אחרי שהשתתפה ב"דה וויס" - הנערה הדתייה נאלצת לעזוב את האולפנה

שני האחים הדתיים כבשו את התוכנית האחרונה של "דה וויס", ובעקבות השידור יפה לויטן בת ה-16 עוזבת את האולפנה הדתית

יפה ונתי ליוויאן מ"דה וויס"
יפה ונתי ליוויאן מ"דה וויס" | צילום: צילום מסך-

יפה ונתי הם שניים מתוך 8 אחים ממשפחת ליוויאן, משפחה דתית מרעננה. הם היו המתמודדים הכי בולטים בפרק האחרון של תוכנית השירה, היחידים שכל ארבעת המנטורים הסתובבו אליהם. אבל יפה מגלה שלא קל שם באור הזרקורים. היא תלמידת י"א באולפנת צביה בהרצליה, וכעת, בעקבות החשיפה, היא נאלצת לעבור לבית ספר אחר. למה? הגרסאות מעט שונות. האם באולפנה לא אהבו שהנערה משתתפת בתוכנית בידור בטלוויזיה, ועוד חוברת לאביב גפן בשידור?

 

לפי מקורבים, גם במוסד החינוכי וגם במשפחה חשו חוסר נוחות שהתגבר לנוכח ההצלחה של צמד האחים מול המנטורים בפרקים שהוקלטו מראש. ההורים ליוו את הילדים לצילומים ותמכו במהלך ובבחירה באביב גפן. אז נתי הוא בן 18, כבר ילד גדול, אבל באולפנה לא ידעו מהחלטתה של יפה להשתתף בתוכנית - זה מנוגד לערכי הלימוד - ונוצרה אי נעימות גדולה.

 

 

 

לעוד כתבות שאולי יעניינו אתכם:

ביונסה חושפת את חייה בתמונות שטרם נראו

יצא טריילר חדש ל"חמישים גוונים של אופל". צפו

 

אולפנת צביה סירבו היום להגיב בנושא, אבל במשפחה מדגישים שלא מדובר בהשעיה או בענישה אלא בהחלטה של המשפחה ושל המוסד החינוכי הדתי להעביר את יפה לבית ספר אחר.

 

אם הסיפור הזה נשמע לכם מוכר, זה לא סתם. גם בעונה השנייה של "דה וויס" המתמודדת שהגיעה עד לגמר - אופיר בן שטרית, תלמידת י"ב מאולפנה באשדוד - היא הושעתה מלימודיה עד סיום התוכנית, וגם שם המנטור הבעייתי היה אביב. אז יפה עשתה את הבחירה שלה, בתקווה שגם הצופים יבחרו בה וילכו איתה קדימה.

 

בזכיינית רשת מסרו לנו בתגובה: "בהחלטה משותפת של ההורים ושל בית הספר, ושאינה קשורה לתכנית, הוחלט על מעבר זמני לבית ספר חדש משיקולים אישיים ולימודיים".