אינפקטד מאשרום ובלקן ביט בוקס ראש בראש

הסופר קלאסיקו של המזויקה הישראלית, סדרה חדשה על חנוך לוין וגם: קרן פלס, הראל סקעת ורמי קלינשטיין למען חיילים בודדים • כל ההמלצות לבילוי השבוע

אינפקטד מאשרום VS בלקן ביט בוקס
אינפקטד מאשרום Vs בלקן ביט בוקס | צילום: קולאז'

קלאסיקו

מוזיקה


מוזיקה: סופר קלאסיקו 5: אינפקטד מאשרום VS בלקן ביט בוקס

מתי: 06.04.17
איפה: לייב פארק, ראשון לציון

זה הרגע בשנה בו הLIVE פארק בראשל״צ יהפוך לזירה נוטפת אנרגיה במפגש ענקים: אינפקטד מאשרום מצד אחד בלקן ביט בוקס מן העבר השני.

שתי קבוצות על מגרש אחד, במפגש מוסיקלי אל תוך הלילה. נבחרת בלקן ביט בוקס תארח את A-WA שישתלבו במשחק המוסיקלי שיחצה גבולות וז׳אנרים, בעוד נבחרת אינפקטד מאשרום תארח לשורותיה את אסטריקס, בליס ו WARRIORS (סקאזי ומר.בלאק).

מסורת ה״סופר קלאסיקו״ חוזרת בפעם החמישית, והשנה יעלו על המגרש שני ההרכבים הישראליים המצליחים בעולם, אינפקטד מאשרום ובלקן ביט בוקס הם פקעות אנרגיה מתפרצות וסופר קלאסיקו 5 מפגיש את שני ההרכבים כשהם במיטבם.

כמדי שנה אינפקטד מאשרום פותחים את הקיץ במופע השנתי שלהם בישראל, הם תמיד נהנים לעלות לשחק במגרש הביתי שלהם - ישראל והשנה במסגרת סיבוב ההופעות העולמי להשקת אלבומם החדש - Return To The Sauce. בלקן ביט בוקס בשיאם עם אלבום חדש שקוצר תשבחות במדיה הישראלית והעולמית, וכמו תמיד עם כמויות אנרגיה שמספיקות לחמישה הרכבים לפחות.

אירועי הסופר-קלאסיקו הפכו לשם דבר בתחום מופעי המוסיקה בארץ, אינפקטד מאשרום אירחו להקות ואורחים ושהולידו שיתופי פעולה שמות כמו משינה, הדג נחש או רד בנד כבר התארחו בערבים חד פעמיים שהאפקט שלהם הדהד הרבה אחרי שהסאונד דמם.

 

מחיר: 209₪

 

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

רייב פורים

התרמה


מיוחד: רמי קליינשטיין וקרן פלס מארחים את הראל סקעת

במופע התרמה למען בית חם לחיילים בודדים


מתי: 04.04.17

איפה: האנגר 11, תל-אביב

בית אלמוג שילוני הוא מיזם הנצחה שהפך למפעל ערכי ייחודי, לזכרו של לוחם צה"ל אלמוג שילוני שנרצח בפיגוע הדקירה בתחנת הרכבת ת"א ההגנה בנובמבר 2014. הבית השמח שנבנה בעיר מודיעין מהווה כעת, עוגן חם ותומך לחיילים הבודדים. לדברי סא"ל גיא שילוני, דודו של אלמוג עיריית מודיעין הודיעה כי מיועד שטח המשתרע על שישה דונמים להקמת מרכז גדול שיהווה את בית אלמוג שילוני שייתן מענה משפחתי חם ואוהב ל108 חיילות וחיילים בודדים. ההכנסות מהערב החגיגי יוקדשו להקמת בית אלמוג שילוני.

 

לכבוד הפרויקט הייחודי שיתקיים בהאנגר 11 בת"א החל מ- 21:00 במהלכו יערך מופע מיוחד של קרן פלס ורמי קלינשטיין בו יארחו לראשונה את הראל סקעת. לפני המופע יערך ערב בהנחיית דביר בנדק ובמעמד ראש העיר מודיעין- מכבים- רעות חיים ביבס ומפקד חיל אוויר האלוף אמיר אשל, על הקולניריה בערב ינצח השף שאול בן אדרת.

לדברי סא"ל גיא שילוני: "אנחנו שמחים מאוד לקיים את אירוע ההתרמה הגדול של עמותת בית אלמוג שילוני כדי שעוד ועוד חיילות וחיילים בודדים מכל גווני הקשת הישראלית, עולים, חרדים וכ'ו, התורמים למדינה בשירות צבאי כה משמעותי יוכלו להגיע בסופו של יום או בסופו של שבוע לבית שהוא משפחה".

