התערוכה שתשים לכם את כל האמת בפרצוף

תערוכת המציאות המדומה המדוברת של השנה, הצגת פרינג' מעולה וגם: דני סנדרסון חוגג במופע ענק • כל ההמלצות לבילוי השבוע

The Enemy
The Enemy | צילום: יחצ

התרמה


מוזיקה: חברים שרים סנדרסון - חוגגים 50 שנות יצירה

מתי: 23.06.17, 14:30

איפה: היכל התרבות תל-אביב

 

דני סנדרסון, מהזמרים והיוצרים הבולטים והאהובים בישראל, האיש שטביעות אצבעותיו ושפתו השנונה שזורות בתרבות הישראלית, חוגג 50 שנות קריירה מוסיקלית.

הקריירה המפוארת שלו כוללת חברות בלהקות כגון "השניצלים", "להקת הנח"ל", "כוורת", "גזוז", "דודה", 11 אלבומי סולו, 4 ספרים, תוכניות אישיות ברדיו ובטלוויזיה וזכייה בפרס אקו"ם למפעל חיים.

סנדרסון הוא תמצית ומהות הרוקנרול הישראלי, ממחוללי המהפכה במוזיקה הישראלית, גיטריסט בחסד ואחת הדמויות המשפיעות והחשובות במוזיקה בארץ.

במופע החגיגי יארח אגדת המוסיקה הישראלית את אברהם טל, ברי סחרוף, הדג נחש, יובל דיין, עידן עמדי,
גורי אלפי, רועי בר נתן וטלי אורן ויבצע איתם את מיטב שיריו.

 

מחיר: 205-280₪

 

לפרטים נוספים וכרטיסים לחצו כאן

טהורה לעד

 


מיוחד: The Enemy - תערוכת מציאות מדומה חדשנית


מתי: 18.06.17-24.06.17, ביון השעות 10:00-21:00

איפה: מלון דיאגלב, מזא"ה 56, תל-אביב

התערוכה הבינלאומית המדוברת The Enemy  מספקת למבקרים בה חווית מציאות מדומה בשלושה אזורי סכסוך בעולם- ישראל-פלסטין, אל סלבדור וקונגו.

באמצעות טכנולוגיה חדשנית המבקרים בתערוכה נפגשים עם הלוחמים מכל הצדדים, נחשפים לעדויות מהשטח ומוזמנים לחוות את הקונפליקט מנקודת מבט חדשה

קארים בן חליפה, המשמש כצלם מלחמות ב-80 מדינות שונות כבר למעלה מ- 15 שנה, יצר תערוכה חדשנית תחת הכותרת "The Enemy" החושפת את הקהל לחוויית מציאות מדומה של קונפליקטים אמיתיים באזורי סכסוך בעולם.

 

החוויה ייחודית מציעה למבקרים בתערוכה נקודת מבט אנושית וחדשה על סכסוכים אלימים, באמצעות מפגשים עם הלוחמים מכל הצדדים.

 

מדובר בתצוגה אינטראקטיבית המשלבת לראשונה מציאות מדומה עם שחזור תלת ממדי. הודות לפלטפורמה המאפשרת סימולציה של החלל, המבקרים מוזמנים להקשיב ללוחמים, ללמוד על חייהם, שאיפותיהם ותקוותיהם, כשהם מסבירים מה מניע אותם להילחם, להגן על ארצם, על עירם ועל משפחתם. הטכנולוגיות המתקדמות מייצרות חוויה וירטואלית מלאה, כאמצעי מבע חדש בתחום היצירה הדוקומנטרית הקולנועית.

התמונות, שצולמו בשטח בזמן מלחמה, חושפים קונפליקטים מתמשכים בעולם ומצליבים בין מציאות מדומה, מדעי המוח, אינטליגנציה מלאכותית ודרך חדשה לספר סיפור ולשתף את הקהל בדרכי פעולה. הפרויקט פותח במעבדת מחשבים ואינטליגנציה מלאכותית ב-MIT(CSAIL) ותוכנתכך שהחוייה של המבקר בתערוכה תלויה גם בתשובותיו לשאלון קצר שהוא ממלא לפני הכניסה. תגובותיו של המבקר במהלך הביקור בתערוכה קובעת גם את האפילוג שיוצג בסופה.

 

מחיר: 60₪

 

 

לפרטים נוספים וכרטיסים לחצו כאן

 


גאלה קאמרי

נירוונה

 


תיאטרון: מד - דרמה אפלה


מתי: 22.06.17, 20:00

איפה: תיאטרון תמונע, שונצינו 8, תל-אביב


לוסי בת 19 היא בחורה אבודה. אמא שלה מתה לפני 3 חודשים ומאז היא נושאת בבטנה הריון לא רצוי ועל כתפיה זכרונות מודחקים מהעבר הסובבים סביב אביה החורג- מדיסון.

יום אחד, בגינה ציבורית היא מכירה נער שברח ממוסד ל"ילדים מיוחדים", מד, גם הוא קצת אבוד.
בין לוסי ומד נוצרת חברות עמוקה המצילה אותה מהבדידות. תמימותו הכובשת מכוונת אותה אל האמת המטרידה של מה באמת קרה עם מדיסון בילדותה.

בצומת הדרכים הבעייתית בה לוסי עומדת, היא נאלצת לבחור בין הנתיב השקול והנורמטיבי לבין המיוחד, אך מסוכן.
הרבה שאלות ללא מענה עומדות מולה. שאלות שהיא לא מוכנה לענות עליהן, שאלות שרק היא יכולה לענות עליהן.

