האם זהו סוף עידן הפרטיות?

תערוכה חדשה בודקת את גבולות המציצנות, נתן גושן מגיע לירושלים, אריק ברמן מופע חדש וגם: הסרט שירגש כל אוהד כדורגל באשר הוא בהקרנה חד-פעמית • כל ההמלצות לבילוי השבוע

"אנונימיX – סוף עידן הפרטיות"
"אנונימיx – סוף עידן הפרטיות" | צילום: kate durbin

לשים תמונה/וידאו

אריק ברמן


הופעה: אריק ברמן, אלבום חדש, מופע חדש בזאפה תל-אביב

מתי: 16.02
איפה: זאפה ת"א

אריק ברמן מהיוצרים והזמרים הייחודיים בישראל יוציא בחורף הקרוב את אלבומו החמישי.

ארבעת אלבומיו "II" "I" "הקלטות מרתף/חלק א'" ו"גבר,אישה והוילדרנס" הנפיקו להיטי ענק שכבשו את תחנות הרדיו ולבבות המאזינים, זיכו אותו בכל פרס אפשרי, וקיבעו את מעמדו במוסיקה הישראלית.

 

האלבום החדש, "אהבה ואלוהים אחרים", הוא תוצאה של חיפוש ואיסוף חומרים במהלך חמש השנים האחרונות. את האלבום הפיקה חברתו המוכשרת תמר אייזנמן.

 

את האלבום החדש של אריק שמענו במופע ההשקה ואנחנו יכולים להגיד לכם שיש למה לצפות. השירים בו עוסקים כרגיל אצל אריק באהבה ונושאים חברתיים אך גם בשאלות קיומיות וכמובן במערכת היחסית המורכבת מכולם - בין אדם לאלוהים. המילים התמיד חודרות של אריק יחד עם משב הרוח המרענן שמביאה תמר יוצרים את האלבום הכי טוב של אריק מאז "I" האלמותי.

אריק וידאו

תערוכה

 


תערוכה: אנונימיX: סוף עידן הפרטיות


מתי: פתיחה חגיגית: 18.02, שעה 20:00

איפה: מוזיאון חיפה לאמנות

 

אשכול התערוכות החדש יציג 11 תערוכות חדשות מתוכן 5 תערוכות יחיד ו-6 תערוכות קבוצתיות. בתערוכות יציגו כ-70 אמנים ישראליים ובינלאומיים. האשכול עוסק בטשטוש הגבול בין המרחב הציבורי לבין המרחב הפרטי, אקסהיביציוניזם, נרקיסיזם ומציצנות, מהנושאים הבוערים של המאה העשרים ואחת. התערוכה מבקשת לחשוף את התפיסות החברתיות לגבי רעיון הפרטיות ואת המודלים החדשים שיצרה מהפכת המידע והתקשורת מתחילת המאה העשרים ועד היום. ברבות מהעבודות מופיע מוטיב המבט והמעקב, המעלה שאלות אתיות מאתגרות הנוגעות לסוגיות של מקור היצירה, כוח ושליטה.

מארק צוקרברג, מייסד הפייסבוק, טען שפרטיות כבר אינה "נורמה חברתית", ובעשור האחרון עברנו לחשיפה מתמדת של מידע אינטימי באינטרנט, כחלק בלתי נפרד מ"השתתפות" בחיים בעידן האינטרנט. השימוש הנרחב בטלפונים ניידים, באינטרנט ובמצלמות במעגל סגור מבטיח שכולנו נהיה נצפים ומלוהקים כמציצנים. בעידן שלאחר ה-11 בספטמבר אנו מוכנים לאפשר חדירה לפרטיות, המעניקה לנו לכאורה תחושת ביטחון. מצלמות האבטחה פועלות ללא הפסקה, דימויים מופצים ברשת, ארכיונים מקוטלגים נסרקים ונפתחים לקהל, לוויינים משגרים נתונים למערכות מחשוב רבות עוצמה. ללא ספק: אנו חיים בחברת ה"אח הגדול", שבה כל צעד שלנו נרשם, מצולם ומתועד. אם "אינך נצפה" אז "אינך קיים".