דביר בנדק, מנחה הערב : "אני שמח להנחות ערב שיפעל להקמת בית לחיילים שאנחנו שולחים אותם להגן עלינו וצריכים להיות שם בשבילם כשהם חוזרים הביתה. כאזרח אני מרגיש חובה להיות שם עבורם"/

 

מאז האירוע הנורא בנובמבר 2014, מקיימת משפחת שילוני את צוואתו של אלמוג. במעשיו כחייל היה נוהג מדי שבת שיצא לביתו, לארח חייל בודד אחר מפלוגתו ולשמש עבורו לבית. בישראל כיום יש מעל ל 6,000 חיילים בודדים חלקם עלו בגפם

 

מחיר: 104-165₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

מותר לאהוב מדיה

חנוך לוין

 


טלוויזיה: חנוך לוין - חיים שכדוגמתם לא ראינו מעולם


מתי: מדי מוצ"ש בשעה 22:30, םרק ראשון ב-08.04

איפה: הערוץ הראשון

18 שנה מאז פטירתו של המחזאי והבמאי חנוך לוין, מגיעה הסדרה האפית הרחבה בארבעה פרקים - הביוגרפיה האישית והאמנותית של מי שהיה גדול מחזאי ישראל ואחד המוחות החריפים, השנונים והאכזריים שהסתובבו כאן, סוכן נדיר של האמת שסיפר לנו את מה שלא העזנו לספר לעצמנו.

 

במשך למעלה מ-30 שנה הצליח חנוך לוין להעמיד מולנו, הצופים והחברה הישראלית, מראה אמיצה. בתחילה מראה פוליטית ואחר כך מראה חברתית ואישית. הוא עצבן, ריגש, הכעיס, העציב וייאש את הקהל ההולך וגדל שלו, יצר שפה וסגנון ייחודיים רק לו. ברא עולם שלם עם חוקים ברורים, עגומים, ולרוב נטולי חמלה. המציא גיבורים (או יותר נכון אנטי-גיבורים) אופייניים רק לו. ריכז סביבו להקת שחקנים שהעריצו אותו ונאבקו על הזכות לעבוד איתו, והותיר אחריו יצירה עצומה בהיקפה של מחזות, פרוזה ושירה, שרק חלקה מוכר לקהל. לצד כל אלה, חנוך לוין נותר, במידה רבה, איש של מסתורין. איש שדמותו ומחשבותיו נותרו עמוק בצל, כי כך בחר.

 

הסדרה מצעידה אל המסך הטלוויזיוני את בכירי השחקנים, המחזאים, התפאורנים, הבמאים והיוצרים בתיאטרון הישראלי. היא מפגישה את הקהל הישראלי שוב עם מחזותיו של לוין ומנסה לצייר לא רק את הדיוקן של דמותו האניגמאטית, אלא גם את דמותה של הארץ המשתקפת ממחזותיו. ישראל בשנותיה המעצבות, מסוף שנות ה-60 ועד סוף שנות ה-90. מהמחזות הסאטיריים הנבואיים שהגדירו כאן מחדש את חופש הביטוי, דרך הקומדיות שלו שבראו הירארכיה פנים ישראלית כמעט נצחית של משפילים ומושפלים והראו לנו את כל מה שנוח היה לנו להדחיק לגבי הזוגיות שלנו. מחזור שהכילו גם טרגדיות שפירקו את המיתוסים הגדולים של חיינו ועד לעיסוק הקבוע של לוין במוות. זה הגיע לשיאו בסוף ימיו כשביים באולם הבריתות של תל השומר, על ערש דווי, את "הבכיינים" - מחזה חדש שגיבוריו גוססים גם הם.

 

הפרק ראשון "אנחנו אנשי בסדר", עוסק בסאטירה הלוינית ותחילת דרכו בתיאטרון. זהו רגע נדיר בתולדות המדינה שבו אדם מתייצב מול עם ומציב לו מראה - דרכה משתקפים היוהרה, הצביעות והציניות של הפטריוטיזם הישראלי, רגע מעורר געגועים שבו האמת הרימה את ראשה ושום פרה כבר לא נותרה קדושה.

במאי: רן לנדאו

עריכה תסריט: שרון קרני

 

 

תמונה/וידאו

חנוך לוין
חנוך לוין | צילום: יחצ

טהורה לעד

 


הצגה: "זכוכית שבורה"

מתי: 04.04.17, 20:30

איפה: צוותא 2, תל-אביב


מאת ארתור מילר.

 

המחזה מתרחש בשנת 1938 שבועות ספורים אחרי ליל הבדולח. המחזה מתרחש בניו יורק. סילביה, יהודיה, אשתו של גלבורג, איש נדל"ן מצליח ומתבולל, נתקפת בשיתוק ברגליה לאחר שהיא נחשפת לאירועי ליל הבדולח בעיתונים. הרופא שלה, יהודי גם הוא, מנסה לעזור לה להחלים. די מהר הוא מבין שהבעיה אינה פיזית אלא פסיכולוגית, והוא חותר להבין את הרבדים הנסתרים ביחסיהם של סילביה וגלבורג. תוך תהליך החקירה מתאהב הרופא במטופלת. הנאצים המשתוללים באירופה, וענני הסערה הנוראה המתקרבת משתלבים עד ללא הכר במערכת היחסים בין הדמויות ובשאלות של זהות יהודית, אך בעיקר זהות אנושית.