 

מאת: אלדר עיני
בימוי: מיקי מבורך
עיצוב תנועה: גל אייזנמן
מוסיקה: איתמר מירון
שחקנים: עומרי לוי, יאיר נשר, תמרי שחר

 

מחיר: 65₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 


תמונה/וידאו

"מד" | צילום: גל אייזנמן

מוזיקה


טלוויזיה: עלילות טוקיו

מתי ואיפה: 20.06.17, שעה 22:00 ב-YES דוקו ובכל שעה ב-YES VOD
התחרות הרשמית - פסטיבל סאנדנס 2017

להקות בנות ומוסיקת פופ טראשית הפכו בשנים האחרונות ביפן לתופעה תרבותית נרחבת, שמוּנָעת מאובססיה למיניוּת של נשים צעירות ומפופולאריות האינטרנט.
הכירו את רי-רי: אלילת טוקיו שמְצָרפת אותנו אל מסעה לעבר התהילה. הכירו גם את "האחים" שלה: חבורה של מעריצים מושבעים, גברים מבוגרים שמקדישים את חייהם למעקב אחר כל פעילות של אלילתם - בעולם הוירטואלי ובעולם האמיתי.
התופעה הזו - של גברים מבוגרים שעוזבים את עבודתם רק כדי לעקוב אחר האלילה שלהם - שבעבר נחשבה בחברה היפנית לתופעת שוליים איזוטרית -- הפכה למיינסטרים, תוך שהיא מדגישה את הניתוק הגדל והולך בין גברים ונשים בחברות היפר-מודרניות.
עם מבט פרובוקטיבי לתעשיית הפופ היפנית (שאלילותיה נעשות צעירות יותר ויותר), למעריצים הגברים אליהם היא מכוונת, ולאידאל היופי הנשי המסורתי, מתעמתת הבמאית קיוקו מיאקה עם דינמיקת הכוחות המגדרית שמשנה את פניה של החברה הזו.
בימוי: קיוֹקוֹ מיאקֶה (90 דק', יפן/אנגליה , 2017)


מותר לאהוב מדיה

אודיסאה


אודיסיאה בחלל - מסע לילי בסינמטק

 

איפה: בסינמטק תל אביב

מתי: יום חמישי, 22.6.17, פתיחת דלתות: 21:30


לציון 40 שנה ליצירת המופת של סטנלי קובריק ׳2001: אודיסאה בחלל׳ הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים, יערוך אירוע שוטטות לילי בסינמטק תל אביב שיכלול הופעות, הרצאות, וידאו ארט, שירה, פרפורמנס ועוד. במסגרת הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים, תתקיים מחווה לילית ל"אודיסיאה בחלל" האפוס המפעים של סטנלי קובריק. נדירות היצירות שנשארות מרתקות ורלוונטיות גם עשורים לאחר יצירתן , שעדיין מאתגרות ומרגשות את הצופים.

 

בליל ה-22 ביוני, כשהפלנטות יסתדרו בדיוק על הציר הנכון, יזרח האור הבין-כוכבי על סינמטק תל-אביב, שיתמלא ביצירה, ספק וחופש - אתם מוזמנים לאודיסיאה בחלל, לשיטוט לילי מסעיר בסינמטק במהלכו אמני מוזיקה, פרפורמנס, שירה, וידאו ואמנויות ויזואליות שונות יציגו בפני הקהל פרשנויות יצירתיות לשאלות בין מדע לרוח, בין אדם למכונה, בין הפרה-היסטורי לעתיד לבוא:

מוזיקה
ZIV // חומר אפל // Xen // המסך הלבן // Karma She // PLAYDEAD

 

VJ
כרמי דרור // Cookie Moon // נדב דירקטור // יוני פזי

 

תערוכה
אלה ספקטור // אורן פישר // כרמי דרור // מיה ברן // דונה וינברג // הגר שפירא וקרן רווה (פלנטריום לוינסקי) // אבנר עמית // ד״ר עידו הרטוגזון // הינדה וייס // תומר גלוסקינוס // יונתן כהן הופה // עודד ברנח // ניר שקד

 

פרפורמנס סאונד
חן פרייס ומתן פוקס

 

הרצאות
ד״ר שמוליק דובדבני // ארז דבורה // חן שיינברג // ד"ר מוטי פרידמן ועוד

 

מכירה מוקדמת של כרטיסים : 40 ש״ח במקום: 55 ש״ח https://goo.gl/tpkXHO

 

אנגלברט


אנגלברט המפרדינק בישראל


איפה ומתי: תיאטרון ירושלים (19.6), ובהיכל התרבות בתל אביב (20.6)


"אנגלברט המפרדינק" (שם במה שניתן לו בשנת 1965 על ידי אמרגנו דאז, גורדון מילס, על שם מלחין גרמני מהמאה ה-19) נחשב לאחד הסטארים הגדולים בסוף שנות ה-60 וה-70 עם לא מעט קלאסיקות קיטש מתוקות שעד היום מתנגנות ללא הרף בכל תכנית נוסטלגיה שהיא. הוא נחשב לאחד מזמרי הפופ המצליחים בכל הזמנים בבריטניה וגם כיום, בגיל 81 המופלג, מוסיף להופיע ולמלא אולמות.

 

השבוע יגיע המפרדינק, בפעם השלישית בחייו, לסיבוב הופעות בישראל שחיבקה אותו ובעיקר את שיריו לאורך השנים ויבצע את כל הלהיטים מ- Please Release Me ו- Man Without Love ועד ל- The Last Waltz ו- The Way It Used To Be.