תתכוננו להתמכר לסדרה הזאת

SPIRIT OF THE DANCE ומיומנה על במה אחת, "הכסאות" מקבל פרשנות מחודשת והסדרה החדשה של "קומדי סנטרל" מגיעה ל-HOT • כל ההמלצות לבילוי השבוע

"אידיוט סיטר"
"אידיוט סיטר" | צילום: HOT

לשים תמונה/וידאו

ג'ין שינג


מחול: להקת המחול של ג'ין שינג בישראל

מתי: 09.02-11.02
איפה: מרכז סוזן דלל, תל-אביב
להקת המחול המודרנית בכיכובה וניצוחה של ג'ין שינג מגיע לישראל. ג'ין שינג, כוריאוגרפית ודמות עוצמתית מצליחה ומוכרת בעלת שם עולמי, שחקנית קולנוע ובמה אשר מאז הניתוח לשינוי המין שלה הפכה לכוכבת ומגדלור של חירות האדם בסין.
הלהקה תעלה בארץ שתי יצירות ובמסגרת כל מופע תקיים ג'ין שינג שיחה עם הקהל. היצירות איתם תעלה הלהקה:

חלל 9 (SPACE 9) -תשע רקדניות אשר בגאווה נשית ובסימן נעלי העקב הגבוהות מסמלות את הנשיות בשימוש אביזרים היוצרים חללים שבו הרקדניות חוקרות את תחושת הרגש מול הבלבול, עומק פנימי מול העוצמה החיצונית אשר בתוכן.

 

כלוב הציפורים (CAGE BIRDS) - כמו ציפור בכלוב, 12 הרקדנים נעים בגבולות צפופים ואם אחד מבין ונחשף למגבלות ומעז לברוח הקבוצה לא תיתן לו ותמשוך אותו חזרה. המופע היא מטפורה אירונית של החיים המודרניים ובאותו זמן מופע מח

סיפורה של ג'ין שינג יוצא דופן: שינג נולדה כילד, שהתקדם עד לדרגת אלוף משנה בצבא הסיני. בשנות ה-20 לחייה עברה ניתוח ותהליך לשינוי מין והתמסרה לאהבתה הגדולה: הריקוד.
מחיר: 190-220‏‏₪
לפרטים נוספםי וכרטיסים לחצו כאן

ג'ין שינג לשים תמונה/וידאו

צילום: ya shen

ספיריט

 


מופע: SPIRIT OF THE DANCE & מיומנה על במה אחת


מתי: 06.02-04.03

איפה: ברחבי הארץ


לראשונה שיתוף פעולה בין שני הרכבי ענק בינלאומיים Spirit of the dance ומיומנה על במה אחת במופע לוהט, אנרגטי ופורץ גבולות המחבר בין עולמות ותרבויות תוך דיאלוג מסקרן בין שתי הקבוצות.

 

"Together" מציג מפגש פסגה של שתי הלהקות המובילות בעולם למחול ותנועה ויוצר אין ספור רגעי קסם המלווים באנרגיה מתפרצת על הבמה. סיבוב ההופעות הייחודי שמספק את המפגש המסקרן של החורף יתחיל בטור ענק של 48 הופעות בישראל וימשיך מפה לסיבוב הופעות בינלאומי.

SPIRIT OF THE DANCE- להקת המחול האירית מהמובילות בעולם, אשר זכתה ב-9 פרסי גלובל בניהם פרס "הכוריאוגרפיה הטובה ביותר וההפקה הבינלאומית הטובה ביותר".

 

מופע מלא אנרגיות אשר משלב בתוכו ריקודים איריים עוצמתיים, ריקודים לטיניים חושניים ומקצבי פלמנקו וסלסה מלאי תשוקה. צוות הרקדנים הינו מהמוכשרים ביותר בעולם, רמת הדיוק בריקוד וצעדיהם מותירה את הקהל פעור פה ומשתוקק לעוד. מופע מרהיב זה מושפע בכוריאוגרפיה מרהיבה ותלבושות עוצרות נשימה שיצרו שיא צפייה של יותר מ-25 מיליון איש ברחבי העולם.

 

מיומנה- להקה ישראלית רב-תחומית המשלבת תיאטרון מחול, תנועה, קול ומשחק שמרכזה בבית מיומנה ביפו העתיקה. השם מיומנה נגזר מן המילה "מיומנות". אילון נופר ובועז ברמן יצרו את המופע הראשון בבית מיומנה ולאורך השנים אספו מכל רחבי העולם קבוצה קטנה של אמנים, כל אחד מרקע שונה ועם מגוון כישרונות.

