רוד סטיוארט בישראל: אחת ההופעות המרגשות

בגיל 72 עלה רוד סטיוארט על במת פארק הירקון והוכיח לכולם שהוא חי ובועט בהופעה שהפנטה ושלהבה את הקהל שיצא מסופק

רוד
רוד | צילום: ליאור כתר

רק חודש עבר מאז הפעם האחרונה בה המה הפארק מהמוני אנשים מרוגשים, שנהרו להופעה של ארוסמית' וקיבלו את סטיבן טיילר בן ה 69, שר בלוז על הבמה, מרדים בחלק מהזמן את הקהל שחלקו יצא עוד לפני הזמן ובעיקר מרייר על בר רפאלי.

 

להופעה של רוד סטיוארט בן ה 72 שהתקיימה אמש (רביעי)  בפארק והייתה קטנה יותר, הגיע קהל הטרוגני בכל הגילאים, שחשב שאולי תהיה כאן שוב אכזבה, אך יצא בסופו של הערב מרוגש ומופעם, מלא אדרנלין, מאחת ההופעות המצוינות שהיו כאן בשנים האחרונות.

 

הפעם הסאונד לא אכזב

בשעה תשע בדיוק, כיאה לסר בריטי מנומס ומדוייק, עלה רוד סטיוארט על הבמה, בשיער בלונד קוצני, וחליפה לבנה, שזוהר ארגוב היה רק חולם להופיע איתה בימיו הגדולים. כשלצידו קאסט של רקדניות סקסיות, שיודעות גם לשיר ולנגן, פתח סטיוארט את המסיבה עם השיר " having a party" בקולו הצרוד, שלא נשחק עם השנים,  ובענטוזי אגן, שרק הוא חתום עליהם.  הוא המשיך עם "some guys", "tonight's the night" וכמובן לא פסח על אחד השירים הכי מוכרים שלו "Maggie". וכל זה בזמן שהוא רוקד, מפלרטט עם הקהל ועם הרקדניות ומצליח לא לזייף אפילו פעם אחת.

 

כנראה, שהסאונד שהפעם היה באמת מוצלח והוידאו ארט הצבעוני והמושקע ברקע, תרמו להרגשה, שאנחנו בהופעה בוומבלי. גם  מזג האוויר הנעים, שאינו אופייני לאמצע באמצע חודש יוני, תרם לאווירה נינוחה ולא לחותית מדי של הקהל ואף של סטיוארט, שאמנם הזיע בכל חליפות הזהב והפייטים שהחליף בין לבין, אבל בלי להרגיש כמו סמרטוט סחוט.

 

[brightcove_iframe video_id='ch10archive_celebs140617stuart_1800' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_x8if8xqu' duration='103'']

טיפול זוגי באמצע ההופעה

את החלק הרומנטי, שבו ניצל סטיוארט לשבת על כיסא הבר עם זמרות הליווי ורמקול ולנוח, הוא פתח עם אחד השירים המרגשים שלו "first cut", המשיך עם "ohh la la" וכאשר הקהל היה כבר משולהב, דקה לפני האורגזמה, הוא הביא אותה בשלושה שירי פנתיאון, "you're in my heart", "I Don't Want To Talk About It" וסיים עם "have i told you lately", ששהעלה את מפלס הרטיבות של זוגות רבים וגרם לאחרים להתחבק ולהיצמד אחד לשנייה, לשיר את כל המילים, להצטמרר, להזיל דמעה ולהיכנס לפרץ של נוסטלגיה, לאחר שלא עשו זאת כבר שנים. אין ספק, שמיטות זוגיות רבות זכו לעדנה מחודשת אתמול בלילה בזכותו של סטיוארט, שמעבר להיותו אליל פופ, סיפק לנו גם סוג של טיפול זוגי ב 300 ₪.

 

בשלב הזה, כאשר כולם היו מהופנטים ואף אחד לא העז לחפש בירה ב 30 ₪ בבר או לבדוק הודעות של קבוצת כיתה ה 3 בוואטסאפ, החליף סטיוארט את החליפה האחרונה שלו לערב וחזר לחלק האחרון של ההופעה ולשירים הקצביים. השיא של הערב היה ב" stay with me", ושם הוא הוכיח שהוא עדיין חי ובועט תרתי משמע, כאשר החל לבעוט כדורי רגל לקהל הישראלי, שכל כך אוהב שמשתפים אותו כמו ילד קטן, תוך כדי שהוא עט על כל כדור שנזרק אליו כמו רווקה שנלחמת על זר פרחים שזרקה הכלה.

 

את הערב חתם בשיר המזוהה איתו ביותר, "i am sailing" והעלה לבמה את הדיווה הנשית והמקבילה הייצרית שלו, ריטה, הבר רפאלי של ההופעה, אך בניגוד אליה, היא כמובן יודעת לשיר. הדואט המרגש חתם את ההופעה המדהימה של סטיוארט, ששלח את הקהל הביתה ללא הדרן, אך עדיין עם סיפוק וחיוך על השפתיים.

 

[brightcove_iframe video_id='ch10archive_bidur150617rod1_1800' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_5i2ifkwt' duration='97'']

צילום וידאו: איריס לוי