זה מה שמחכה לכם בהופעה של ג'יי באלווין

ענק הרגאטון ברעננה, פול יאנג בתל-אביב, חגיגת מחול בקטמון וגם: מחווה לאריק איינשטיין בצוותא • כל ההמלצות לבילוי השבוע

ג'יי באלווין
ג'יי באלווין | צילום: יחצ

מוזיקה


מוזיקה: ג'יי באלווין בישראל

מתי: 24.05.17
איפה: אמפי-פארק רעננה

ג'יי באלווין, הכוכב הלטיני המוביל בעולם, יגיע לראשונה לישראל להופעה אחת בלבד ב- 24 במאי 2017 באמפי פארק רעננה.

הזמר, היוצר, הראפר והמפיק מקולומביה, זכה לפני חודש בתואר הגדול בעולם הלטיני - שיא גינס לשיר הלטיני המצליח בכל הזמנים עבור הלהיט "Ginza" אשר שהה בראש מצעד ההשמעות הלטיני בארצות הברית במשך 22 שבועות רצופים.

 

ג'יי באלווין פרץ לתודעה בשנת 2013 עם הלהיט ""Ay Vamos (עבר את מיליארד הצפיות ביוטיוב) איתו כבש את מצעדי הפזמונים בכל רחבי העולם.

בשנת 2015 זכה ג'יי באלווין בתואר אלבום השנה, שיר השנה והאומן האורבני של השנה בבילבורד הלטיני ובשנים 2014 ו-2015 זכה ברציפות בתואר אלבום השנה. בשנים 2016 ו- 2017 זכה פעמיים ברציפות בתואר זמר השנה הלטיני.

ג'יי באלווין שיתף פעולה עם כוכבים פופ ידועים כמו: ג'סטין ביבר, דיוויד גואטה, פארל וויליאמס, פיטבול, ניקי ג'אם ועוד.

 

ביולי 2016 הוציא באלווין את אלבומו הרביעי "Energia". האלבום כולל את הלהיטים "Ginza" ו- "Bobo", שהפכו את J. Balvin לכוכב בינלאומי. האלבום משלב היפ הופ, פופ וראגאטון ומביא את הצבעים והקולות של רחובות העיר Medellín בקולומביה. האלבום כולל שיתופי פעולה עם: Pharrell Williams, Daddy Yankee ,Yandel ,Fuego וגם הופעת אורח של Juanes בגיטרה. חברו להפקת האלבום Sky, Mosty, Jowan והמפיק האמריקאי DVPL איתו עבד בפעם הראשונה.

 

הלהיט הגדול "Ginza" הגיע למקום ה-1 במצעדי ההורדות של iTunes ב- 18 מדינות ברחבי העולם וכבש את מצעד ההשמעות בתחנות הרדיו בארה"ב, מקסיקו, אמריקה הלטינית ועוד. לקליפ של הלהיט מעל 600 מיליון צפיות ביוטיוב והוא נחשב לקליפ הבכורה השני בשפה הספרדית הנצפה ביותר בהיסטוריה של ערוץ VEVO. הוא גם הקליפ בספרדית שהגיע בפרק הזמן הקצר והמהיר ביותר ל- 100 מיליון צפיות.

 

הכוכב הלטיני J. Balvin הפך לאמן הלטיני הראשון עם מספר ההשמעות בסטרימינג הגדול ביותר לשנת 2015. סך הצפיות לכל הקליפים שלו ב- Vevo עומד על מעל מיליארד ויש לו יותר מ-20 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות.

הלהיט "Bobo", שנכלל באלבום, זכה להצלחה גדולה מאוד בעולם, כשכבש את המקום הראשון במצעדי ההורדות של iTunes ב- 12 מדינות ואת מצעדי ההשמעות של תחנות הרדיו בארה"ב, מקסיקו ופורטו ריקו, הפך להיות השיר בספרדית שזכה למספר ההשמעות הגדול ביותר אי פעם ב- Spotify ב-48 שעות הראשונות לצאתו ונצפה יותר מ-240 מיליון פעם ביוטיוב.

