אביתר בנאי מגיע לירושלים עם מופע סולו חדש

בנאי בפגישה אישית בירושלים, תערוכה מיוחדת בתל-אביב, וגם: חגיגה של סרטים דוקומנטריים ללא תשלום בתל-אביב • כל ההמלצות לבילוי השבוע

אביתר בנאי
אביתר בנאי | צילום: יח"צ

מוזיקה


מוזיקה: אביתר בנאי בהופעה

מתי: 11.05.17, תחילת מופע: 22:00
איפה: זאפה ירושלים

אביתר בנאי מזמין אתכם לפגישה אינטימית עם השירים החדשים מהאלבום החדש "לשונות של אש". "פרגולה" - השיר הראשון מהאלבום, כבר כבש את המצעדים ואת המדיה התקשורתית.
גם השירים האחרים באלבום, שאותם יציג בנאי במופע, עוסקים בפשטות וביופי של חיי היומיום לצד הקשיים שבהם, במאבקים האינסופיים שבין הגוף לרוח, בחיפוש התמידי, ובכוחה המנחם והמציל של האהבה. אביתר נוגע בכל אלה בדרכו המיוחדת ושובת הלב.
במופע הסולו של אביתר בנאי, רק עם גיטרה ופסנתר, הוא נוגע בראשית השירים, החדשים והמוכרים, ומציג אותם לקהל כפי שהיו ברגע לידתם - עירומים וחשופים, קרובים אל הלב.
מחיר: 124₪, 114₪ לחיילים/סטודנטים
כרטיסים ניתן לרכוש כאן

התרמה


תערוכה: חדר מילוט - Escape Room

מתי: 11.05.17-02.09.17

איפה: מוזיאון נחום גוטמן, תל-אביב


תערוכה קבוצתית.

חדרי מילוט הם חללים בהם מציאות דמיונית הופכת למוחשית. בחללים אלו עוברים המבקרים מהלך של התמודדות עם תעלומות שיש למצוא את פתרונן כדי להמשיך את המסע וכדי להיחלץ.

 

התערוכה מציעה למבקר להתבונן בה כאילו חלל המוזיאון הינו מעין חדר מילוט, בליבה של כל אחת מהעבודות המוצגות חבוי המניע הנסתר של האמן ליצירת העבודה. הצופה מוזמן לפענח את היצירה ולגלות את אותו מחווה אישי ההופך לאוניברסלי וחוצה גבולות.

 

מחיר: פירוט מחירי כניסה למוזיאון ניתן למצוא כאן

 

 


רייב פורים

תערוכת
תערוכת "חדר מילוט" | צילום: ניב כהן

חנוך לוין

 


מיוחד: פעולה פשוטה - פעולה כוריאוגרפית בהשתתפות הקהל בעקבות סטאבט מאטר

 

מתי: 13.05.17 - 12.05.17

איפה: מרכז תרבות מנדל, תל-אביב-יפו

 

יסמין גודר הולכת צעד נוסף במסע החקר אותו היא מקיימת בשנים האחרונות עם להקתה, של שימוש במדיום המופע - ככלי שמחבר את הקהל לעצמו ולמופיעים, כאינדיבידואלים וכקבוצה, וככלי להתבוננות על נושאים כמו הכלה, פגיעות, אינטימיות, הזדהות וחוויה חושית - בזמן אמת, כחלק מהמופע עצמו.

 

הגיבור הוא הגוף, וחווית הצפייה מתפתחת - והופכת לחווית החוויה. המופע נוצר בהשראת סטאבט מאטר- מזמור מוכר העוסק בסבלה של מרים, אמו של ישו, בראותה את בנה הצלוב, בלחן ובביצוע חי של המוזיקאית תומר דמסקי, אשר מזינה אותו באינטרפרטציה ייחודית. מספר המקומות מוגבל.

