הטירוף מתחיל: ניקי ג'אם נוחת בישראל

חגיגת רגאטון בהיכל מנורה, עונה שנייה ל"התופסת" וגם: "הג'ינג'יות" מתאחדים לאחר 12 שנים למופע חד-פעמי • כל ההמלצות לבילוי השבוע

ניקי ג'אם
ניקי ג'אם | צילום: יחצ

אנדרו רויאל

אנדרו


מוזיקה: ניקי ג'אם בישראל

מתי: 14.03.17, 20:30
איפה: היכל מנורה מבטחים, תל-אביב

אוהבים רגטון? זה בשבילכם - אחד מהזמרים הכי לוהטים בז'אנר מגיע לישראל. ניקי, שזהו ביקורו הראשון בישראל יפתח את סיבוב הופעותיו מול המעריצים בהיכל מנורה מבטחים.

ניקי ג'אם, שהיה אחד מהכוכבים הבולטים של ז'אנר הרגטון עם עלייתו הראשונה, חזר למרכז העניניים עם "Fenix", אלבומו החדש מ2017 ששבר שתיקה של 10 שנים של הזמר שהמציא את עצמו מחדש בקולומביה לאחר שהסתבך בשערוריות ונאלץ לעזוב את פורטו ריקו.

לניקי ג'אם קריירה ארוכה עם להיטי ענק עם כמיליארד צפיות כל אחד ושיתופי פעולה רבים עם זמרים כגון אנריקה איגלסיאס, דאדי יאנקי, מאנה סיה ועוד. 

ניקי זכה בעשרות פרסים כולל הגראמי הלטיני ופרסי הבילבורד ושיריו כיכבו בראש המצעדים. הלהיטים הגדולים ביותר שלו Voy a beber ,Travesuras ,El Perdon ,Hasta el Amanecer.

 

 

 

מחירי כרטיסים:

יציע - 295₪
אולם - 395-595₪
ארכסטרה - 595-895₪

*הנחות למחזיקי אמריקן אקספרס

 

למידע נוסף וכרטיסים לחצו כאן

רייב פורים

מותר לאהוב


תערוכה: "ומותר לאהוב"


מתי: אירוע הפתיחה - 16.03.17, שעה 18:30 ועד ה-01.04.17

איפה: תיאטרון גבעתיים

האמנית שרה ליפקין מציגה בתיאטרון גבעתיים תערוכה  שמתעדת את הפריחה הישראלית. 
אוצר: דורון פולק

 

 

טלפון לבירורים: תיאטרון גבעתיים, 03-7325340

 

 

מותר לאהוב מדיה

הפרסומואים החדשים

 


טלוויזיה: "הפרסומואים החדשים"


מתי ואיפה : 12.03, 22:00 ב-YES דוקו ו24/7 ב-YES VOD

 

איך אנו הופכים לשבויים בתוך עולם שנואש לקבל את תשומת ליבנו?

עולם הפרסום, כפי שהכרנו אותו עד היום, כבר לא רלוונטי. בעידן החדש של ה"ביג דאטה" הפרסום הוא רק חלק ממדע מדויק, ממתמטיקה מסובכת ומטכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר. מה שהיה פעם לא יותר מניחושים טובים ותגובות יצירתיות הפך היום למעקב מדויק וממוקד מטרה. חברות הפרסום של היום חופשיות, מבלי שחרב הרגולציה תונח על צווארם, לאסוף את כל המידע האישי הנחוץ על כל אחד מאתנו שיש לו נגישות לאינטרנט.

במילים אחרות - העולם החדש של הפרסום כבר נקרא ע"י אנשים מתוך תעשיית הפרסום - "המערב הפרוע".
הסרט שלפנינו חושף את מאחורי הקלעים של איסוף המידע האישי עלינו ואיך הוא מתורגם לעיצוב פרסומות שישפיעו עלינו בדיוק ברגע הכי מתאים שבו אנו הכי פנויים לשלם על המוצר.

סרט על הפולשנות הצרכנית היעילה ביותר שקיימת היום לצד המחיר שאנו משלמים בתמורה לגלישה חופשית באינטרנט.

