ה-DJ הגדול בעולם מגיע לישראל

טייסטו יעיף את ראשון לציון ברייב אגדי, "בוטן מתוק בקרקס" עם אלבום חדש וגם: מחזה העוסק בתהליך היציאה בארון • כל ההמלצות לבילוי השבוע

טייסטו
טייסטו | צילום: יח"צ

טייסטו

טייסטו

טייסטו (Tiesto) בישראל


מתי: 13.10, פתיחת שערים: 23:00

איפה: לייב פארק, ראשון לציון


מפרק מחסומים ושובר שיאים, טיאסטו (Tiesto) הוכיח את מעמדו כאחד מחלוצי המוזיקה האלקטרונית בעולם.

 

נוסף להיותו זוכה גראמי, הוא כבר נבחר לתקליטן מספר 1 על ידי עיתון הרולינג סטון, נבחר ל"די-ג'יי הגדול בכל הזמנים" על ידי Mixmag , דורג במקום הראשון בעולם שלוש פעמים כדיג'יי הטוב של המגזין החשוב ביותר של המוזיקה האלקטורנית - DJ Mag, וקיבל לאחרונה את פרס מפעל החיים Edison Pop Oeuvre lifetime Achievement Award (כבוד אותו הוא חולק עם דיוויד בואי, קווינסי ג'ונס ו- U2 בין היתר) ובעצם קיבל את התואר הלא רשמי "הDJ הגדול בכל הזמנים".

 

מימיו בהופעות מחתרתעות למעמדו הנוכחי בתור אחד התקליטנים והמפיקים המפורסמים ביותר בעולם - טיאסטו נותר חלוץ במוסיקת הדאנס המחויב להתעלות ולפרוץ גבולות חדשים עם הפקות ברמה גבוהה וסטים מעוררי השראה.
הסינגל המוביל "Secrets" מתמצת את הסגנון הייחודי של טייסטו המשלב האוס, אלקטרו, ופופ. טרקים אהובים כמו "The Only Way Is Up" ו "Red Lights" נשמעים הרבה בהופעות החיות המחשמלות שלו.

 

ההופעה אחרונה של Tiesto בישראל לפני 4 שנים (2012) זכורה לקהל המעריצים כאחת ההופעות המוצלחות והמרגשות שהיו אי פעם בישראל.

 

בנוסף לטייסטו, יחגגו בראשון לציון אוליבר הלדנס - אחד מהשמות החמים בפיוצ'ר האוס ובדיפ האוס, KSMHR שגנב את ההצגה בטומורולנד האחרון והרכב המוזיקה הישראלי HOOX

 

מחיר: 259-349₪

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן

 

גו סטרייט


הצגה - "גו סטרייט"

 

מתי: 09.10, 21:00

איפה: תאטרון הקאמרי


"גו סטרייט", מחזה מקורי של השחקן אורי פנירי. המחזה עוסק בתהליך יציאה מהארון ומציג זווית חדשה לנושא. ההצגה מספרת את סיפורו של הומו צעיר שדווקא זוכה לקבלה ותמיכה בעקבות יציאתו מהארון אך לא מוצא שלווה בין הציפיות מהסביבה, שאלות של נורמות חברתיות, מגדר וזהות אישית אל מול הזהות המינית.

את ההצגה כתב פנירי על בסיס חוויות וסיטואציות אותן פגש במהלך חייו. כהומו שזכה לתמיכה וקבלה מצד הסביבה הקרובה הוא עדיין נדרש להתאים את עצמו לנורמות חברתיות בצבא, בעבודה ובמהלך הקריירה כשחקן.

 

המחזה מתעמת עם השינוי המתבקש מתוך אירועים וחוויות מחייו של הכותב, בהם זהותו כהומו משפיעה על הסתכלות החברה עליו כאדם היוצא מהארון. שינוי שלא חל רק על האדם החושף את סודו, אלא על החברה כולה שברובה רואה תחילה את התווית של האדם לפני שהיא רואה אותו. ההצגה מפגישה את הקהל עם יחסיו של הומו צעיר שיוצא מהארון עם אלוהים, עם המשפחה, הצבא ועם עצמו.

 

מחיר: 50₪ עם קוד הנחה 50

 

טלפון להזמנות: 036060900

גו סטרייט תמונה

גו סטרייט
גו סטרייט | צילום: יחצ

סליחות


קונצרט סליחות על הים בשקיעה

מתי: 09.10, 19:30
איפה: נמל ת"א, הדק הצפוני

נמל תל אביב יקיים זו השנה החמישית את קונצרט הסליחות מבית התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד.

