איפה חוגגים את השנה החדשה?

עופר ניסים ברייב ענק, משה פרץ, עומר אדם וליאור נרקיס על במה אחת וגם: המופע החדש של "מופע הארנבות של ד"ר קספר" • כל ההמלצות לבילוי השבוע

מתוך חידת פינס
מתוך חידת פינס | צילום: יח"צ

ארמין

בחירתו של רפאל פ.
בחירתו של רפאל פ. | צילום: יחצ

ספר

השקת הספר "בחירתו של רפאל. פ"


מתי: 08.10,  פתיחת דלתות: 21:15

איפה: תיאטרון תמונע, שונצינו 8, ת"א

 

סיפורו של רפאל היפה, המוכשר ותאב החיים, שנפשו נמשכת מנעוריו לתהומות שעומקן לא ישוער. אנו חוזים ברפאל מינקותו, גדל לצד אם סוערת ונועזת ואב שהתנכר לו, הופך לילד השובה את לב כל רואיו. מוזיקאי, מתופף מחונן, עלם חמודות בעל הומור יוצא דופן - שהכוחות האפלים בנפשו לעולם אינם מרפים.

 

פולק-סאם שכלה את בנה רפאל, אשר סבל מדיכאונות ואובדנות, אך שמר בסוד על מצבו הנפשי. על "מחלת ההתאבדות שלו" היא לא סיפרה אף להוריה, "כפי שלא היו מספרים פעם על סרטן ורק אמרו 'המחלה'". עתה היא מבקשת לגולל את סיפורו של הבחור המוכשר, שלמראית עין נראה מלא שמחת חיים, ולהביא למודעות את נושא ההתאבדות בקרב צעירים.

 

"כשתקבל אומץ ותצליח זה יהיה בלתי הפיך. אלה לא משחקי אומץ. אם חלילה תצליח - לא תדע שהצלחת. תמות ואין דרך חזרה. לא תוכל לבוא ולהתגאות: 'אמא, הצלחתי להתגבר על פחד המוות.' כי תעבור את הגבול לצד השני. תמות. אבל בוא לא נדבר על המוות. הרי אתה תאב חיים. אני לא מכירה הרבה צעירים תאבי חיים כמוך. אתה יודע להתענג על החיים. מתענג על המוזיקה, על שוקולד טוב, על ספר טוב, על בגד טוב. תראה כמה שאתה יפה, רפאל שלי."

 

זהו רומן ראשון מאת ורדה פולק-סאם, סופרת, צלמת ומורת דרך מוסמכת. היא יצרה את "אלבום השלום" שיצחק רבין הגיש למלך חוסיין, המתעד את תהליך הזיהוב של כיפת

 

ההשקה בהשתתפות: יעל אבקסיס, נלי תגר, תומר שרון, תומר יוסף ועוד.

*הכניסה חופשית
לעמוד האירוע בפייסבוק לחצו כאן

ווסוורלד


סדרה - "ווסטוורלד"

מתי: החל מה-3.10, 04:00 ושידור נוסף ב22:00

איפה: HOT PLUS, YES OH


המועמד לאוסקר ג'ונתן נולאן ("מבוקש"), אחיו של הבמאי כריסטופר נולאן ומי שכתב עמו את "ממנטו", "בין כוכבים" וטרילוגיית "האביר האפל", עומד מאחורי "ווסטוורלד" ("Westworld"), סדרת המד"ב החדשה והמדוברת של HBO, המבוססת על סרטו של מייקל קרייטון משנת 1973. על ההפקה המושקעת, שלא היתה מביישת פיצ'ר הוליוודי עתיר תקציב, אמונים אולפני "Warner Bros." והמפיקים ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים"), ג'רי ווינטראוב, בריאן ברק ואשתו של נולאן, ליסה ג'וי ("סוכן מחוק").

 

קאסט מדהים של שחקני קולנוע מהשורה הראשונה מוביל את הדרמה החדשה והמצופה של רשת הכבלים הפופולארית, ביניהם זוכה האוסקר אנת'וני הופקינס , המועמד לאוסקר וזוכה "גלובוס הזהב" אד האריס, המועמדת ל"גלובוס הזהב" אוון רייצ'ל ווד, כוכב סרטי "אקס-מן" ג'יימס מרסדן, זוכה "גלובוס הזהב" ג'פרי רייט, זוכת ה"באפטה" טנדי ניוטון ועוד רבים וטובים.

 

ברוכים הבאים ל"ווסטוורלד" - פארק שעשועים עצום, המעוצב בהשראת תקופות היסטוריות ומדמה חוויית חיים אותנטית, בכיכובן של דמויות מלאכותיות מדויקות להפליא. בעתיד המדומיין הזה, בני האדם יכולים לספק את כל רצונותיהם- מכובדים וסוטים כאחד - עד שתקלה מסתורית הופכת את היוצרות וגורמת לרובוטים למרוד ולסכן את חייהם של המבקרים האנושיים. האם הסכנה האמיתית נשקפת מתקומתה של הבינה המלאכותית, או שמא מהאבולוציה של הרוע האנושי?