מצבים חדשים של תפיסה והתבוננות יוצרים מצבים חדשים של ייצוג. בתערוכה נבחנת משקלה של האמנות במרחב התרבות השיתופית של המדיה החדשה. הפרק הראשון דן בעיקרון העונג המציצני, ובו נבחן המרחב הציבורי שבו המציצנות הגיעה לדרגת רגולציה חברתית. הפרק השני עוסק בתופעת הסלבריטאיות, כדוגמה בולטת לתוצר של תרבות הנראות וההערצה של ימינו. הפרק האחרון עוסק במשמעויות השונות של חברת המעקב של המאה העשרים ואחת.

 

נעילת התערוכה: 19.08.17

 

שעות פתיחה:

ימים א-ד 16:00-10:00
יום ה 19:00-16:00
יום ו 13:00-10:00
יום שבת 15:00-10:00

 

*הכניסה לאירוע הפתיחה חופשית

 

 

לפרטים נוספים לחצו כאן

תערוכה מדיה

נתן גושן


הופעה: נתן גושן ב"זאפה"

מתי: 16.02, 20:15

איפה: זאפה ירושלים

בחצי עשור מאז פרץ לחיינו גושן צבר שיאים מרשימים. מאחוריו שלושה אלבומים מצליחים, להיטים רבים, סיבובי הופעות ארציים ואהבה גדולה מהקהל.

 

להישגים מרשימים אלה בישראל הצטרפו לאחרונה הישגים רבים ומרשימים גם בזירה הבינלאומית בעקבות הצלחת הרמיקס ל Thinking About It שלא מפסיק להתנגן בפלייליסטים שונים בתחנות רדיו מסביב לעולם, הרמיקס חצה את קו ה 60 מיליון השמעות בסטרימינג באתר Spotify (!) וגושן הוחתם בחברת בת של סוני העולמית וצפוי לשחרר שירים נוספים להפצה עולמית

 

רגע לפני יציאת האלבום הרביעי בעברית ולצד הפעילות האינטנסיבית בזירה הבינלאומית גושן מגיע לירושלים עם סיבוב ההופעות המצליח שליווה את אלבומו השלישי במספר הופעות אחרונות וחגיגיות.

 

גושן יגיע עם רפרטואר עשיר מכל התקופות וברוח העשייה העכשווית ויכלול את מיטב שיריו האהובים : "כל מה שיש לי", "גבולות הגיון", "איפה את", "עוד", "דברי איתי יותר", Thinking About It , "זה שלנו" ו- "חיכיתי" וחשיפה לשירים חדשים נוספים מתוך האלבום המתקרב.

 

מחיר: 125₪

 

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

תמונה/וידאו

אידיוט סיטר

 


טלוויזיה: "מתחזים"( Imposters)


מתי: החל מה-13.02

איפה: סלקום TV


"המתחזים", סדרה מתח משעשעת חדשה של ערוץ הכבלים האמריקאי בראבו, אודות גבר המגלה כי נישא לנוכלת המעלימה את כספי משפחתו העשירה ונעלמת יום אחרי החתונה.

הסדרה מתחילה בחתונה יהודית, חופה, שבירת כוס, קריאות "מזל טוב!", וגם כלה בגילומה של ישראלית, להשלמת התמונה. את הסדרה החדשה, בת עשרה פרקים, מובילה ענבר לביא, המגלמת את אווה, בעצם את מאדי, אולי בכלל את אליס? כן, את כל אלה וגם את ספרון, ויש עוד. בסדרה החדשה המותחת והמשעשעת הזאת לביא היא נוכלת המתחזה ללפחות שלוש נשים שונות - אווה, אליס וספרון - ומזדהה כמאדי בפני חבריה הנוכלים.