 

בימים אלו יוצא הסינגל החדש ""Sigo Extrañándote מתוך אלבומו האחרון. כמו כן, שיחרר ג'יי באלווין קליפ לשיתוף הפעולה החדש שלו עם Bad Bunny בסינגל Si Tu Novio Te Deja Sola.

 

מחיר: 269-499₪

 

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

התרמה


מיוחד: טום גרין בישראל


מתי: 26.05.17, 21:00

איפה: אוזן בר, תל-אביב

 

גרין הוא קומיקאי, שחקן, ראפר, במאי, מפיק, מנחה טוק שואו ואושיית מדייה עם סגנון קומי ייחודי שנחשף לאור הזרקורים כבר בתחילת ה-90' בתכנית הפרועה שכתב והגיש ב-MTV. משם הדרך הובילה להוליווד ולשורה של סרטים ביניהם Road Trip, Freddie got Fingered, Stealing Harvard או המלאכיות של צ'ארלי. בהמשך אותה דרך הגיש פינה קומית הזויה במיוחד בלייט-נייט של ג'יי לנו בה ריאיין ואירח כמה מהיצורים המשונים ביותר שהגיעו לפריים טיים האמריקאי.

אולי הוא מוכר לכם מהקריירה שלו כראפר או מתכנית האירוח האינטרנטית שלו (היישר מהסלון של טום גרין), אולי מהשתתפותו בסדרת הריאליטי "המתמחה - עונת הסלבריטי" בה פוטר בזעם ע"י מנחה התכנית (אחד, דונלד טראמפ) כבר בתכנית השלישית. כך או כך - טום גרין הוא תופעה שקשה להתעלם ממנה. היכולת שלו לנוע בזריזות בין המטופש וההזוי לבין מונולוגים חתרנים ועמוקים א-לה ג'ורג' קרלין הפכה אותו לאחד הסטנדאפיסטים הבולטים בארה"ב.

 

מחיר: 160₪

 

כרטיסים ניתן לקנות בטלפון: 03-6215208

גאלה קאמרי

נירוונה

 


מחול: קטמוניה רייב! חגיגות 5 שנים לקבוצת המחול ק.ט.מ.ו.ן


מתי: 25.05.17, 21:00

איפה: בית אליאנס, רחוב כי"ח 5, ירושלים

 

קבוצת המחול ק.ט.מ.ו.ן והתלתליסטים מתרגשים להזמין אתכם לערב שכולו חגיגה של מחול, אמנות ויצירה איכותית בירושלים! הרמת כוסית חגיגית, הצגת עבודות מחול באוויר הפתוח בבית אליאנס, ומסיבת טכנו עד השעות הקטנות של הבוקר - בתוכה ישולבו עבודות אורחות של כוריאוגרפים שותפים: סופיה קרנץ ומעיין ליבמן שרון.

 

מאז שהוקמה בשנת 2012 על ידי הכוריאוגרף אלעד שכטר, קבוצת המחול ק.ט.מ.ו.ן חותרת לפיתוח של אמנות המחול בירושלים, מתוך אמונה שלמחול הכוח לחבר ולגשר בין התרבויות השונות בעיר. בקבוצה חברים יוצרים מדיסציפלינות שונות , אשר מחבר ביניהם הרצון לפתח, לחיות וליצור אמנות בעיר זו. ק.ט.מ.ו.ן פועלת תוך שימוש בייחודיות של ירושלים ובהשראה שהיא מעניקה לתושביה, כדי ליצור בסיס לאמנות מקומית, מורכבת, מקצועית ובעלת יכולת להעמיק ולרגש. הקבוצה מביאה למרחב הירושלמי קול רענן ועדכני, הקשור ישירות למרחב בו הוא חי. בין אמני ק.ט.מ.ו.ן: תם לב דקל, ניצן לדרמן, גלעד ירושלמי, מיכאל לוי, איתי בירי, דידי ארז ועוד.