במאית: נולה צ'ילטון

 

מחיר: 70₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

זכוכית שבורה
זכוכית שבורה | צילום: צוותא

בארבי

 


מוזיקה: LUCILLE CREW חוגגים EP חדש


מתי: 06.04.17
איפה: בארבי, תל-אביב


שנה משוגעת עברה על Lucille Crew, פרויקט ההיפהופ/Fאנק/סול בהנהגתם של המפיק ישגב דותן והמתופף יוסי עדי, עם ריליסים מוצלחים באירופה וסיבובי הופעות מוצלחים לא פחות בפסטיבלים הגדולים באירופה. אז רגע לפני שההרכב יוצא לסיבוב הופעות אירופי נוסף, הם מגיעים לבארבי ת"א למופע השקת EP מיוחד במיוחד!

 

לוסיל הם קולקטיב גרוב בינלאומי, בניצוחם של המפיק ישגב דותן והמתופף יוסי עדי. החבורה המוכשרת, משלבת במיומנות היפהופ, Fאנק וסול, ארוזים היטב במעטפת גרוב שלא עוצר וסקציית נשיפה חורכת. בכל משך פעילותם, לוסיל נמצאים בסיבוב הופעות שאינו נגמר בארץ ובעולם ובין היתר הספיקו כבר להופיע בפסטיבלי ענק בצרפת, גרמניה רוסיה Fusion/ Usadba Jazz / Le Chien a /Plumes

פעולה עם אמנים שונים ומדהימים מכל קצוות הסצנה המקומית, ביניהם: אסתר רדא, נצ׳י נצ׳, עמרי גליקמן (התקווה 6), עדי אולמנסקי ועוד. בין הופעה להופעה, הם יוצרים ללא הפסקה, ולאחר אלבום מצליח שיצא בקיץ 2015, החברים מסיימים בימים אלה את העבודה על אלבומם החדש, שעתיד לצאת באביב 2017 ובמקביל מתכוננים לטור אירופי נוסף.

מחיר: מוקדמות - 65₪, בקופות - 80₪

 

כרטיסים ניתן למצוא כאן

 


בנסקי

 


תערוכה: אמן הרחוב המסתורי BANKSY בארנה הרצליה

 

Banksy הוא צייר, אמן גרפיטי ואקטיביסט חברתי הנחשב לאחד מאמני הגרפיטי הפוליטי הבולטים בעולם, כאשר הוא נשמר מלחשוף את זהותו ואינו מופיע בציבור. התערוכה, שאוצרה הוא מנהלו לשעבר של האמן סטיב לאזאריידס, מציגה את האוסף הגדול ביותר של עבודותיו של Banksy וביניהן ציור הנערה עם הבלון האדום המפורסם, המוכר בשם ‘Girl and Balloon' שזכה לאינספור פרשנויות, היצירה ‘Laugh Now' הקונטרוברסלית - יצירת גרפיטי מפורסמת המציגה קוף שעל צווארו תלוי שלט ובו כתוב: 'צחק עכשיו אבל יום אחד אנחנו נהיה בשליטה'. אלה יתווספו לכ- 80 יצירות נוספות אשר יספקו הצצה מקרוב ליצירותיו של אחד האמנים המסקרנים והמדוברים של השנים האחרונות.

 

Banksy העיד כי החליט לאמץ את טכניקת השבלונות כאשר התחבא משוטרים מאחורי פח אשפה והבחין בהטבעת גרפיטי של מספרו הסידורי של הפח. עבודה בשבלונות נחשבת למהירה וכמות גדולה של עבודותיו ברחובות בריסטול, הפכה אותו במהרה לחלק מתנועת אומנות האנדרגראונד שהתפתחה באזור בתקופת סוף שנות ה-80.

במהלך השנים ביצע Banksy מספר לא מבוטל של 'תעלולים' כנגד הממסד האמנותי ובהם תליה חשאית של יצירותיו בתוך מוזיאונים שונים ברחבי העולם, כגון המוזיאון לאמנות מודרנית, מוזיאון טייט בריטניה, מוזיאון המטרופוליטן לאמנות, מוזיאון ברוקלין, והמוזיאון האמריקאי להיסטוריה של הטבע.

 

התערוכה, מותאמת לכלל המשפחה, תוצג ב- "ארנה הרצליה" החל מה-4 לאפריל ועד ה- 18 באפריל ותהיה פתוחה לקהל הרחב גם במהלך חופשת הפסח. הבאת התערוכה לישראל היא פרי שיתוף פעולה של "ארנה הרצליה", קרן Reality וקבוצת הזאפה.

 

הזמנת הכרטיסים נעשית דרך משרדי "זאפה" בטלפון 9080* ובאמצעות אתר האינטרנט www.theartofbanksy.co.il

 

 

 

בנסקי
בנסקי | צילום: boredbug.com