"המתחזים", כפי ששמה מלמד, מתמקדת במאדי, יפהפייה מתוחכמת, הגורמת לגברים ולנשים להתאהב בה עד כלות, להתחתן איתה ולהפקיד בידיה את כל סודותיהם ואת אלה של בני משפחותיהם. כשיום אחד היא נעלמת מחייהם, עם כל כספם, היא משתמשת במידע הסודי שסופר לה - כערבון. בסרטון וידיאו שהיא משאירה לבעל היא מזהירה כי אם יחפש אחריה, או יפנה למשטרה בעניינה, היא תחשוף את הסודות השמורים ביותר שלהם.

עזרא בלום (רוב היפס, "ולא נותר אף אחד"), בעלה בתחילת הסדרה, הרוס מהגילוי. לפני שהכיר אותה הוא היה תקוע בעיירת הולדתו, עבד בעסק המשפחתי ששנא וחלם על חיים בפריז וקריירה כסופר. אווה, בעלת המבטא הצרפתי (במקרה הזה), היתה התגשמות החלום שלו, וחבל ההצלה שלו. כאשר נישא לה חש לא רק שהתחתן עם בחירת לבו אלא גם מצא דרך לצאת מאפרוריות חייו. היעלמותה שוברת את לבו ומרסקת את תקוותיו. עם זה הוא פשוט לא יכול להשלים.

העניינים מסתבכים עוד יותר כאשר עזרא פוגש במי שהיה בעלה לפניו, ריצ'ארד (פארקר יאנג, "פרוורי הגיהנום"); השניים חוברים יחד כדי ללכוד אותה. זה קורה בדיוק כאשר היא וחבריה למזימה כבר מסמנים את הקורבן הבא שלהם - הגבר החדש שהיא אמורה להקסים ולהפיל ברשתה - פטריק (סטיבן בישופ). כחבורה הם יעילים יותר, אבל עד מהרה הם מגלים כי גם מאדי לא פועלת לבד.

בהמשך הסדרה תצטרף ל"מתחזים" שחקנית הקולנוע, כלת פרס גלובוס הזהב והמועמדת לפרס אוסקר, אומה תורמן ("להרוג את ביל", "ספרות זולה"). בסדרה היא תיכנס לנעליה של לני כהן, התשובה העבריינית לכל בעיה. אם מנהיג כנופיית נוכלים זקוק למישהי שתעשה סדר בין אנשיו, תחסל אויב או סתם תכין אומלט ממש טעים, לני הרהוטה, המיסתורית והקטלנית היא הכתובת.

 

 

 

 

 

תמונה/וידאו

אל קלאסיקו

 


סרט: "אל קלאסיקו" - הקרנה חד פעמית


מתי: 16.02, 22:00

איפה: סינמטק  ת"א


הדרמה הקומית שביים האלקוט מוסטפה, כורדי שבגיל 16 היגר לנורבגיה, שם למד קולנוע. עוקבת אחרי אלן, אוהד מושבע של ריאל מדריד ומעריץ של כריסטיאנו רונאלדו, המאוהב בגונה היפה. כשהוא סוף סוף אוזר אומץ לפנות לאביה ולבקש את ידה, זה מסרב בגלל קומתו הנמוכה. לבו של אלן נשבר. הוא משכנע את אחיו שירוואן, אוהד מושבע של היריבה ברצלונה, לצאת למסע לפגוש את רונאלדו בתקווה שהזוהר של השחקן ישנה את דעתו של האב.

 

סרט מסע יוצא דופן ומרחיב לבכורדיסטן לספרד. הסרט עוסק באנשים קטנים-גדולים, בקושי להיות שונה, במיוחד בחברה כל-כך סגורה, בהגשמת חלומות,באהבה חוצה גבולות והן בהערצה ואהבה חסרת פשרות לכדורגל. מומלץ מאוד.

 

מחיר:  199 ₪ - 499 ₪

 

פרטים נוספים ורכישה: 9066* או באתר - www.eventim.co.il/Bonnietyler


 

להוסיף