 

כיאה לאירוע הטלוויזיוני של עונת הסתיו, "ווסטוורלד" תשודר ב-HOT Plus בשידור ישיר ומתורגם מארה"ב בשעה 04:00 לפנות בוקר ושוב ב-22:00 בלילה.

 

*הפרקים בחינם גם ב-VOD של YES וHOT

ווסטוורלד

עופר ניסים


קונצרט חגיגי לשנה החדשה עם עופר ניסים
מתי: 03.10, פתיחת דלתות: 20:00
איפה: לייב פארק ראשון לציון

לייב פארק ראשון לציון יארח ב-3 לאוקטובר קונצרט חי תחת כיפת השמיים של האמן והיוצר הבינלאומי עופר ניסים, במסיבת ענק משקיעה ועד זריחה. את האירוע יפיקו "קבוצת זאפה" עם ליין המסיבות המצליח והמסורתי "FFF-שירזי.

את האירוע המיוחד יוביל הדי ג'יי הישראלי הבינלאומי עופר ניסים, שהופיע בפעם האחרונה בהפקת הגאווה המדוברת בבלומפילד. ניסים יעלה על הבמה עליה כבר הופיעו בעבר אמנים בינלאומים מהטובים ביותר. בשנים האחרונות מופיע ניסים בפסטיבלי הגאווה הגדולים בעולם ונחשב אחד הדי ג'ייז והמפיקים המוערכים והעסוקים בקהילה.

 

עופר ניסים דורג לא פחות מ 4 פעמים ברשימת 100 התקליטנים הטובים בעולם של מגזין DJ Magושומר על מעמדו כדי.ג׳יי מספר אחת של הקהילה הגאה.

בקריירה המפוארת שלו הספיק ניסים לשתף פעולה עם מדונה, הפט שופ בויז, מישל אובמה, ריטה, שרית חדד, עברי לידר, דנה אינטרנשיונל ורבים אחרים.

 

מחיר: 209-399₪

 

פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא כאן

עופר ניסים

משה פרץ עומר אדם וליאור נרקיס

 


עומר אדם, משה פרץ וליאור נרקיס בבאר שבע

 

מתי: 06.10, פתיחת דלתות: 19:00

איפה: אמפי פארק, באר שבע

המופע יכלול ביצועים של רפרטואר הלהיטים הגדולים של כל אחד מהאומנים בעיבודים חדשים בנפרד וגם ביצועים משותפים יחד על הבמה!

את האירוע יפתח איתי לוי, אשר כבש את המצעדים ואת הרשתות עם הלהיט "מסיבה בחיפה". מיד אחריו יעלה ליאור נרקיס שיבצע את הרפרטואר המובחר שלו ולקראת סיום יזמין את עומר אדם לביצועים משותפים בסיומם עומר אדם ימשיך במופע מקפיץ ולקראת סיום יזמין את משה פרץ לביצועים משותפים שיגרמו לכולם לרקוד. בסיומם ימשיך משה לחמם את האווירה ויחתום את הערב עם אירוח של אגם בוחבוט.

באופן הזה יעלו אחד אחרי השני הכוכבים הגדולים של המוסיקה הישראלית לבימת אמפי פארק, באר שבע ויכבשו אותה במופע בלתי נשכח!

 

מחיר: 189-269₪

 

כרטיסים בטלפון 8557*

משה פרץ

מופע הארנבות של דוקטור קספר

 


מופע הארנבות של ד"ר קספר מציגים מופע חדש!

 

מתי: 03.10, פתיחת דלתות: 20:30

איפה: מועדון הבארבי תל-אביב


עם למעלה מעשרים שנות יצירה ואינסוף להיטים שהשפיעו על המוסיקה הישראלית, הופעות חיות שהפכו לקאלט בקרב דורות של מעריצים, ואלבום חדש ומשובח, אורן ברזילי ושי להב, הלא הם מופע הארנבות של ד"ר קספר, מציגים מופע חדש! הלהקה האהובה החלה את דרכה עם אלבום בכורה פורץ דרך שהכיל שירים גדולים ובלתי נשכחים.

 

במהלך הקריירה שחררה הלהקה 5 אלבומי אולפן, אלבום בהופעה, ואוסף להיטים, והינה אחת הלהקות המובילות בסצנת הרוק בישראל. באלבום החדש "מנגינות", שי ואורן מזכירים לכולנו כמה הזוגיות המוסיקאלית שלהם יוצאת דופן ומשאירה את מופע הארנבות של ד"ר קספר להקה עדכנית ופופולארית . הקספרים, ביחד עם הרכב ההופעות המשובח שלהם, ידועים בזכות המופעים האנרגטיים, הסוחפים והבלתי נשכחים בהם הקהל הוא חלק בלתי נפרד מהמופע.

 

לכבוד יציאת האלבום החדש "מנגינות", הקספרים יוצאיםבמופע חדש עשיר בלהיטים מכל התקופות ביניהם: "אחלום לנצח", "תראו אותי", "עולם שקט", "שמלה אדומה"," הכול יהיה בסדר", שירי האלבוםהחדש "מנגינות", "עד בלי די", "בוקר חדש" ועוד.

 

מחיר: 90₪ מראש, 110₪ בקופות

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

עלובי החיים מדיה