מתגעגעים ל"האישה הטובה"? הספין אוף כבר כאן

רד בנד ואפרת גוש בשרונה מרקט, הופעת מטאל בבארבי וגם: הספין אוף של "האישה הטובה" מגיע לישראל • כל ההמלצות לבילוי השבוע

האישה הטובה
האישה הטובה | צילום: יח"צ

אפרת

שרונה


מיוחד: rד-בנד מארחים את אפרת גוש בשרונה מרקט

מתי: מדי שלישי, החל מה-21 בפברואר.
איפה: שרונה מרקט, תל-אביב

החל ביום שלישי 21 בפברואר, האורות בשרונה מרקט יתעמעמו, קצב המוזיקה יגבר, כל החושים יפעלו ואווירת השוק התוססת תתעצם בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בין שרונה מרקט לקבוצת זאפה: ZAPPA & SARONA MARKET"" - הופעות חיות, מיצגי אומנות בלייב, תערוכות בר קוקטיילים בעל תפריט ייחודי מבית ZBAR וארוחות השפים המובילים של המרקט ב-25 שקלים בלבד, כדוגמת השף שגב משה, השף ישראל אהרוני והשף יונתן רושפלד.

לכל ערב יהיה קונספט מנחה אליו יקשרו ההופעות, המיצגים האומנותיים, והתערוכות במטרה להעניק חוויה מקיפה לכל החושים, כאשר מדי שבוע בשעה 20:00 תהיה הופעה מוזיקלית של אמן מוביל.

 

האירוע הראשון יתקיים ב-21.2.17 תחת הכותרת STREET SHOW MARKET:


❖ מופע מרכזי: רד-בנד מארחים את אפרת גוש - להקת הבובות הפרועה שהחלה את דרכה במופעי רחוב והמשיכה בסדרה בעלת שתי עונות בהוט, מספקת את אחד ממופעי הרוק המובילים בארץ המשלבים הומור קיצוני ועיבודים פרועים לקלאסיקות רוק, מארחים את אפרת גוש מהיוצרות והמבצעות הייחודיות והנועזות במוזיקה הישראלית.

❖ מופע סגירה: LKS Sound System - מופע Live on DJ, מופע אלקטרו-אקוסטי הנע סביב מוזיקת עולם לטינית, בלקנית-צוענית ועד מוזיקה שחורה ורגאיי. LKS הוא פרויקט בניצוחו של אורי עידה מנהיג Malabi Tropical, המביא מופע אלקטרוני בשילוב צ'רנגו (גיטרה מקסיקנית) ונגן סינטיסייזר MOOG.

❖ מיצג אומנותי: ציור ופיסול בזמן אמת - זוג ציירי קנבס מוכשרים בניצוחו של Edgar Rafael יציירו במהלך הערב את דמויותיהם של רד בנד על גבי קנבס גדול בשילוב צבעי אקריליק ושמן. במקביל, זוג פסליי חמר בניצוחו של Alexander Green יפסלו את דמותו של רד במהלך הערב.

❖ מופע יחיד: גל ורבורג (מטבוחה פרוג'קט) - מתופף, נגן כלי הקשה ופאנטם מנגן עם מטבוחה פרוג׳קט והרכבים רבים אחרים.


❖ תערוכה: קיפול דקורטיבי, אייל ראובני -
הינו אמן אוריגמי אשר יציג את עבודותיו בתליה בערב, בנוסף יפעיל עמדת תצוגת קיפול דקורטיבי בה ידגים את הטכניקה והאמנות בה הא עוסק.

 

** הכניסה חופשית **

אפרת ורד

נולה צ'ילטון

 


תיאטרון: פסטיבל נולה צ'ילטון


מתי: 20.02-22.02

איפה: צוותא ת"א


קשה לדמיין כיצד היה נראה התיאטרון הישראלי ללא נולה צ'ילטון.  כבמאית, מחנכת, מורה ואשת חזון, יצרה נולה צ'ילטון במו ידיה את התיאטרון הפוליטי והחברתי בישראל.

 

בכל ערב בפסטיבל תוצג בכורה אחרת בבימויה של נולה צ'ילטון: "זכוכית שבורה", "כשהרוח נושבת" ו"להצחיק את אלוהים". במאית, מחנכת, מורה ואשת חזון, יצרה צ'ילטון במו ידיה את התיאטרון הפוליטי והחברתי בישראל. מבין הצגותיה: דו-קיום, הימים הבאים, ליל העשרים, קריזה, אחרון הפועלים, סוף משחק בקרית גת, הומלסים, אדמה קדושה ורבות נוספות.

נולה צ'ילטון זכתה בפרסים רבים על תרומתה יוצאת הדופן ליצירה הדרמטית בארץ. היא כלת פרס ישראל לאמנות הבמה תשע"ג (2013)

 

מחיר: 70₪

 

מידע נוסף וכרטיסים ניתן למצוא כאן


תערוכה מדיה

צילום: יחצ

בת שבע


מחול: אנסמבל בת-שבע - הלהקה הצעירה מציג: "דקהדאנס"


מתי: 23.02-25.02איפה: מרכז סוזן דלל, תל-אביב

"מרגש, ראשוני, מרהיב" (British Theatre Guide)

בביצוע רקדני אנסמבל בת-שבע - הלהקה הצעירה לעונת 2016-2017:
חן אגרון, איתי אקסלרוד, יותם ברוך, עידו גדרון, מאי גולן, בן גרין, צ'יאקי הוריטה, קסנטה ואן אופסטל, לני חסין, אוהד מזור, רובין לסלי נימנונג, חני סירקיס, אמליה סמית', אביתר עומסי, איגור פטשנצ'ק, קורינה פריימן, צ'אנוונג קים.