 

מחיר: 159-219₪

 

פרטים נוספים, לוח הופעות מלא וכרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

 

 

 

לשים תמונה/וידאו יומונה

ספיריט אוף דה דאנס ומיומנה
ספיריט אוף דה דאנס ומיומנה | צילום: יוסי צבקר

תיאטרון מלנקי


תיאטרון: תיאטרון מלנקי מציג: "הכסאות"


מתי: 08.02

איפה: תיאטרון תמונע, שונצינו 8, תל-אביב


העלאה בפרשנות עכשווית של קלאסיקה מאת אז'ן יונסקו - חלוץ תיאטרון האבסורד האירופי ובין חשובי המחזאים של המאה ה-20.

זוג קשישים החיים יחד בבית מוקף מים מזה שבעים וחמש שנים, מחכים ערב אחד לאורחים. זה שנים אחדות שהקשיש שוקד על חיבור בשורה לעולם. באותו הערב, עתידה הבשורה להישמע מפיו של ״נואם מקצועי״.


תרגום: אלי סבג | עיבוד ובימוי: מיכאל טפליצקי | עיצוב תפאורה ותלבושות: פולינה אדמוב | מוסיקה: יבגני לויטאס | עיצוב תאורה: ודים קשרסקי | כוריאוגרפיה: נטלי שטנדלר
שחקנים: יבגניה שרובה, מיכאל טפליצקי, אינה סלביטקר ,פבל קרבצקי

 

תיאטרון מלנקי ("קטן" ברוסית) הוא תיאטרון שמתמקד בהעלאה של קלאסיקות גדולות לבמה בפרשנות מחודשת ועכשווית. התיאטרון נוסד בשנת 1997, והוא תיאטרון דו לשוני, המעלה הצגות בעברית וברוסית.

מנהל אמנותי: מיכאל טפליצקי
מנהלת: נדיה מלמונט​

 

 

מחיר: 80₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

תמונה/וידאו

צילום: אנה וורונצובה

אידיוט סיטר

 


טלוויזיה: "אידיוט סיטר" ("Idiotsitter")


מתי: החל מה-06.02

איפה: HOT קומדי סנטרל ו-HOT VOD

"אידיוט סיטר" ("Idiotsitter") היא סדרה קומית של ערוץ "קומדי סנטרל", המבוססת על סדרת רשת מצליחה באותו שם מבית היוצר ובכיכובן של שרלוט ניוהאוס ("המפץ הגדול", "רינו 911") וג'יליאן בל ("עובדים מצטיינים", "רחוב ג'אמפ 22").

 

עלילת "אידיוט סיטר" סובבת סביב צעירה תפרנית בשם בילי (ניוהאוס), שמתקבלת לעבודה בתור אומנת בביתה של משפחה עשירה. כשהיא מגיעה לעבודה, בילי מגלה לתדהמתה שמדובר למעשה בשמרטפות לבחורה צעירה, פרועה וילדותית בשם ג'ין (בל) שנמצאת במעצר בית באחוזה המשפחתית. השתיים נאלצות להסתדר זו עם זו למרות ההבדלים התהומיים ביניהן, בזמן שבילי מנסה לשמש לג'ין מורה פרטית, קואוצ'רית לחיים וגם תחליף הורה.

 

בסדרה, שזכתה לציון המרשים 88% באתר הביקורות Rotten Tomatoes ואף חודשה לעונה שנייה ב"קומדי סנטרל", מככבים גם השחקן הוותיק סטיבן רוט ("אימפריית הפשע", "האישה הטובה", "ברוקלין תשע-תשע" ועוד), אליזבת' דה ראזו ("על הפנים") וג'ניפר אליס קוקס ("טיפול אונליין").

 

לתפקידי אורח מגיעים העונה כוכב "מג'יק מייק" צ'אנינג טייטום (שאף כיכב לצידה של בל ב"רחוב ג'אמפ 22"), סטיב טאלי ("שקרניות קטנות"), טי.ג'יי מילר ("עמק הסיליקון"), רנדל פארק ("חמוץ מתוק") וכריס קליין (סרטי "אמריקן פאי").

 

תמונה/וידאו

בוני

 


הופעה: בוני טיילר בישראל

 

מתי: 7.2.2017

איפה: היכל התרבות, ת"א


"Total Eclipse of the Heart" ,"Holding out for a Hero","It's a Heartache", "Lost in France" הם רק חלק מרשימת להיטיה המיתולוגיים של בוני טיילר, זוכת פרס הגראמי המכובד, הנודעת בגוון קולה הצרוד והמחוספס, שזכו להצלחה גדולה ברחבי העולם.

 

 

מחיר:  199 ₪ - 499 ₪

 

פרטים נוספים ורכישה: 9066* או באתר - www.eventim.co.il/Bonnietyler


 

בוני טיילר
בוני טיילר | צילום: יח"צ

להוסיף