 

 

 

תמונה/וידאו

הפרסומאים החדשים
הפרסומאים החדשים | צילום: יחצ

טהורה לעד

 


סדרה: "תופסת" - The Catch, עונה 2


מתי ואיפה: החל מה-15.03 בימי רביעי בשעה 20:45 ב-HOT3 ובכל זמן בHOT VOD

"תופסת" ("The Catch"), סדרת הדרמה הסוערת של רשת ABC, נכתבה על ידי ג'ניפר שור ("אהבה גדולה"). מאחורי דרמת הפשע עומדים המועמדת ל"אמי" שונדה ריימס (יוצרת "סקנדל", "האנטומיה של גריי" ו"המדריך לרוצח") שותפתה לחברת ההפקות "שונדהלנד" בטסי בירס והשואוראנר אלן היינברג ("סקנדל", "האנטומיה של גריי").

 

"תופסת" מספרת את סיפור אהבתם הבלתי-אפשרי של אליס ווהן (מיריי אנוס, שהיתה מועמדת ל"גלובוס הזהב" על תפקידה ב"דה קילינג" וכיכבה גם ב"מלחמת העולם Z" ו"אם אשאר"), חוקרת הונאה מנוסה וכשרונית, ובין הנוכל החלקלק שהפיל אותה בפח (זוכה גלובוס הזהב פיטר קראוזה, "עמוק באדמה", "הורים במשרה מלאה").

 

בעונה השנייה, אחרי משחק חתול ועכבר ארוך, בחר אמן ההונאה הבלתי מנוצח בנג'מין ג'ונס (קראוזה) לעבור מהבגידה האולטימטיבית לקורבן האולטימטיבי והסגיר את עצמו ל-FBI כדי להציל את אהובתו, אליס (אנוס).

 

כעת, כשהוא מרצה מאסר בכלא, בן נאלץ להתמודד עם ההשלכות של עברו הפלילי בעוד שמשרד החקירות של אליס צריך לתת את הדין על כך ששיתף פעולה עם החבר'ה הרעים. האם יצליחו אליס ובן לתמרן את המערכת - וגם זה את זו - כדי להישאר ביחד ולהתגבר על העבר המפוקפק שלהם?

 

לצידם של קראוזה ואנוס מככבים גם סוניה וולגר ("אבודים", "תגיד לי שאתה אוהב אותי"), אלימי בלארד ("CSI", "מספ7ים"), רוז רולינס ("ישנן בנות"), ג'יי היידן ("בית השפנפנות") ואלווי יוסט ("שבעה צעדים", "מילדרד פירס"). אחרי שבעונה הקודמת הצטרף לקאסט המועמד ל"באפטה" ג'ון סים ("חיים על מאדים"), יגיעו העונה לתפקידים מרכזיים גם ג'ינה טורס ("פיירפליי", "Suits") וטי.אר נייט ("האנטומיה של גריי", "נובמבר 1963").

 

ג'יין בורדו

 


מוזיקה: "הג'ינג'יות" בהופעה


מתי: 18.03, פתיחת דלתות: 20:30

איפה: מועדון הבארבי, ת"א


הלהקה המיתולוגית, אותה הקימו תמיר אלברט ואמיר צורף מתאחדת לראשונה לאחר 12 שנים למופע מלא.

איחוד של ג'ינג'יות כבר נראה כפנטזיה רחוקה לחובבי ההרכב, שהפציע בשנות ה-90 והפך לאחד ההרכבים המזוהים והאהובים ביותר באותה תקופה, עם אלבום בכורה מופתי- "ה'גינג'יות" ," LA ", "ביפ".
הכרטיסים למופע הראשון נמכרו תוך שעות בודדות ובעקבות הביקוש הרב,

ב-18.3 יעלו בשנית צורף ואלברט על במת הבארבי ויבצעו את שירי אלבום הבכורה ושירים מ"נושאי המגבעת" הישארו דרוכים -צפויות הפתעות נוספות.

הפקה מוזיקלית: אסף אמדורסקי
גיטרות: רם אוריון קלידים וקולות: דני עבר הדני תופים: טל כהן בס: אורי קוטנר

 

מחיר: 125₪

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים לחצו כאן

 

להוסיף