חוזר לטבריה: משה פרץ במסע בין זכרונות ילדות

משה פרץ כבש את ישראל אבל כשהוא חוזר לטבריה לאמא מרסל, הוא חוזר להיות משה מהשכונה. ליוונו אותו לאיפה שהכל התחיל

משה פרץ
משה פרץ | צילום: צילום מסך -

קשה לא לשים לב שמשה איז אין דה האוס. שישי לפני הצהריים, והארבע על ארבע של הביוקר שלו בולט מאוד בנוף השקט של טבריה. אם הייתם צריכים לדמיין את הבית, סביר שכך הייתם מציירים אותו: המשפחתיות מזנקת עליך מכל פינה, עוטפת אם תרצו, התמונות שעל הקיר, המגנטים שעל המקרר, ואמא אחת שמחכה כל השבוע לביקור של הילד.כדי לבשל כמו אמא מרוקאית צריך הרבה זמן. מרסל פרץ מבלה שעות ארוכות במטבח, יש כאן שגרה קבועה של סירי ענק מבעבעים. יש לה  4 ילדים ואיתם מגיעים 12 נכדים. מהם 3 של משה ואשתו ירדן.

 

כשאמא במטבח כל כך הרבה אל תתפלאו שגם הילד התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו ממש כאן בין הסירים.  כמה צעדים מהמטבח של מרסל נמצא המקום שבו פרץ גילה בגיל צעיר מאוד את התשוקה שלו. בבית הכנסת הקטן הזה הוא התחיל לשיר, מדי שבת נער מתבגר בקול דקיק שמתחלף עלה להתפייט למתפללים.

 

משה מחובר מאוד לטבריה שלו והיא לא מאוד השתנתה עם השנים. כאילו קפאה בזמן. זה לא תמיד משמח את מי שנותרו לגור בה. התייר החולף בדרך לצימרים של הצפון תמיד יחשוב לעצמו שעם קצת מזל וטיפה יותר שכל, העיר הזאת על שפת האגם עם בתי האבן העתיקים והמעיינות הוולקניים שנובעים ממנה וקצת עזרה מישו, הייתה יכולה להיות אטרקציה תיירותית אמיתית שזורמים אליה מיליונים מכל העולם. אבל טבריה קפאה. מי שדווקא השתנה מאוד זה משה. הוא לא תמיד אוהב לנבור בתמונות הישנות מהסוג שתלוי עדיין בסלון של אפי עיצוב שיער. הבחור הדקיק הזה זה משה. כולם יודעים שעבד כאן כספר רגע לפני הגיוס ולפני התהילה. היום הוא המלך של הרחוב -וכשאנחנו מבקשים סיור הוא  מתקבל בחיבוק גדול.

 

ירדן אשתו גרה בטבריה וכשהוא בא לביקור הקבוע שלו אצל אבא ואמא יצא לבלות עם חברים ופגש אותה. הם נשואים כבר שלוש שנים וחצי, מיכאלה ביתם הגדולה בת שנתיים וחצי, ולפני שמונה חודשים הצטרפו גם גיא ונעם. משה מזגזג בינם לבין קריירת אמן עסוק ושופט ריאליטי. עכשיו הוא יוצא לסיבוב הופעות חדש וינדוד בין חיפה תל אביב ובאר שבע.

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

מי זה ג'ורדי מהשירים של סטטיק ובן אל?

קייטי פרי מוציאה קליפ שיגרום לכם לחשוב