 

התלתליסטים הם קבוצת מפיקים של מסיבות טכנו חתרניות. הקבוצה מובילה את סצינת האנדרגראונד הירושלמי עם מסיבות השלג האלמותיות וסקווטים בלוקיישנים הכי חמים בעיר. זהו שיתוף פעולה ראשון בין קבוצת המחול לבין התלתליסטים והוא טרי, סוחף ובועט.

 

סדר האירועים:


21:00 - קוקטייל פתיחה

21:30 - "נניה" - יצירת מחול מאת אלעד שכטר לארבעה רקדנים - בכורה מחודשת!
מוזיקה: רד בנד ונינט טייב | רקדנים: אלעד שכטר, ניצן לדרמן, ליטל בן חורין, גלעד ירושלמי | עיבוד: עדי חייט
נוצר במסגרת "בין שמיים וארץ"- פסטיבל למחול יהודי - 2013

22:15 - Tech it Away -
בעולם הטכנולוגי והמילולי, יצירת המחול האחרונה של אלעד שכטר לק.ט.מ.ו.ן מציעה לקחת את הצופים למסע שבוחן תקשורת גופנית, אנושית, אולי אף חייתית - ולחלוק יחד את המרחב הפיזי האמתי.
רקדנים שותפים: ניצן לדרמן, ליטל בן חורין, גלעד ירושלמי | מוזיקה: איתי בירי | גרפיקה ותלבושות: שרי טיטו | ניהול הפקה: תם-לב דקל | תאורה: דני פישוף - מג׳נטה


23:30 - מסיבת טכנו + עבודות של כוריאוגרפים אורחים

 

מחיר: 50₪ במכירה מוקדמת, 60₪ באירוע

 

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 


תמונה/וידאו

"נניה" | צילום: יחצ

טהורה לעד

 


מיוחד: האופרה שרה צוותא: אריק איינשטיין

מתי: 24.05.17

איפה: צוותא 3, תל-אביב

 

ערב מחווה בו יבצעו סולני האופרה את מיטב הלהיטים הגדולים של אריק איינשטיין שמהווים במובנים רבים ההיסטוריה המוסיקלית של עם וארץ ישראל.

בין היתר יבוצעו: ליל סתיו, יושב על הגדר, ערב מול הגלעד, סע לאט.

 

 

מחיר: 140₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 


מותר לאהוב מדיה

אריק איינשטיין
אריק איינשטיין | צילום: צילום מסך - ערוץ 10

מוזיקה: פול יאנג בישראל


מתי: 21.05.17, תחילת מופע: 21:00

איפה: היכל התרבות, תל-אביב

אליל הפופ הבריטי האהוב פול יאנג חוזר להופעה בהיכל התרבות קצת אחרי יציאת אלבומו החדש, הראשון מזה עשרים שנה, יאנג יבצע את להיטי הענק: Wherever I Lay my hat, Come back and Stay, Every Time You Go Away, Love of the common people, Sensa une Donna ועוד.

 

יאנג ממשיך לכתוב, ליצור ולהופיע ברחבי העולם, ב 2016 יצא אלבומו האחרון Good Thing עמו יגיע גם לארץ. יאנג ביקר בישראל בהצלחה מרובה ב 2009 וב 2010 ומאז הקהל המקומי לא הפסיק להתגעגע. בשנים האחרונות הוא מופיע ברחבי העולם, בעיקר עם הרכב הטקס-מקס Los Pacaminos אותו הקים ב 1993, הרכב שהחזיר אותו למקורות ולמוזיקה שתמיד אהב.

 

מחיר: 199-449₪, כרטיסים ניתן לרכוש כאן