 

הזמנת כרטיסים בטלפון 03-6819294

מחיר: 90₪

 


תמונה/וידאו

פעולה פשוטה
פעולה פשוטה | צילום: יסמין גודר

טהורה לעד

 


תערוכה: 5683 מיילים מכאן, משם (יעל בן - ציון)

מתי:  08.05.17 - 10.06.17

איפה: הגלריה ע"ש מורל דרפלר במרכז האקדמי ויצו חיפה


 

המספר 5683 המופיע בכותרת התערוכה מסמן את המרחק במיילים בין שתי נקודות. אחת כאן, אחת שם. שתי הנקודות האלה, שכל אחת מהן יכולה להיות "כאן" או "שם", תלוי במיקומו של הגוף וביעד של מסעו, הן שדה התעופה
על שם ד.בן-גוריון בישראל ושדה התעופה ג. פ. קנדי בניו יורק, ארה"ב.

בפועל, יעל בן-ציון היא צלמת ישראלית המתגוררת בניו יורק. התצלומים בתערוכה להוציא תצלום אחד, צולמו כולם במהלך ביקוריה של יעל בארץ או בניסוח ומחשבה אחרים, ביקוריה של יעל בארץ הם שהולידו את התצלומים האלה.

בתצלומיה, בעין בוחנת וערנית, מבלי שהיא קובעת עמדה חד משמעית לכאן או לכאן, ותוך מימוש חידודו של המבט מתוך המרחק- ישראלית החיה במרחקים, מבטה משוטט ונע בין מרחבים אינטימיים פרטיים לבין מרחבים ציבוריים.

 

בתנועתה, בתוך ובין המרחבים האלה, תוך שימת לב לפרטים הקטנים, היא נותנת את הדעת לקו הדק והשביר שבין שגרת החיים היום יומית והמראות המוכרים והאופייניים לבין סכנת הקיום והחרדות, גלויים וסמויים, שהם חלק מהשגרה הזו. זהו הקו המעצב את מהות הקיום והזהות של הכאן שהוא שם- יציבות ושבריריות, בטחון וחרדה המסתופפים זה בצילו של זה.

 

אוצר: פרופ' שמחה שירמן

 

 

*הכניסה חופשית

מותר לאהוב מדיה

5683 מיילים מכאן, משם
5683 מיילים מכאן, משם | צילום: יעל בן ציון

קולנוע: כל אירועי החינם בפסטיבל דוקאביב


מתי: 11.05.17-20.05.17

איפה: רחבי תל-אביב

במסגרת פסטיבל דוקאביב יתקיימו גם השנה אירועי חינם בסינמטק תל אביב ובאתרים שונים ברחבי העיר. בין האירועים:


"לפני שהרגליים נוגעות בקרקע" - סרט הביכורים של דפני ליף יוקרן בכיכר הבימה.

 

"בעז" - סיפורו של בעז שרעבי יוקרן ברחבת בית דני בשכונת התקווה.


"פרנקה: מהומה ויצירה" - יוקרן בשרונה.

 

"האזרחית ג'יין - הקרב על העיר" - יוקרן בגג מרכז העיר הלבנה וילווה בשיחה עם שרון גולן וההיסטוריונית ד"ר רחל גוטסמן וכן יוקרן גם בגינת לוינסקי.

 

בגן הפסגה יוקרן הסרט "וויטני יוסטון: להיות מי שאני".

 

ובתדר בבית רומנו הסרט "יום השחרור - לייבאך בצפון קוריאה".

נמל תל אביב יארח גם השנה את הפסטיבל ויקרין סרטי מוזיקה לצד תקלוטים של מיטב הדי ג'ייז של רדיו הקצה. בין הסרטים אשר יוקרנו בנמל: "GIMME DANGER" , "הביטלס: שמונה ימים בשבוע", "Eagles of Death Metal: Nos Amis", "אואזיס: סופרסוניק".


"תחרות הסטודנטים" - מיטב סרטי הסטודנטים מבתי הספר הגבוהים לקולנוע שנוצרו בשנה האחרונה.שלושה מקבצים של סרטים קצרים וארוכים - הכניסה חופשית.

DOC LAB TLV -
אירוע מקצועי פתוח לציבור הצגת הפרויקטים הנבחרים מול פאנל מומחים בינלאומי.

"כנס פורום היוצרים הדוקומנטרים" - כנס מקצועי בהנחיית מרב בטיטו. אוצרות הכנס: גיל סימה, אסנת טרבלסי, קרן שעיו ואפרת שלום דנון.

 

 

לרשימת האירועים החינמים המלאה לחצו כאן