אייל גולן מגיע לבית המשפט לטהר את שמו

בחיוך מאוזן לאוזן אייל גולן מגיע היום לדיון בתביעה שלו נגד אחינועם ניני, שהוקלטה אומרת שאנס קטינות. מה הייתה תגובתה של אחינועם ניני?

אייל גולן
אייל גולן | צילום: אלוני מור

שלוש שנים מהפרשה ההיא של אייל גולן התיק נסגר מחוסר ראיות, אבל אייל עדיין עסוק בלטהר את שמו. למשל הבוקר, בבית משפט השלום בתל אביב, מפגש לא שגרתי ולא נעים, בין אייל גולן לאחינועם ניני שהתבטאה נגדו וחטפה תביעה של רבע מיליון שקלים.

 

אייל גולן רגיל לבתי משפט, הוא כבר כאן על בסיס קבוע בין ענייני המסים לענייני הבחורות. כל מי שיצא נגדו בעקבות פרשת "משחקי החברה" - קיבל תביעה. צמד המגישים אורלי וגיא נתבעו וזה נגמר בפשרה. מגישי הרדיו שי ודרור, הבלוגר עומרי חיון והכתב הפוליטי של חדשות 2, עמית סגל - ועכשיו הגיעה תורה של אחינועם ניני. וכך הבוקר בבית המשפט, זמר תובע זמרת בגין הוצאת לשון הרע, פגיעה בפרטיותו ונזקים כספיים.

 

הסיבה היא התבטאות מלפני כשנה, במהלך פגישה בישוב נתיב העשרה בעוטף עזה. הם ארגנו שם מופע למען השלום וסירבו שניני תשתתף בגלל דעותיה השמאלניות. זה לא היה ראיון בעיתון וניני גם לא חשבה שהיא מוקלטת כשדיברה נגד אייל גולן אך בכל זאת הדברים נאמרו. ניני רגילה לעמוד בקו האש בגלל דעותיה ולחטוף מימין. את אייל גולן זה פחות מעניין, והשופטת כוכבה לוי ניסתה לשלוח את הצדדים לגישור ונתקלה בסירוב. תביעת רבע מיליון שקלים מתקדמת לשלב הבא.