הקונצרט יערך תחת כיפת השמיים, לקראת שקיעה, כאירוע פתוח לקהל הרחב- דתיים וחילוניים, נשים וגברים, ילדים ומבוגרים. מדובר בחוויה מוסיקלית שהיא חלק ממסורת בת מאות שנים. שירת הסליחות היא מגוון של פיוטים ותפילות הנאמרים בחודש אלול ועשרת ימי תשובה.

בתוכנית האמנותית יכללו פיוטים ושירים מוכרים מתפילת הסליחות, כמו : "אדון הסליחות", "אל נורא עלילה", "עננו אבינו", "שמע קולי", "אדיר ונאור", ואחרים. בנוסף תבצע התזמורת שירים מוכרים, בעיבוד מיוחד, המותאם לימים אלה.

האומנים המשתתפים:

פייטנים: ליאור אלמליח | משה ברששת | אורית עטר

מנצחת: סיוון אלבו בן חור

יועץ מוסיקלי: יורם אזולאי

הכניסה לקהל הרחב חופשית על בסיס מקום פנוי

סליחות תמונה

קונצרט סליחות
קונצרט סליחות | צילום: בן יגבס

ברית מילה

 


"ברית מילה" - 24 שעות המוקדשות למילה הכתובה


מתי: 14-15 באוקטובר

איפה: בית היוצר של אקו"ם, נמל ת"א (האנגר 22)

 

 

ברית מילה יפגיש בין יוצרי המילה הכתובה מדורות שונים, סגנונות ותכנים מגווניםל למשך 24 שעות של הופעות ופעילויות ללא עלות (להוציא את סדנת הכתיבה והצגת הילדים בתשלום) אך בהרשמה מראש.

 

יום שישי 14/10

10:00-11:30 - סדנת כתיבה על הים בהנחיית שהרה בלאו - "בואו לצלול אל נפשכם פנימה...". (43 ₪)
12:00-13:30 - פאנל "משלוש יוצא אחד" - ריכוזיות בשוק הספרים. מנחה: מאיה סלע
משתתפים: דר' משה גרנות, ציפי שחרור, חיים נגיד (הוצאת ספרא), רני גרף (הוצאת גרף), ועוד.
14:00-15:30- פאנל "מטאטא חדש - מטאטא ישן" שירה חדשה מול שירה וותיקה. מנחה - יהודית בן יעקב. משתתפים: יואב חייק, ציפי שחרור, ורדה גינוסר, אביחי קמחי, יונתן קונדה, נילי קופלר ("אלן פותלס")
17:00-20:00 - יריד מכירת ספרים של חברי אקו"ם בבית היוצר.
17:00-20:00 - מיקרופון פתוח לסופרים ומשוררים חברי אקו"ם בדק החיצוני.
21:00-22:30 - מופע LIVE "נשים כותבות שירה" - ערן צור, דודי לוי, נתן סלור ושאול בסר, הקול הגברי במחווה לשירת הגדולות שבמשוררות דליה רביקוביץ | רחל | לאה גולדברג | תרצה אתר | יונה וולך | זלדה וקריצה למשוררות בנות זמננו.
23:00 - "סלאם-ספוט" מרתון מופעי ספוקן-וורד מוסיקליים מרוממי מח, מרטיטי רגש ומזיזי רגליים מאת ארבעה מהמשוררים הבולטים של פואטרי-סלאם-ישראל : ג'ימבו ג'יי ולהקת ספא, פדרו גראס במופע חשמלי, יואב טלמור ומחוללי הברדק, "ביטמילה" לאריק אבר.
03:00 - נערת קריאה - קריאה לתוך הלילה ואל הבוקר לסופרים ומשוררים חברי אקו"ם בבית היוצר.

