דימטרי וגאס ולייק בישראל - מה מחכה לכם בהופעה?

הצמד הכי מפורסם בסצנת המוזיקה האלקטרונית חוזרים לישראל יחד עם Lost Frequncies לרייב מטורף בפסח. מה מחכה לכם שם? כל הפרטים

דימטרי וגאס ולייק מייק
דימטרי וגאס ולייק מייק | צילום: יח"צ

להוסיף

הצמד האהוב DIMITRY VEGAS & LIKE MIKE חוזרים לישראל

 

שני הסופרסטארים האהובים, הנחשבים כיום לצמד הכי לוהט במוזיקה האלקטורנית, ייחזרו לישראל בפסח הקרוב לרייב ארוך ומלהיב של מוזיקה אלקטרונית משובחת.  עם הצמד הענק, שמדורג במקום השני בעולם ברשימת ה-DJ'S המובילים של המגזין הנחשב "DJ MAG", יגיע גם אחת אחד השמות העולים בסצנה - Lost Frequencies.

 

 

אנדרו רויאל

שני האחים דימיטרי ומייקל טיביוס, הידועים יותר כ"דימיטרי וגאס ולייק מייק", נחשבים כיום לצמד המוביל בעולם המוזיקה האלקטרוני כששנה שעברה דורגו במקום הראשון בדירוג העולמי של המגזין המוביל "DJ MAG". ברזומה של השניים רשומים רימיקסים לכוכבי ענק כמו ליידי גאגא, דאפט פאנק וג'ניפר לופז ושיתופי פעולה מצליחים עם מיטב הדיג'יי המובילים בביזנס כמו סטיב איוקי, דיפלו ומרטין גריקס.

 

 

בין שלל עיסוקים, האחים גם הם בעלי הלייבל האלקטרוני המצליח "Smash The House" וכן אחראים להפקת ההמנון השנתי של פסטיבל Tomorrowland, פסטיבל המוזיקה הגדול בעולם שם מככבים על הבמה הראשית מדי שנה.

 

"דימה ומישה" אחראים על כמה מלהיטי הפסטיבלים והמועדונים הגדולים ביותר בשנים האחרונות ביניהם "Mamooth","Wakanda" וכמובן "Tremor"- להיט המסיבות הענק שלהם ושל מרטין גריקס.

השניים ידועים כפרפורמים אדירים והופעתם נחשבת לאחת מין הטובות ביותר שיש כיום. והסטים שלהם מתאפיינים בגיוון מוזיקלי יוצא דופן, כשהם משלבים בין רמיקסים לקלאסיקות מוזיקליות מודרניות.

 

 

 

הדיג'יי והמפיק הבלגי פליקס דה לט, הידוע יותר כ-LOST FREQUENCIES אומנם רק בן 23, אבל כבר נחשב לאחת ההבטחות הגדולות של המוזיקה האלקטורנית.

 

,"Are You With me" הלהיט עליו הוא חתום, הפך לאחד הלהיטים הגדולים ביותר של הלייבל "ארמדה" הנחשב בבעלותו של ארמין ואן ביורן, וזכה ליותר מ-200 מיליון צפיות יוטיוב.

אלבום הבכורה שלו Less Is More"" יצא בסוף השנה שעברה וניפק עד כה את הלהיטים "Reality", "Beautiful Life" ו "What Is Love 2016".

בחודש שעבר שחרר רימיקס רשמי ומוצלח במיוחד ללהיט Hey Baby של מיודעינו DIMITRY VEGAS & LIKE MIKE, מה שיכול לרמז במעט על החגיגה הצפויה על בימת הלייב הפארק.

 

 

 

 

 

המופע יתקיים ביום שלישי, 11.04.2017 בשעה 23:00 בלייב פארק ראשון לציון.

 

מחירי הכרטיסים: 200₪ לכרטיס דשא, 250₪ לגולדן רינג.

 


כרטיסים ניתן לרכוש בטלפון 9964* או באתר טיקטמאסטר