שיגעון הביטלס מגיע לחיפה

50 שנה לסרג'נט פפר בחיפה, סדרת דוקו מרתקת ב-YES וגם: אוכל גורמה פוגש מוזיקה טובה בזאפה • כל ההמלצות לבילוי השבוע

The magical mystery tour band
The Magical Mystery Tour Band | צילום: יח"צ

טהורה לעד

 


מיוחד: Chef & Show - גידי גוב וישראל אהרוני


מתי: 14.06.17 , פתיחת דלתות: 20:15, תחילת מופע: 22:00

איפה: כרם ברקן


קבוצת זאפה מרחיבה את פעילותה התרבותית בארץ ומצרפת למשפחת מועדוני הזאפה את כרם ברקן, מתחם הופעות ואירועים ייחודי ומרהיב ביופיו, שיארח על בימתו מידי חודש את מיטב האמנים בארץ, כמיטב המסורת של מועדוני הזאפה.

 

Chef & Show מציע שילובים חד-פעמיים בין אמנים ושפים מובילים, אשר יכינו מספר מנות ספיישל, לצד יינות האיכות של יקב ברקן, בנוסף לתפריט הקבוע של המקום, המוצע לפני תחילת המופע המוזיקלי.

 

ב-14.06 ישראל אהרוני יציע מנות שף מהמטבח האסייתי של ישראל אהרוני- איזון טעמים מדויק, טריות ורעננות ברורים, וקלות שמתכתבת עם טרנד האוכל הבריא של הזמן הזה. הארוחה תלווה ביין פינוטאז' special reserve של יקבי ברקן ותלווה בהופעה של גידי גוב שיבצע את שלל שיריו באווירה כיפית, מצחיקה ומרגשת ובחן האופייני רק לו.

 

כרטיסים: SOLD OUT

 


המסע המופלא
המסע המופלא | צילום: צילום מסך-

התרמה


טלוויזיה: "ההבטחה: רצח מאהבה"

 

מתי: 11.06.17-13.06.17

איפה: YES דוקו ו-YES VOD

 

דוק אביב 2017, סדרת פשע אמיתי חדשה בשלושה פרקים.

הם היו זוג רגיל - ינס סורינג, הבן החנון של דיפלומט גרמני ואליזבת' הייסום, ביתם היפה והמוכשרת של מנהל מצליח בתעשיית הפלדה ואשתו האמנית. הגילוי של גופותיהם של הוריה של אליזבת', שנרצחו בצורה ברוטלית בביתם, החרידה את הקהילה השלווה בוורג'יניה והעלתה מיד את החששות מפני רוצח סדרתי באזור.

אך החשדות הופנו במהרה אל ינס ואליזבת' לאחר שהתברר שברחו מהארץ, חצו את אסיה ואירופה, השאירו אחריהם שובל של מכתבי אהבה ולבסוף נחתו בבריטניה, שם נעצרו על שימוש בצ'קים ללא כיסוי.

הסדרה מלווה את סיפורם של השניים משלב הצטיינותם בלימודים באוניברסיטת ורג'יניה ועד למאסר עולם בבתי כלא המרוחקים 35 מייל האחד מהשני. מתוך שעות רבות של חומרי ארכיון שלא-נראו-כמותם, משולבים בראיונות עדכניים עם ינס סורינג ודמויות מפתח רבות שהשתתפו בחקירה המקורית ובעדויות בבתי המשפט, מתגלה הסיפור הלא-יאומן על אהבתם הקטלנית.

"אני זכאי", טען ינס סורינג ב-4 בספטמבר 1990 כשקיבל שני מאסרי עולם על רצח דרק וננסי הייסום. אף אחד לא האמין לו כשאמר שהוא הודה רק כדי להציל את אליזבת' מהכיסא החשמלי. אף אחד לא האמין לו כשטען שהבטיח לה לשאת את האשמה על כתפיו.

הפרשה המפתיעה מגיעה אל סופה הטראגי כשינס סורינג, בדיוק כמו סידני קרטון, הגיבור של צ'ארלס דיקנס בספרו "בין שתי ערים", מוצא עצמו מוסר את חייו למען אהבתו.

 

בימוי: מרקוס ותר וקארין סטיינברג

גאלה קאמרי

נירוונה

 


תיאטרון: על פסנתרים ואנשים


מתי: 15.06.17, 20:30

איפה: תיאטרון הסמטה, מזל דגים 8, יפו

 

כרמלה הלוי, פסנתרנית בעלת קריירה בינלאומית, מתמוטטת בקונצרט בשל מחלה, וכל הופעותיה מתבטלות. לבד בביתה, היא מקליטה מכתב לבניה הרחוקים ממנה ומספרת להם לראשונה סודות, ששמרה בבטן כל השנים, ואשר עומדים בבסיס יחסיה איתם.

בסיפורה חוזרת כרמלה הלוי חמישים שנה אחורה, לרגע בו החליטה להקדיש את חייה לפסנתר. היא פוגשת את עצמה כנערה התוססת כרמלינקה בת ה - 16 המתמודדת עם טרגדיה אישית, ועוברת איתה שוב דרך רגעים מתוקים מרירים ואף קורעי לב.

