלך חודש יולי

איפה: סינמטק תל-אביב

 

אחרי שהוצג בפסטיבלים רבים בארץ ובעולם, זכה לשבחים ופרסים, סרטו העלילתי הראשון של יניב ברמן "מדינת הגמדים" עולה להקרנות מסחריות. ברמן, שסרטיו "שלום פלוגה א'" ו"גם ילדים התחילו קטנים" זכו לעניין רב, מציג סרט מורכב, פילוסופי שעוסק בשאלות מוסריות. ארבעה ילדים בגילאי ביה"ס היסודי מתגוררים בשכונה של אנשי קבע. לחבורה יש מחנה סודי בשטחו של בסיס צבאי נטוש. כשפורצת מלחמה האבות נשלחים לחזית והאימהות צמודות לדיווחי החדשות. כאשר הילדים חוזרים אל המחנה שלהם, הם מגלים שני חיילים המסתתרים בשטחו.

בין הילדים לחיילים, בגילומם של עופר חיון ("להיות איתה", "אופוריה", "פולמו" ו"הלהקה האחרונה מלבנון") ומאור שוויצר ("גאליס", "פולמון", "חצויה" ו"פרופיל 64") מתפתחת מלחמה. הילדים מבקשים להשיב לידיהם את המחנה, בעוד החיילים מחפשים בו מקלט. הילדים, שהתחנכו על ברכיהם של אנשי הצבא, מכירים רק דרך אחת להשיג את מבוקשם, והחיילים, המעוניינים להתחבא, נקלעים לסיטואציה שבה דווקא הם הופכים לניצודים. הסרט הוצג בפסטיבלי הקולנוע של וורשה, רומא, שנגחאי, טאלין, חיפה, בנגלור, זלין, בוגוטה ועוד.

הסרט זכה בפרס הבמאי בטביליסי, גאורגיה. פרס הסרט הזר ופרס הבמאי בפיניקס, ארה"ב.

לתאריכי ההקרנות בסינמטק ולכרטיסים לחצו כאן

תמונה/וידאו