לקראת פסטיבל קולנוע דרום: 5 אטרקציות בשדרות

פסטיבל קולנוע דרום, שייפתח ב-11 ביוני בשדרות, יספק חגיגה של קולנוע. אבל מה אפשר לעשות בשדרות בין הקרנת סרט אחת לשנייה? 5 המלצות לבילוי בשדרות

בר מארץ היין - יקב רמת הגולן
בר מארץ היין יקב רמת הגולן | צילום: יח"צ

 

פסטיבל קולנוע דרום מבית היוצר של בית הספר לאומנויות הקול והמסך של מכללת ספיר (או בקיצור, המחלקה לקולנוע) יתקיים ב-11 ביוני עד ה-15 ביוני בסינמטק שדרות. אבל חוץ מסרטים, הפסטיבל והדרום מציעים לכם הזדמנות להיכרות שונה. אז תתניעו את הרכב ותיסעו לדרום. אפשר גם ברכבת.

 

1. "בר מארץ היין" של יקב רמת הגולן מגיע לדרום


יקב רמת הגולן מביא את אזור גידול היין הטוב ביותר בישראל לדרום ויקים בר יין ייחודי בו יוכל הקהל ליהנות מיינות נבחרים לבנים, ורודים ואדומים שמתאימים ללילות הקיץ, ביניהם: הר חרמון מוסקטו, גמלא השמורה ויוניה שרדונה, גמלא השמורה רוזה ועוד.

 

הקונספט של "בר מארץ היין" נוצר מתוך מחשבה על הרחבת והעמקת הפעילויות והקשר שלנו עם הקהל הרחב, שוחר יין באשר הוא בכל מקום בארץ ולראשונה בתולדות "בר מארץ היין" מגיע לעיר שדרות, במתכונת מיוחדת לרגל "פסטיבל קולנוע דרום", וייקח חלק לאורך כל ימות הפסטיבל ברחבת סינמטק שדרות.

 

שעות פעילות הבר 19:00 - 23:00, מחיר לכוס יין ינוע בין 25 ל-15 ש"ח.


 

 

2. פאב שדרות


פאב שדרות ממשיך גם השנה במסורתו הקבועה ומכבד את אורחיהפסטיבל בנוכחותו גם השנה ויספק לכל מי שמבקש אלכוהול לצד הקרנות סרטים ומופעים מוזיקליים ייחודים במהלך ימי הפסטיבל.

 

ביום שני, 12.6, בשעה 21:00, יוקרן הסרט Congo Beat The Drum - שני מפיקים מוזיקליים מתל אביב נוסעים להקליט אלבום בג'מייקה עם אמני רגאיי נשכחים מן העבר ובג'מייקה הם נתקלים בתרבות שונה, מרתקת ומאתגרת. מסע מוסיקלי שלוקח את השניים לפינות הנשכחות של הרגאיי של שנות השבעים ופגישה עם הדמויות הססגוניות של התקופה.

 

יום רביעי, 14.6, החל מהשעה 19:45, יוקרנו שלל סרטים ובשעה 22:15 יהיה מופע מוזיקלי CMTL PROJECT המורכב מהרכב אינדי-רוק שהינו שילוב רב תרבותי של מוסיקאים ואמנים החוברים יחד ליצירה בווריאציות שונות.

 

 

פאב שדרות
פאב שדרות | צילום: יח"צ

 

3. "החומוס של טחינה": המסעדה הכי טעימה בשדרות


"החומוס של טחינה" מציג תפריט של מבחר מנות שאסור להחמיץ. המסעדה הוקמה ב-2010 ומאז לא נשארת ריקה בשום שעה במהלך פעילותה. אז תבואו רעבים, יהיה שווה! ואל תשכחו את הקינוח הטעים שטורף את החושים. בתיאבון.

 

החומוס של טחינה
החומוס של טחינה | צילום: יח"צ

 

4. אטרקציות לילדים


גם השנה הפסטיבל לא שוכח את הקטנים שבחבורה ויכלול פעילויות, סדנאות, והופעות לילדים שישאירו אותם פעילים לאורך כל ימי הפסטיבל.

 

ביום שני, 12.6, החל מהשעה 16:30 ועד 19:30 ייערכו שלל פעילויות - תחילה תיערך סדנת תנועה ברחבת הדשא, אחריה הצגת התיאטרון הארצי לנוער ולסיום תיערך הרקדה במקצב של עינב עולם.

 

ביום חמישי, 15.6, בשעה 17:00, תפעל מעבדת הירח שבה הילדים יצרו דמויות מגנטיות למזכרת ועוד ועוד.

 

 

ילדים
ילדים | צילום: יח"צ

 

5. ההופעה הכי מקפיצה בשדרות


ביום ראשון, 11.6, בשעה 23:00, תפתח את הפסטיבל ההופעה הכי שווה בעיר של אקו, המארחת את קרולינה. אקו היא זמרת ומפיקה מהפעילות בארץ בימינו. לצד פרויקט הדגל שלה, Tito & Echo, יצאה אקו השנה עם אלבום סולו המאגד שיתופי פעולה עם מספר מוזיקאים דוגמת אביב כהן והדג נחש. אקו צוברת תאוצה בקצב מסחררו מופיעה בכל הארץ וברחבי העולם עם הפרויקטים השונים בהם היא משתתפת.

 

 

קרולינה
קרולינה | צילום: דודי דיין