 

יום שבת 15/10
11:00-12:00
- הצגת ילדים "יואל אמר" , הצגה מוסיקאלית בהשראת ספרו של יואל הופמן "בפברואר כדאי לקנות פילים" (לגילאי 4-9). ההצגה זוכת פרס "ההצגה הטובה ביותר בפסטיבל חיפה 2014", עוסקת בכוחו של דמיון להציל מבדידות ולחבר בין אנשים וכל זאת באמצעות המילים הדמיון והמוסיקה.
(50 ₪ במכירה מוקדמת , 60 ₪ ביום המופע)

 

הכניסה חופשית בהרשמה מראש. ניתן להרשם כאן

ברית מילה תמונה

ברית מילה
ברית מילה | צילום: יחצ

בוטן


בוטן מתוק בקרקס בהופעה לקראת האלבום "3"


מתי: 15.10, 20:30

איפה: וונדרבר חיפה

 

11 שנה אחרי אלבומם השני, ולאחר קמפיין הדסטארט מרשים עכשיו אפשר כבר להכריז רשמית - בוטן מתוק בקרקס חוזרים! "עף מעל העיר" הוא סינגל ראשון מתוך האלבום החדש שייקרא "3" ועתיד לצאת אחרי החגים.

להקת הרוק גראנג' שהוקמה ע"י הסולן גדי אלטמן (החבר היחיד שנשאר מההרכב המקורי) החלה את דרכה בעולם המוזיקה בשנת 1999 לאורך השנים ניגנו בהרכב אמנים ידועים ביניהם עידן רייכל וגבע אלון (שהתגייסו לצד מאות ממעריצי הלהקה לתמיכה בפרויקט ההדסטארט"), אמילי קרפל, מיקה שדה ועוד. אלבומם הראשון, "כל מה שנשאר", יצא בשנת 2003 כאשר שיר הנושא היה לאחד מהלהיטים הכי גדולים של תחילת שנות האלפיים בישראל. בשנת 2005 יצא אלבומם השני "יום עדין".

כעת שבה הלהקה לפעילות עם סיבוב הופעות ואלבום חדש שנולד מתוך הצורך להוציא את החומרים הרבים שנאספו במהלך השנים שעברו. האלבום "3", הוא מעין הצדעה לכל סוגי הז'אנרים ברוק, החל מרוק קלאסי דרך גראנג' מלוכלך ועד לרוק כבד. סימן ההיכר המובהק של "בוטן מתוק בקרקס" הוא הטקסטים הנוקבים בעברית של גדי אלטמן, אשר באים לידי ביטוי באלבום הזה, בד ובד עם המוזיקה הבלתי מתפשרת.

חברי הלהקה, גדי אלטמן, מאור שטרית, ארז ברעם, אלון מוטקין והרכש החדש - יוחאי פורטל (אשר מחלק את זמנו בין הלהקה לבין להקה נוספת הפועלת בלוס אנג'לס -secret black), היו ללהקה הראשונה אשר הקליטה אלבום באולפן החדש של עמית שגיא (התקווה 6, כוח ראסטה) - Jaffa Sound Arts. תהליך יצירת האלבום שהוקלט ומוקסס תוך 3 ימים בלבד תועד בסרט דוקומנטרי אשר גם ייצא בקרוב.

 

מחיר: 43-60₪

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן

בוטן וידאו

גרושים

 


סדרה - גירושים


מתי: החל מה-12.10 בכל יום רביעי בשעה 22:00

איפה: HOT PLUS וחינם בHOT VOD


יותר מעשור אחרי ש"סקס והעיר הגדולה" הסתיימה, זוכת "גלובוס הזהב" וה"אמי" שרה ג'סיקה פארקר שבה למסך הקטן ול-HBO בדרמה קומית מרגשת, כנה ואמיתית: "גירושים" ("Divorce").

 

מאחורי הסדרה החדשה של רשת הכבלים המצליחה עומדת יוצרת הקומדיה הרומנטית עטורת השבחים "קטסטרופה" (ששתי עונותיה זמינות גם הן חינם ב-Xtra VOD), המועמדת ל"אמי" שרון הורגן.

 

פרנסס (פארקר) מוצאת את עצמה בצומת דרכים: אחרי עשר שנות נישואין לרוברט (זוכה ה"אמי" והמועמד לאוסקר תומאס היידן צ'רץ', "דרכים צדדיות") ושני ילדים משותפים, היא בוחנת מחדש את חייה ומחליטה להתגרש. היא חולמת על התחלה חדשה ופרידה נקייה, אבל מגלה שזה לא פשוט כמו שחשבה.

 

לצידם של צ'רץ' ופארקר, שמשמשת גם כמפיקה בפועל, מככבים גם מולי שאנון ("סאטרדיי נייט לייב"), טליה בלסאם (כוכבת "מד מן", הידועה גם כאשתו הראשונה של ג'ורג' קלוני), טרייסי לטס ("מכונת הכסף") וצ'ארלי קילגור ("ממלכת אור הירח").

 

גירושים