ישראל בת 69: איפה כדאי לחגוג?

רייב ענק בפארק הירקון, סטנדאפ, מסיבת סאדו מאזו וגם: הסרט שיהפוך את החג להרבה יותר מצחיק • כל ההמלצות לבילוי ביום העצמאות

DJ Solomun
Dj Solomun | צילום: יחצ

מוזיקה


מוזיקה: Solomun בישראל

מתי: 01.05.17, 22:00
איפה: פארק הירקון, ת"א
ה-DJ המצליח, שמופיע בפסטיבלים ברחבי העולם מה-Tomorrowland ועד ל- Ultra Miami ומחזיק ב-Residentsy (ליין המסיבות) הנחשב באיביזה במועדון הפאצ'ה האייקוני חוזר להרקיד אלפי בליינים שישתתפו במסיבת ענק לרגל יום העצמאות ה-69 של מדינת ישראל.

המופע יתקיים בערב יום העצמאות ה-69 (יום ב', 1 במאי 2017) אליו ינהרו כ-10,000 אנשים. לראשונה יתקיים פסטיבל ענק שיימשך עד אור הבוקר על גדות האגם בפארק הירקון תל אביב.

DJ Solomun החל את דרכו כנער בבוסניה שקיבל מדודו קלטות שאסף ממועדונים שונים בעיר ובנקודה זו הבין שלמוסיקה גוונים שונים ולא רק השירים אותה משמיעים ברדיו.

בשנת 2005 החל לייצר מוזיקה ובסופו של דבר הקים חברת תקליטים מצליחה בשם Diynamic עם שותפו Adriano Trolio. בשנת 2011 זכה בתואר רמיקס השנה "-Around Noir & Hayze's" וזכה לפופולאריות שנסקה לגבהים חדשים. בדרך זכה לפרסים על היותו ה-DJ הבינלאומי הטוב ביותר.

סיפור ההצלחה החל בשנת 2013 במסיבות של איביזה שהפכו לאירוע מכונן כל שבוע וסחפו את הקהל למסע מרתק. האני מאמין שלו הוא "עשה זאת בעצמך" ודואג לייצר תשוקה על רחבת הריקודים בעזרת מגע רך, ריקוד קטן ומחויבות כנה.

כרטיסים - Sold out

התרמה


מיוחד: מסיבת יום העצמאות בדאנג'ן

מתי: 01.05.17, פתיחת דלתות: 23:30

איפה: השרון 21, תל-אביב

 

קהילת הדאנג'ן לא תיתן למדינת ישראל לעבור את יום הולדתה ה-69 השובב מבלי לחגוג במסיבה ראויה.
במסיבה הגדולה תיפתח רחבה עליונה בה תוכלו להנות מהמוזיקה, מבר פתוח, מכיבוד חופשי שכולל בשרים "על האש".
ובקומה התחתונה מרחבת הריקודים, שני ברים עמוסי משקאות, וכמובן עיצוב האווירה בכחול לבן.

 

מחיר: 70₪

 

 

טלפון לבירורים: 055-9671087 (הודעות טקסט בלבד, לא ניתן להתקשר)

רייב פורים

סאדו
סאדו | צילום: ברק ברודו

חנוך לוין

 


מוזיקה: שלומי שבן והפסנתר


מתי: 01.05.17

איפה: זאפה הרצליה

 

שלומי שבן, מאמנים והיוצרים המקוריים, המאתגרים והמצליחים במוזיקה הישראלית היום, במופע סולו וירטואוזי עם הפסנתר, מופע שקצר שבחים הן מצד התקשורת והן מצד הקהל.

הופעותיו של שבן הפכו עם השנים לשם דבר, בזכות הכישרון הנדיר ,שמשולב עם חוש ההומור הייחודי ובזכות היכולת להפנט את הקהל באמצעות הכריזמה יוצאת הדופן שלו. שבן מצליח לשלב בהרמוניה מוסיקה קלאסית, רוק ואפילו פופ, בווירטואוזית מרשימה, עליה זוכה לשבחים רבים מכל עבר.

 

 

מחיר: 155₪

 

לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים לחצו כאן

תמונה/וידאו

טהורה לעד

 


סטנד-אפ: אבי גרייניק ועידן אלתרמן -ילדים סורגים 2

מתי: 01.05.17, שעה 20:15

איפה: זאפה חיפה


אבי גרייניק ועידן אלתרמן, הצמד המיתולוגי שהביאו לנו את המופע ״ילדים סורגים״, אחד ממופעי הבידור המצליחים בישראל, חוזרים לאחר עשר שנים במופע חדש עם מערכונים חדשים ודמויות חדשות ולא פחות חשוב, עם הדמויות המוכרות והאהובות מנווה חמציצים ופלטפוס.

 

הם צוחקים על עצמם כהורים ועל ההורים שלהם שעדיין מביכים אותם בגיל 40, על התלות שלהם בסמארטפונים, על ילדים (וכלבים) שזקוקים לריטלין, חרמנות של נשואים, ובעיקר, צוחקים על עצמם כצמד. והכל מבוצע בווירטואוזיות המוכרת של גרייניק ואלתרמן - החלפת דמויות תזזיתית, שירי נונסנס שהם מנגנים ואפילו אקרובטיקה.

 

 

מחיר: 114₪

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן

 

 

מותר לאהוב מדיה