תלמידים: תומר פיסטינר, אופל מרקוס, שיר לוי, לונדיווה קוזה

עיצוב תלבושות: רקפת לוי
עיצוב תאורה: אבי יונה בואנו (במבי)
עריכת ועיצוב פסקול: מקסים וואראט

מחיר: 135-155₪כרטיסים בטלפון: 03-5171471 שלוחה 115 או באתר

בת שבע

הטובות לקרב

 


טלוויזיה: "הטובות לקרב"


מתי: החל מ-20.2 בצמוד לארה"ב מדי יום שני פרק חדש והחל מ-21.2 בימי שלישי בשעה 22:00

איפה: yes Drama, yesVOD


הדרמה המשפטית והפוליטית, הספין אוף המדובר של "האישה הטובה", מבית היוצר של רוברט ומישל קינג, בכיכובן של כריסטין ברנסקי וקוש ג'מבו, מגיעה ל-yes ותשודר בצמוד לשידור בארה"ב רק ב-yes VOD וב- yes Drama.

הסדרה מתרחשת כשנה לאחר אירועי סיום "האישה הטובה" ועוקבת אחר דמותה של ברנסקי, עורכת הדין האהובה דיאן לוקהארט, שנאלצת לעזוב את משרד עורכי הדין שלה "לוקהארט ולי" לאחר שהונאת ענק מחסלת את כל חסכונותיה והורסת את המוניטין של בת חסותה מיאה רינדל (רוז לזלי, "משחקי הכס", שמצטרפת לסדרה בתפקיד ראשי) ומובילה אותן להצטרף אל לוקה קווין (ג'מבו) באחת מפירמות עורכי הדין המצליחות בשיקאגו.

שחקנים חדשים לעולם "האשה הטובה" שמצטרפים לסדרה הם כוכב הבמה וסרטי ספייק לי, דלרוי לינדו בתפקיד עורך דין יריב לדיאן, ג'סטין בארטה ("בדרך לחתונה עוצרים בווגאס") כתובע ומושא אהבה חדש ללוקה, ואילו השחקנים הותיקים פול גילפויל ("CSI: ניו יורק") ואגדת ברודווי ברנדט פיטרס, יגלמו את הוריה של מיאה, זוג רב השפעה בסצינת החברה הגבוהה בשיקגו והלן יורק תגלם את בת זוגה הצמודה של מיאה.

מסדרת האם מצטרפת גם שרה סטיל שחוזרת לתפקידה בתור מריסה גולד, ביתו של איליי, שתשמש בתחילה כמזכירה של דיאן ובהמשך תתגלה כחוקרת מוצלחת של החברה, ויפציעו בתפקידי אורח מתמשכים קארי פרסטון (הפרקליטה המבריקה והמוזרה אלסבת' טסיוני, זוכת האמי על תפקידה ב"האישה הטובה") וגארי קול (קורט מקווי, בעלה של דיאן). בפרק הפתיחה יתארחו זאק גרנייה (דיויד לי), וג'רי אדלר (האוורד ליימן).

תמונה/וידאו

פרדייס

 


מוזיקה: Paradise Lost בישראל


מתי: 23.02, פתיחת דלתות: 20:30

איפה: מועדון הבארבי, ת"א


פרדייז לוסט היא פותחת את 2017 בבארבי בהופעה בישראל! הלהקה הבריטית שידועה בקשר ההדוק ורב השנים שלה עם ישראל הופיעה לראשונה ב 1993 במועדון הרוקסן וכמו כן בחיפה וירושלים.

 

"פרדייז" כמו שהיא נקראת על ידי אלפי מעריציה בישראל מגיעה לכאן בקאמבק אדיר עם ארסנל להיטים ענק מכל התקופות ואלבום שנחשב על ידי רבים לאלבום השנה לשנת 2015 ומהווה חזרה לסגנון שאיפיין את הלהקה בשנות הזהב שלה ובאלבומים Shades Of God, Icon ו Gothic, גותיק דום מטאל יפייפה ומלא מלודיות כובשות כשבחזית שירתו של הסולן ניק הולמס שחזר לשיר "גראולינג" כמו בימיו הגדולים בניינטיז.

 

"

את המופע תפתח להקת ה Doom Metal המקומית Tomorrow's Rain שסולנה הוא לא אחר מאשר מפיק מופעי המטאל ישי שוורץ עצמו שבעבר הוציא אלבומים בהרכביו (Betrayer, Nail Within בשנות התשעים ותחילת שנות האלפיים), Tomorrow's Rain מקליטה את אלבום הבכורה בימים אלו בהשתתפות אמנים בינלאומיים רבים מלהקות בתחום (Swallow The Sun, Moonspell, Draconian ועוד) ואת סגנונה ניתן להגדיר כשילוב בין Doom/Dark Metal מימי הזהב שלו בניינטיז עם רוק גותי משנות ה 80.

 

מחיר: 264₪

 

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

להוסיף