על הבמה שתי דמויות, שהן אחת, בנעוריה ובבגרותה. ההצגה נעה בהרמוניה בין השתיים, כשהמבוגרת מאפשרת לנערה לספר את נקודת המבט שלה להתרחשות.

ההצגה נוגעת בנושאים כגון קריירה תובענית, חשבון נפש, מערכות יחסים והתמודדות.

 

מחזה: תהלה אמתי
בימוי: דורית בר
משחק: תמי ספיבק, נופר הורביץ
מוזיקה מקורית: עיתאי סובול
עיצוב תפאורה ותלבושות: דלית ענבר
עיצוב תאורה: אדם יודינסקי

 

כרטיסים בטלפון: 03-6036381

 


תמונה/וידאו

על פנסתרים ואנשים
על פנסתרים ואנשים | צילום: סיוון הורביץ

מוזיקה


טלוויזיה: "עור רגיש" עונה 2

מתי: החל מה-13.06
איפה: HOT HBO, שעה 22:00 ו-HOT VOD

"עור רגיש" ("Sensitive Skin"), הקומדיה השחורה של HBO קנדה וחברת "Rhombus Media" (בית ההפקות של ניב פיכמן הישראלי-קנדי, מפיק "אויב" ו"על העיוורון"), נוצרה על ידי צמד זוכי ה"טוני", התסריטאי בוב מרטין והבמאי דון מק'קלר ("אתמול בלילה", "כינור אדום"), שגם מככב בתפקיד הראשי. הסדרה מבוססת על קומדיה משובחת של BBC באותו שם, אותה יצרו זוכה ה"באפטה" הוגו בליק ("אישה מכובדת") והנרי נורמל ("The Royle Family"), שמעורבים גם ביצירת האדפטציה הקנדית.

את "עור רגיש" מובילה כוכבת "סקס והעיר הגדולה", זוכת "גלובוס הזהב" קים קטרל, הנמנית גם על מפיקי הסדרה. קטרל מגלמת את דווינה, אישה שמנסה לשנות את חייה ולהיאבק במשבר גיל העמידה. בעונה הראשונה, היא ובעלה מזה שלושים שנה, אל (מק'קלר), מכרו את ביתם ועברו לדירה מודרנית בשכונה אופנתית מתוך רצון משותף לשמור על רלוונטיות ולהתחיל מחדש. לצערם הרב של בני הזוג, העניינים לא מתנהלים כפי שהם דמיינו והם נקלעים למצב שבו הם בוחנים את מי שהם היום מול מי שהיו בצעירותם, ומול האנשים שהם חלמו להיות.

העונה השנייה נפתחת חצי שנה לאחר מותו של אל מהתקף לב. דווינה מנסה להסתגל לחייה החדשים כאלמנה - היא עוברת לגור על סירה באיי טורונטו ורוקמת מערכות יחסים חדשות, אך מתקשה לעבור הלאה בשל הזיות חוזרות ונשנות של בעלה המנוח, שממשיך לרדוף אותה.

לצידם של קטרל ומק'קלר מככבים ב"עור רגיש" גם זוכת ה"טוני" ג'ואנה גליסון ("סימפוניית החיים", "לילות בוגי"), קולם פאור ("פרל הרבור", "ת'ור"), קלה בנט ("הסיפור על פי בארני"), ניקולס רייט ("וושינגטון על הכוונת"), ריק רוברטס ("רופאי אל.איי"), טום מקמנוס ("חדר") ומארק אנדרה גרונדין ("קרייזי").


מותר לאהוב מדיה


מוזיקה: ביטלמניה! המג'יקל בנד במופע הצדעה לרגל 50 שנים לאלבום SGT. PEPPER


מתי: 16.06.17, 20:15

איפה: זאפה חיפה

ברחבי העולם מציינים 50 שנים לאלבום המופת Sgt. Pepper Lonely Hearts Club Band
האירוע המרכזי בארץ- להקת המג'יקל מיסטרי טור ביחד עם מיטב האומנים חוגגים את האלבום בהופעת ענק.
במופע מיטב שירי האלבום לצד להיטי הביטלס מכל התקופות.

האלבום סרג'נט פפר, אלבומה השמיני של הביטלס, דורג במקום הראשון ברשימת 500 האלבומים הגדולים בכל הזמנים של המגזין הרולינג סטון ונחשב לאחד האלבומים המהפכניים והמשפיעים ביותר בתולדות המוסיקה.

להקת המג'יקל מיסטרי טור, הידועה בהופעות ההצדעה לביטלס ובסאונד האותנטי והמיוחד של הסיקסטיז, תנגן את כל האלבום מתחילתו ועד סופו, וביחד עם האומנים האורחים יביאו אל הבמה ביצועים מדויקים ומרגשים לשירים הגדולים מהאלבום וכן שירי ביטלס נוספים מהתקופה:
sgt pepper, a day in the life, with a little help from my friends, lucy in the sky with diamonds, getting better, strawberry fields forever, penny lane, all you need is love & more.

 

מחיר: 95₪

 

כרטיסים ופרטים נוספים ניתן למצוא כאן